Avatar Shaun en Diana

Shaun en Diana

Noord Bali tour

Bericht - 18 oktober 2016 om 17:46 uur

Wekker gezet 6 uur. Gek genoeg viel het mee…oke niet liegen half 7 uiteindelijk eruit. Ff opfrissen aankleden en naar het ontbijt. Lekker gegeten, vers ananas sapje en vieze koffie. Sigaretje in de lobby en daar kwam onze mini touringcar. 🚐 Een vrolijk geklede Indonesische jongen gaf ons een hand en verzocht ons in te stappen. Hele bus leeg op 1 half Engels/half Nederlands sprekende vrouw. Wij zoeken een plekje achterin. De vrolijke pinda meneer verteld ons in gebrekkig Engels dat we nog mensen moeten ophalen in een ander hotel. Daar aangekomen komt een gezellig gezelschap van 8 mensen (...)

Status update van 17 October 2016

Status update - 17 oktober 2016 om 14:55 uur

Mijn tattoo klopt. Er staat geen kippensoep of coca cola! Een meisje werkzaam bij het hardrock café kon het lezen! Levi Dinand en Kai Milan!

Helse taxiritjes en 1e indruk van Kuta

Bericht - 17 oktober 2016 om 14:12 uur

Shaun was eerder wakker dan iedereen op Bali (half 6) moet je thuis eens proberen 🤔...Ik half 8, Yeah, Ik heb uitgeslapen! Vervolgens rustig aan wakker worden op ons tuinbalkon. Ineens beweegt er wat in de boom boven ons….Echt mijn man door het dolle heen een aap roept hij…een aap kijk daar! En ja hoor een hele gave……EEKHOORN! Beetje een domper, maar het was een hoge boom en we hadden last van hele droge ogen dus het kan zijn dat hij er echt een aap in zag.😂😂 Op naar het ontbijt…nu al 28 graden, geen honger, dacht ik. Alles (...)

Veilig geland, zonder aardappelschilmesje!

Bericht - 16 oktober 2016 om 17:14 uur

13 uur vliegen is toch best wel lang! We zaten naast elkaar (Shaun bij het raam) dat gelukkig wel. Naast mij aan het pad een jonge indo. Aardig type. Had verkering met een een van de stuards aan boord. Hij was veel aan "de wandel" (jaaaja😏) Dus konden wij makkelijker benen strekken. Maar na 6 uur was ik echt mijn draai kwijt. Heb wel 4 nieuwe films toegevoegd aan mijn lijstje.
Net als Dory in de gelijknamige film (die ik overigens aan board heb gekeken) was ik helemaal de weg kwijt toen we op Jakarta aankwamen. Dat koste een hoop van (...)

Schiphol

Bericht - 15 oktober 2016 om 15:34 uur

Emotioneel afscheid van de Kids. Gelukkig was er versterking. Jo en oma en onze chauffeur voor deze dag Jur. Kleine grootste man in tranen. Heel verdrietig en echt dikke tranen. Dan breekt mijn hart wel even. Maar ik heb me groot gehouden, want hij heeft niks aan een mama die ook nog eens huilend de deur uitloopt. Kleine kleinste man riep tussen alles door: "Ik mis jou...doei!" Nog net niet erachteraan: "Ga nou maar gewoon weg!" Vervolgens veilig op centraal aangekomen en eerst even een Starbucks gehaald. Toen in de trein. Op Schiphol aangekomen waren Rody (papa van Shaun) en (...)

Minder dan 24 uur...

Bericht - 14 oktober 2016 om 20:44 uur

Flapperende vlinders...ingepakte koffers...opgeruimd huis. Klaar voor vertrek!.....Bijna dan. Nog minder dan 24 uur en dan zitten we al in een groot vliegtuig boven de wolken. Het benauwd me een beetje dat je dan 15 uur tussen hemel en aarde hangt. Ik ben niet bang om te vliegen, maar dat je lot in de handen ligt van een hele knappe piloot (ja ik heb een foto gezien) die eruit ziet alsof hij meer in de spiegel kijkt dan op zijn horizon meter dingetje, helpt niet echt mee. Ach we zien het wel. De kriebels zitten er bij ons beide wel nu. (...)

Nog maar een paar dagen....

Bericht - 11 oktober 2016 om 19:04 uur

Gek idee...nog 4 dagen en dan gaan we echt op reis. Saampjes...met z'n tweetjes..de helft van ons gezin. Na 17 jaar samen voor het eerst een echte vakantie en dan ook nog eens zonder de Kids. Dat idee benauwd mij wel een beetje. Shaun is wat neutraler. Hij zegt dat hij er niet veel moeite mee heeft, maar ik weet dat hij ze net zo erg zal missen als ik. Misschien stiekem nog wel meer. Maar hoe dichterbij het komt hoe meer er gezonde zenuwen opduiken. Alleen nog zoveel te doen. O.a. koffer's inpakken en ook voor de Kids. (...)