Avatar Bea/linda Balvers

Bea/linda Balvers

Zadar bezocht

Bericht - 03 september 2018 om 23:01 uur

Vandaag hebben wij zadar bezocht. Een mooie oude stad...eindelijk geen regen meer maar de ZON. Een leuke drukke stad....met mooie winkeltjes. Voor het centrum heb je grote supermarkten en winkel centra's...hier gaan wij maar niet naar toe. Hebben kunnen regelen dat de beheerder van de camping ons naar zadar kon brengen, want dit was niet te doen met de camper. Hebben ook vandaag weer genoten....zijn helemaal versleten. Morgen weer vroeg op pad en vertrekken wij naar trogir/split hier blijven wij wat langer staan...omdat wij beide steden willen bezoeken...en dat per boot. Xxx

Zadar

Bericht - 03 september 2018 om 13:29 uur

Gisteren aangekomen in zadar...en na regen komt zonneschijn...hier 28 gr. Het was een lange rit deels over de kust weg...en dat was erg mooi. Hier staan wij op een camper camping, net buiten zadar. Gewoon basic...met een klein zwembad. En ook hier was er gisteren laat weer onweer en regen...vandaag gaan wij naar zadar....voor( als je de boekjes moet geloven) de mooiste zonsondergang en de zee orgel...dan ook maar gelijk een hapje eten. Het is hier heerlijk genieten. Xxx

Status update van 02 September 2018

Status update - 02 september 2018 om 06:55 uur

Vandaag vroeg uit bed.....gaan richting zadar....richting de zon. Zal een mooie rit worden van 250 km!!!

Rijeka bezocht

Bericht - 02 september 2018 om 06:50 uur

Het weer zit niet mee...na een warme vrijdag, ging het die avond en nacht zwaar regenen en onweren. Gisteren toch maar besloten om naar rijeka te gaan. Gelukkig maar want het weer klaarde aardig op. Mooie foto's kunnen maken....en er ook heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de winkels al om 16.00 uur dicht gingen. Rond 21.00 weer terug naar de camping gegaan...inmiddels waren de boys van de tuin ook aangekomen op de camping....wat een leuk weerzien was.....en het werd laat!! Helaas weer zware regen en onweer...in de nacht. Xxx

Eindelijk wij zijn er!!!!

Bericht - 31 augustus 2018 om 13:35 uur

Wij zijn er!!! In het mooie Kroatiƫ bij kraljevica op camping ostro vlakbij reijka. En ook op een mooie plek aan zee. En wij staan tussen de beach bar en het restaurant in...kan niet anders met ons!! Vandaag doen wij niets meer..lekker bijkomen en genieten van de zon...is nu 28 gr. Morgen of zondag met de bus naar rijks ff cultuur snuiven. Op deze camping blijven wij tot maandag ..dan vertrekken wij vroeg naar zadar. Groetjes

We zijn er bijna

Bericht - 31 augustus 2018 om 05:59 uur

Gisteren om 20.00 uur Sloveniƫ bereikt. Hebben in Oostenrijk ruim 2.5 uur stilgestaan ivm een ongeluk. En door meerdere files..niet goed door kunnen rijden. Hadden al op plaats van bestemming kunnen zijn. Nu op weg voor de laatste 180 km en de zon...want wat een bagger weer was dat gisteren.

Op weg naar munchen

Bericht - 30 augustus 2018 om 05:16 uur

Door erg slecht weer hebben wij gedwongen moeten overnachten vlak voor Frankfurt. Best balen want wij konden goed doorrijden!! Maar omdat er vlak voor ons een vrachtwagen bijna van de weg vloog en het zicht minimaal werd, was het verstandig om te stoppen. Rond 6.00 uur gaan wij weer verder rijden om na 900 km op onze bestemming aan te komen. Laterzzz

Status update van 29 August 2018

Status update - 29 augustus 2018 om 07:25 uur

Eindelijk is het zover...de vakantie gaat beginnen..de laatste spulletjes zijn ingepakt! Om 12.00 uur kunnen wij de camper gaan inruimen en dan snel op pad.