Avatar Bea/linda Balvers

Bea/linda Balvers

Verjaardag

Bericht - 12 september 2018 om 17:54 uur

Gisteren de verjaardag van Bea gevierd. Zijn niet naar dubrovnik gegaan...wat wel de planning was...maar de dag er voor zooooo druk en erg warm...dat wij een strand dag hebben ingelast. Vlak bij onze camping een geweldig strand...met heerlijk en heel helder water. Hier heerlijk gezwommen...en wat cocktailtjes genuttigd. In de avond zijn wij samen in een plaatselijk restaurantje gaan eten. Hier zaten vele Kroaten....voor ...voetbal. bleek dat Kroatië moest spelen tegen Spanje!! Wat een happening voor die lui....allemaal eten en drinken en mega grote schermen om te kijken. Hier hebben wij tussen gezeten....erg leuk...en het eten geweldig!!! Was een (...)

Bericht - 10 september 2018 om 21:53 uur

Vandaag Dubrovnik bezocht. Wij zijn er naar toe gevaren...wat ook weer erg mooi was. Tijdens het varen hebben wij oude kapot geschoten hotels gezien...Dit van de oorlog ruim 20 jaar geleden...deze hotels zijn nooit meer opgebouwd. Best indrukwekkend!! Eenmaal in Dubrovnik.... waren wij er snel achter dat het erg...maar dan ook erg druk was. Hebben de gehele oude binnen stad gezien en vele kerken bezocht...die hier erg mooi zijn. Ook nog foto's kunnen maken ...ondanks de drukte. Na ruim 5 uur hadden wij het wel gezien...gewoon te druk!!! Met de boot terug naar het dorp...waar wij met zijn alle (...)

Bericht - 10 september 2018 om 21:51 uur

Bericht - 09 september 2018 om 20:02 uur

Vanmorgen vroeg opgestaan om de reis naar dubrovnik te maken. Wat hebben wij genoten van begin tot eind. Vanaf de camping in omis zijn wij gelijk de bergen in gereden..Dit gaf de TomTom aan!!! In het begin alles oké...maar hoe hoger hoe smaller de weg...en ook af en toe een tegenligger!! Passeren was een stuur kunst, uitwijken geen mogelijkheid daar waren grote greppels of de afgrond!! Een hele onderneming maar we hebben het gered. Daarna ruim 100 km snelweg en ruim voor Dubrovnik weer de kust weg op!!! Nog de grens over in Bosnië en na 20 minuten weer (...)

Omiš

Bericht - 08 september 2018 om 19:53 uur

Vandaag een rust dag....ff een was gedaan....en voor de rest lekker lui voor de camper gehangen. Even op het strand gekeken...maar erg warm zo'n 30 graden. In de namiddag naar omiš gelopen en daar ook weer heerlijk gegeten. Het is een leuk klein dorp met veel restaurantjes....morgen er vroeg uit om naar dubrovnik te gaan...een reis van 180 km ....over de kustweg....en een stukje door Bosnië...zijn erg benieuwd!!! Ook nu zal het geen latertje worden. Xxx

Omis

Bericht - 07 september 2018 om 21:46 uur

Hebben besloten om een extra dorp te bezoeken...omis. Dit levendige dorp ligt aan zee en deels aan de cetina rivier. Nog voor Dubrovnik een leuke tussen stop. Hier blijven wij tot zondag. Hier is van alles te doen qua sporten....para glijen...raften....en kanoën. Gaan wij natuurlijk ff niet doen, want hebben vakantie en moeten wij rustig aan doen. Het gebergte hier is zo robuust en mooi, de rivier gaat hier door een kloof in de gebergte. Staan op een grote camping, erg mooi...met een lang strand en zwembad. Morgen een rust dag....tegen de avond eten in omis...en de volgende (...)

Split

Bericht - 06 september 2018 om 21:25 uur

Vandaag naar Split geweest. Wat een geweldige stad is dit. Echt een aanrader voor een stedentrip!! Het was wel erg warm....maar hebben genoten. Hier is de ene stad nog mooier dan de andere. Mooie boulevard hier... en weer van die hele smalle straatjes/steegjes. Oude gedeelte omringd door een oude muur...ook weer veel foto's gemaakt!! Heen en terug met het ov...best te doen...maar bussen smerig. Naar de camping een water taxi genomen. Net weer op de camping gegeten....en gaan wij zo ons bed op. Morgen weer naar een andere bestemming....mogelijk een schier eiland.....maar dat zal voor iedereen hier een verrassing (...)

Trogir

Bericht - 05 september 2018 om 21:12 uur

Vandaag zijn wij gaan LOPEN naar Trogier...zo'n 2 km van de camping. In 28 gr is dat best ver....en of het echt 2 km is?? Hier was er markt en nog best groot...dat moesten wij natuurlijk ff zien. Het stadje/dorpje echt helemaal leuk....lange smalle straatjes...weer leuke winkeltjes. Sommige straatjes waren zo smal dat je elkaar haast niet kon passeren. Hebben natuurlijk weer mooie foto's gemaakt!! Terug naar de camping hebben wij een water taxi genomen...en dat bij een wilde zee....echt geweldig.....zijn nu net terug van het eten...gewoon hier op de camping....en erg goed. Nu allemaal erg moe....zal geen latertje (...)

Trogir

Bericht - 05 september 2018 om 21:10 uur

Trogir en Split

Bericht - 05 september 2018 om 21:00 uur

Inmiddels zijn wij gisteren aangekomen in Seget...op een leuke kleine camping aan zee...op 2 km van trogir. Het is een leuk vissers dorpje met leuke restaurantjes en oude huisjes. De temperatuur is hier rond de 28 gr. Om 11.30 waren wij al op de camping en hebben tot de avond weinig gedaan...beetje uitrusten en in de zon hangen. Daarna natuurlijk weer lekker gegeten bij een restaurantje aan zee.....het leven is zooo leuk. Xxx