Avatar Shaun en Diana

Shaun en Diana

Zon, zee, pokémons en Arak!

Bericht - 28 oktober 2016 om 16:37 uur

Ons dagelijks reisverslag is voor mij een manier om de dag te verwerken voordat ik ga slapen. En er voor te zorgen dat er zoveel mogelijk terug te lezen valt voor ons als we straks thuis zijn. Maar wat vind ik het leuk dat er zoveel mensen ons volgen en vooral ook reageren. In veel reacties lees ik dat mensen er naar uitkijken om het dagelijks verslag te lezen. Zo kijk ik er naar uit om de reacties te lezen als ik wakker word. Leuke wisselwerking waar mijn dag nog leuker door begint. (Bedankt voor iedereen die dit leest (...)

"Imagine all the people"

Bericht - 27 oktober 2016 om 16:20 uur

“Pelang-pelang” (rustig aan) opgestaan om 7.00 uur. Onze reis van vandaag gaat zo beginnen. Eerst natuurlijk (met moeite) ontbijten. En ik hoef Shaun niet eens te rollen.😉 Om 8.00 uur komt onze transfer ons halen, alleen is hij er al om 7.40 uur 😣 No way!! Alle “ophaal-indo’s” tot nu toe kwamen 20 minuten later dus hij wacht maar!! Onze toast is nog niet eens op en de thee is net ingeschonken…en het opstartmoment van de dag…een sigaretje😉 dus stipt 8.00 uur geven we onze “ophaal-indo” een hand. Nog een ander Nederlands stel ophalen bij een ander hotel. Zij (...)

Batman, Robin, Gerda en de Balinese country-zanger

Bericht - 26 oktober 2016 om 18:12 uur

De dag begint bewolkt. Gevoelstemperatuur is 32 graden…en het is pas 8.00 uur. Ja we mochten uitslapen van onszelf😉. Ik ben wakker, maar de meeste mensen die mij kennen weten ook dat ik dan met alles wakker ben. Praten, lopen…hup hup kom! Alleen…….Shaun is nog niet zo ver 😂 maar ook hier geldt; mensen die hem kennen weten ook dat hij pas wakker word als andere naar bed gaan (dus nog knap dat er iets van geluid uit komt nu😂) We verplaatsen ons letterlijk 10 meter…van kamer naar ontbijtruimte. Lekker dichtbij, 😄 morgen rol ik Shaun gewoon die kant (...)

Spending the day appart together

Bericht - 25 oktober 2016 om 18:33 uur

PIEP PIEP PIEP!!! Het is 6.30 uur en de wekker gaat 😲 Shaun is al wakker vanaf 6.00uur 😨 Hij heeft er zeker zin in. Kan het me wel voorstellen, want hij gaat duiken vandaag. Iets wat hij al een lange tijd graag wil en hoe gaaf om dat hier te doen. Eerst even ontbijten (het lijkt alsof we niks anders doen dan eten hier) 😂 Om 7.30 komt zijn vervoer. We geven elkaar en kus. Veel plezier!!! Tot vanmiddag!......Ja je leest het goed. Ik blijf ALLEEN hier.😞😟 Ik kan mijn oren niet klaren en Shaun is merendeel onderwater (...)

Adhd winkelen en buckelpiste.

Bericht - 24 oktober 2016 om 17:02 uur

Goedemorgen vanuit een zonnig en heel warm Sanur. Ik heb lekker geslapen, Shaun iets minder, want hij had de klamboe steeds in zijn mond als hij inademde. 😂😂 We worden om 8.00 uur wakker gebeld door de telefoon op de kamer. Onze gids is er voor de excursie…uhhh nee, want die hebben we afgezegd. 😐 Niet goed aangekomen dus. Beetje jammer, maar wel handig die wekker. 😊 aankleden dan maar. Kleding is echt verschrikkelijk met deze warmte, dus zo min mogelijk het liefst. Ik vind het nou net niet kunnen om in je bikini aan het ontbijt te verschijnen. (...)

