Avatar Glenn Wuyts

Glenn Wuyts

Dag tien, tijd om een bezoek te brengen aan de oude stad van Antalya.

Bericht - 16 januari 2018 om 19:35 uur

Vandaag vroeg uit de veren want we nemen de bus richting de oude stad van Antalya, om zeven uur zitten we rond de ontbijttafel zodat we rond acht uur kunnen vertrekken.

Rond half negen nemen we aan ons hotel de bus richting Antalya, zo druk op deze bus al en zo vroeg in de morgen, nooit heb je hier plaats om even te zitten op de bus, onderweg naar Antalya besliste onze chauffeur plotseling om de bus langs de kant van de weg te zetten.

Iedereen vroeg zich af wat er aan de hand was, na een klein kwartier stond er (...)

Dag negen van onze reis, een rustige dag!

Bericht - 16 januari 2018 om 19:19 uur

Wat gaat de tijd snel, dag negen al van onze reis ondertussen.

Vandaag gaan we het een dagje rustiger aan doen, we beginnen met een rustig ontbijtje en beslissen nadien om even te gaan badmintonnen aangezien het zo een mooi weer is.

Al snel merken we dat de badminton raketjes die we eerst gekocht hadden niet zo stevig waren jammer genoeg, dus beslisten we om na ons middagmaal in het hotel toch maar de bus te nemen richting het winkelcentrum, opweg naar Terra City voor nieuwe en sterkere badminton raketjes.

In een winkelcentrum als dit gaat de tijd al snel voorbij en (...)

Dag acht van onze reis, we zitten al over de helft.

Bericht - 14 januari 2018 om 19:20 uur

Vandaag zijn we toegekomen aan dag acht al van onze reis, we zitten helaas al over de helft de tijd vliegt hier voorbij en dat willen we niet.
Vandaag dag acht is het zaterdag, en zaterdag betekend hier in Turkije dat de wekelijkse markt van Antalya doorgaat, een supergrote markt waar ze alles aan spotprijzen weggeven, denk maar aan t-shirts of truien voor amper vijf tot tien lira, in euro's wil dit zegen amper een tot twee euro voor een t-shirt, ook groenten zijn hier spotgoedkoop, een grote bloemkool voor 2 lira omgerekend wilt dit zeggen amper 40 cent voor (...)

Dag zeven van onze reis.

Bericht - 14 januari 2018 om 18:49 uur

Vandaag een dagje rustig aan doen, genieten van de natuur, de zon, de zee, de mooie omgeving....wat wilt een mens nog meer in zijn leven dan dit, zo op stap kunnen gaan met vrienden om je heen die altijd veel zullen blijven betekenen.

Vandaag rustig opgestaan, na ons ontbijt wisten we eerst niet goed wat we gingen doen dus besloten we maar om eerst en vooral een beetje sportief te wezen, we zijn dan met z'n allen naar het strand gegaan en hebben daar een uurtje aan het badmintonnen geweest.

Ben stelde voor om naar het museum te gaan in Antalya (...)

Dag zes valt letterlijk in het water!

Bericht - 12 januari 2018 om 19:35 uur

We zijn ondertussen aanbeland aan dag zes van onze reis.

Al van bij het opstaan was duidelijk dat deze dag letterlijk in het water zou vallen, de regen viel met bakken uit de lucht, het donderde en bliksemde, er stond veel wind, en de lucht was pikzwart.

nee dit wordt geen dag om buiten rustig te gaan zitten of om rustig door de winkelstraatjes te kuieren.

Na het ontbijt besloten we dus maar om ons richting Antalya te begeven, in Antalya is er een groot overdekt winkelcentrum namelijk Terra City, rond de middag namen we dan de bus richting het grote overdekte (...)

Dag vijf van onze reis! tijd voor de hoogte in te gaan.

Bericht - 11 januari 2018 om 20:37 uur

Vandaag zijn we aangekomen aan dag vijf van onze reis, het wordt vooral een lange dag want we gaan op uitstap naar het Taurusgebergte.
Onze dag begint al zeer vroeg in de morgen om half zeven staat onze wekker zodat we om zeven uur aan de ontbijt tafel zitten.
Na ons ontbijt moeten we om acht uur klaar staan want we worden aan ons hotel opgehaald door een busje om dan naar het Taurusgebergte te vertrekken, ze hadden ons al gewaarschuwd dat afspraken rondom tijdstippen hier in Turkije niet al te mooi opgevolgd worden door de plaatselijke chauffeurs, de chauffeur kwam (...)

Dag vier in Turkije.

Bericht - 10 januari 2018 om 19:48 uur

Wat gaat onze reis snel, de tijd vliegt vooruit als je je amuseert!

Vandaag zijn we al aanbeland aan dag vier van onze reis, vandaag doen we het weer iets rustiger aan, om half negen gaan we eerst rustig ontbijten...maar echt rustig aan en lekker luieren dat doen we hier niet hoor, we moeten ons actief kunnen bezighouden, dus vandaag zijn we een spelletje strand tennis gaan halen om te spelen op het strand.

tot twaalf uur hebben we ons dan beziggehouden op het strand en nadien zijn we dan gaan eten voor het middagmaal, na het middagmaal zijn we dan (...)

Dag drie in Turkije!

Bericht - 09 januari 2018 om 18:31 uur

Vandaag al aanbeland aan dag drie van onze reis, wat gaat de tijd snel zonder dat we er eigenlijk bij stil staan!
Wat hadden we vandaag op de planning staan, oh ja vandaag gaan we een stukje reizen met de bus.
We gaan op uitstap naar Antalya.

om 8.30 u uit de veren om eerst rustig te gaan ontbijten, en ons nadien klaar maken om de bus te nemen richting Antalya.
Laat ons zeggen dat we op goed geluk en goede hoop tussen 09.30 u en 10.00 u richting de bushalte wandelden om de bus te nemen, aangezien de bussen hier rijden zonder (...)

Dag twee in het zonnige Turkije

Bericht - 09 januari 2018 om 12:12 uur

Vandaag dag 2 in het zonnige Turkije, we gaan er een rustige dag van maken.
rond 9u zijn we opgestaan en gaan ontbijten, het was toen reeds 20 graden! na ons ontbijt zijn we even een het strand gaan zitten in de zon en hebben we sportief een spelletje Jeu De Boulle gespeeld verdeeld in 2 teams, team Chocolate en team BonBon.
team BonBon is uiteindelijk met de overwinning aan de haal gegaan.

Vandaag hadden we een afspraak met de reisleiding van dienst, zij kwam ons vertellen wat we zeker allemaal moesten doen en hoe we overal het beste konden geraken, al (...)

Aankomst Turkije!

Bericht - 07 januari 2018 om 19:21 uur

6 Januari vroeg in de ochtend omstreeks 7.00u komen we met 20 minuutjes vertraging aan op de luchthaven van Antalya, tot hier toe verloopt alles vlot en veilig.
we hebben een goeie vlucht achter de rug met freebird airlines, we kregen op de vlucht zoals voorzien een kussentje en een dekentje aangeboden omdat we een nachtvlucht hadden, zo werd slapen in het vliegtuig ons toch iets comfortabeler, alhoewel comfortabel?
Matthias zat wel heel erg oncomfortabel in het vliegtuig, zijn benen waren echt wel een stukje te lang en de passagier voor hem vond het ook nog eens nodig om zijn stoel (...)