Avatar Richenel Mentjens

Richenel Mentjens

Dag 2; 16 maart: Middlebury-Chicago

Bericht - 17 maart 2018 om 01:38 uur

5:30 opgestaan. Even snel ontbijt want om 6:20 stond de touringcar klaar om ons met nog een aantal gasten naar de ophaalplaats in Middlebury te brengen, zo'n 130 mijl (2,5u) vanaf Chicago. Op de locatie staat het vol met splinternieuwe campers van allerlei formaten van klein (nog steeds groot t.o.v. Europa!) tot formaat omgebouwde bussen. Na het vereiste papierwerk en inspectie  starten we de mighty 6,8 V10 van onze C25 (ca. 7,5 m) en rijden om 11:45 al van het terrein af! We rijden na 2,5 uur de Walmart bij Lenox, net onder Chicago op voor de boodschappen en (...)

Dag 1; 15 maart: Schiphol-Chicago

Bericht - 15 maart 2018 om 23:20 uur

Bohh, dat was vroeg vanochtend. Om iets na 4 uur in de ochtend ging het wekkertje af. Opfrissen, snel een bakkie koffie en op naar Schiphol. Gelukkig lekker snel door de incheck en de scan heen. Om 7:40 vertrok onze airbus a320 naar Londen. Een uurtje later kwamen we aan in een grijs en nat Londen Heathrow. Opnieuw door de incheck en scan (1 tas gecontroleerd). Vervolgens nog dik 1,5 uur zitten en wachten op de vlucht naar Chicago. Gelukkig ging de vlucht naar Chicago lekker snel. Een uur eerder dan het schema landen we op O'Hare. Zonnig maar frisjes is (...)

Bijna is het zover!

Bericht - 15 februari 2018 om 18:09 uur

Lieve mensen,

Het is bijna zover! Over minder dan een maand vertrek ik met mijn vader en broer naar Chicago om vandaar uit met een gloednieuwe RV (grote camper) naar San Francisco te rijden over de Route 66. Een afstand van meer dan 3000 mijl (4800 km) die wij in 20 dagen gaan rijden. Onderweg bezoeken wij mooie steden en prachtige nationale parken. Via deze blog ga ik proberen jullie elke dag op de hoogte te houden met verhalen en foto's, van onze ervaringen en belevenissen tijdens onze reis. Spannend maar wij hebben er kei veel zin in!