Doei Freek! Doei Arie! Hoi Eekhoorn!

Bericht - 23 oktober 2016 om 20:00 uur

Elke avond na mijn verhaaltje van de dag, bedenk ik me dat er toch eens een dag moet komen waarin we niet zoveel meemaken. Maar elke dag hier op Bali is een avontuur. 🙄Het ene alleen wat grappiger of interessanter dan het andere. Vannacht geprobeerd de kwalificatie te kijken van Max Verstappen. 🏎 Die begon hier om 2.00 uur lokale tijd. Ik heb alleen zijn eerst een rondje meegekregen toen gingen blijkbaar mijn luikjes dicht. Shaun heeft de 2e kwalificatie nog gezien, en daarna kan hij zich ook niks meer herinneren. 😴 Vanmorgen om 9 uur gingen onze ogen (...)

Trappen en toetjes

Bericht - 22 oktober 2016 om 19:09 uur

Voor vanmorgen de wekker gezet, want….we gaan Raften op de Ayung rivier. Ik word wakker met een gigantische pijn in mijn keel en voel me grieperig. 😟 hopelijk verdwijnt dat zo. Na het ontbijt worden we opgehaald. Dus eerst even eten. We nemen weer van alles wat. En zoals echte Hollanders eten we…(nou ja Shaun) alleen wat we (her)kennen. 😂😂 Ik zie al de hele week fruit liggen wat ik niet herken dus besluit dat je alles moet proberen en neem een hap. Mmmm, eerste indruk is goed, en ik blijf kauwen….de smaak veranderd in mijn mond en gaat van (...)

Relax en ontspan!

Bericht - 22 oktober 2016 om 03:41 uur

Om nog even terug te komen op Freek onze huis salamander😆: zijn grote broer kwam ook nog langs. Arie van 40 cm😐 hij bleef gelukkig wel buiten, maar dat is alleen omdat zijn dikke buik niet onder de deur door ging. Freek past namelijk makkelijk door een gaatje in het plafond.😉brrr 😝 Het bed nagekeken…geen beestjes zover wij konden zien. Dicht tegen elkaar aan gaan liggen en de deken tot over onze neus opgetrokken. Het idee dat er iets in je neus of mond kruipt als je slaapt is toch niet heel geruststellend. Over de hele nacht een paar (...)

Ubud, wow! Beestjes, ieeuw!

Bericht - 20 oktober 2016 om 17:39 uur

Laatste dag Kuta. Begint wat wiebelig allebei half 9 wakker. Is niet volgens Shaun zijn schema, en ik begin als een malle koffers in te pakken. Waarom geen idee. (De stresskip in mij kwam omhoog denk ik…ssst niet tegen Shaun zeggen😉😂) Toen ging de telefoon in de kamer. Of we nog kwamen eten 😂😂 Met een kleine tegenzin richting ontbijt. Toch maar wat naar binnen werken. En na ons eerste sigaretje in de lobby ontdooien we beide weer een beetje. Een voordeel: de koffers staan al klaar hihi. Het is nu bijna half 11 en al 30 graden. Nog even (...)

Apenwoud en Tanah Lot

Bericht - 19 oktober 2016 om 18:50 uur

8.50 wakker. Shaun al om half 6.45 uur moet echt niet gekker worden.🤔 Shaun word rustig van de locals die de gebeds tempel bezoeken bij ons aan de overkant van de kamer. Aangekleed en naar het ontbijt. Onze vriendelijke vriend van het hotel Obey maakte weer (eerste dag ook) zijn grapje over zijn Nederlandse broer Ruben. Misschien omdat Shaun zijn baard had geschoren herkende hij ons niet of hij heeft net als Dory last van zijn korte termijn geheugen. We hebben tot 13.00 uur vrij vandaag. 😉😂 even wandelen naar de Lippo Mall. Starbucks ook hier, dus (...)