Avatar Silke & Bjorn

Silke & Bjorn

Sapi, Manukan, Tanjung Aru & Sepilok

Bericht - 07 november 2016 om 17:14 uur

Eilandjes Sapi & Manukan.. Check! Het weer was schitterend en we hebben enorm genoten. Gelukkig hebben we gewacht op een zonnige dag! Gisteren zijn we vroeg opgestaan voor de Sunday market, alles kan je hier kopen van kruiden tot puppy's, padden, vissen, durians, ..
'S avonds zijn we naar Tangjung Aru beach geweest om de zonsondergang te zien. Dat was er ene voor in de boekskes! Daarna was het plan om te voet terug te keren naar KK en daarna bij de fish market iets te eten. Na eventjes ronddwalen (vooral ik dan want mijn oriëntatie gevoel = 0) waren (...)

Kota kinabalu

Bericht - 03 november 2016 om 14:56 uur

Even geleden sinds onze laatste post. Maandag zijn we van Kuching naar Kota Kinabalu gevlogen. Bij aankomst in de late namiddag zijn we richting onze nieuwe hostel (red palm hostel) getrokken en hebben we ons daar geïnstalleerd. We werden hartelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis toppertje deze plaats! Eerste avond hier in KK zijn we meteen de open bar ingedoken hiernaast, die Aziaten blijken hier enorm fan te zijn van karaoke.. ongelofelijk en onbeschrijfelijk want zingen kunnen ze meestal voor geen meter. Volgende morgen vroeg opgestaan met het plan de omliggende eilanden te bezoeken. Ffkes nen tegenvaller als we buitenkwamen, regen (...)

Bako national park

Bericht - 28 oktober 2016 om 10:08 uur

Terug van onze overnachting in Bako national park. Moe maar voldaan! Prachtig park met pittige trails. Niet voor watjes! Liters zweet zijn we verloren, en neen, dit is niet overdreven. We hebben proboscis mokeys (neusapen) gezien en zelfs vuurvliegjes 's nachts! Nu terug aangekomen in onze hostel om onze rugzakken op te halen en op naar ons volgend verblijf! De rooftop bar hier gaan we wel missen!

Aankomt Kuching

Bericht - 26 oktober 2016 om 10:22 uur

Gisteren rond 21uur eindelijk aangekomen na een lange reis! Jammer dat onze bagage had besloten om nog even langer in Abu Dhabi te blijven. Aankomt in ons verblijf singahsana logde was dus een beetje in mineur. We hadden namelijk graag een proper onderbroek aangedaan na +/- 40 uur reizen. De vriendelijke juffrouw achter de balie en onze mooie kamer heeft ons snel doen vergeten dat we bagageloos waren, we zijn snel een busje zeep gaan kopen in de 7eleven en hebben een verfrissend tiger biertje gedronken in onze rooftop bar! Na een deugddoende nachtrust zijn we gaan ontbijten. Daarna hebben we (...)

Bijna weg!

Bericht - 23 oktober 2016 om 20:47 uur

Nog een paar uurtjes.. Spannend! Veel slaap zal er niet inzitten vannacht (beetje zenuwen :)). Ons reisplan voor morgen en dinsdag:
Dusseldorf - Servië, Servië - Dubai, Dubai - Kuala Lumpur, Kuala Lumpur - Kuching.
Wij zijn er klaar voor!

Status update van 14 October 2016

Status update - 14 oktober 2016 om 14:15 uur

Countdown naar 24 oktober!