Avatar Marco van Geelen

Marco van Geelen

Momenteel is famvangeelen bezig met de reis De roadtrip. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van famvangeelen

Blijf op de hoogte van de reisblog van famvangeelen door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

Yosemite

Bericht - 22 juli 2019 om 01:45 uur

Hallo luitjes,

Zo, een paar dagen geleefd als offgriders. Er is dus nul ontvangst in Yosemite en naaste omgeving (en versta als naaste omgeving

als Amerikaans begrip, dus 30 mijl om het park dat 1.200 m2 mijl groot is ook niet). Dus geen mobiel bereik, geen internet. Nou ja,

op het campingterrein met een zeer instabiele 2mbs wifi.

We hebben dus onze camper opgehaald in San Leandro. Daarna gelijk door naar de walmart om boodschappen te doen. Eindelijk 'normaal"

eten gaan koken. Maar goed, al met al was het al drie uur in de middag en om nou nog als eerste rit met de (...)

Dagje Everglades

Bericht - 16 juli 2019 om 22:21 uur

Zo, weer even tijd om wat van ons te laten horen. De 13e zijn we dus doorgereden naar Miami. Om half 8 's avonds kwamen we aan en toen was het al wel druk. Na het inchecken en installeren van alle spulletjes was het ongeveer 10 uur 's avonds. We gingen nog even naar buiten om de buurt wat te verkennen, maar man wat een drukte. We zitten dus in South Beach Centre, ook nog geen kwartier wandelen van Ocean Drive. Het is echt zien en gezien worden. Mooie dure auto's, de dames lopen er naar hun idee op (...)

Kennedy Space Centre

Bericht - 16 juli 2019 om 04:12 uur

We zijn wat druk geweest hier in Miami, valt erg veel te zien, alleen hier in de wijk al. Maar goed daar kom ik op terug bij het volgende verhaal. Op de 13e zijn we vertrokken naar Miami, maar onderweg zijn we eerst naar Kennedy Space Centre geweest. We waren er al mooi op tijd, iets over 9 uur in de ochtend. We kwamen aan en konden gelijk aansluiten bij een introductieverhaal waar allerlei raketten zijn opgesteld van voor en uit het Apollo tijdperk, De jaren 60, waar ze met grote primitieve computers bezig waren. Ter (...)

Discovery Cove

Bericht - 13 juli 2019 om 03:11 uur

Hallo iedereen,

We hebben een heerlijke dag achter de rug. We moesten om 07:00 uur aanwezig zijn, maar geen probleem, hotel waar we zitten, staat nog geen mijl van Discovery Cove af en we moesten er zijn voor het ontbijt dat bij de dag inbegrepen is, We mochten ons echter al om 07:50 uur melden bij de "baai" om kennis te maken met de dolfijnen, dus dat ontbijt moest maar even wachten.

Onder begeleiding van twee instructeurs gingen we met een groep van totaal 9 het water in. Eerst werd er algemeen kennis gemaakt met een dolfijn, echt op nog geen (...)

Even een dagje rust

Bericht - 11 juli 2019 om 22:54 uur

Zo, vandaag even een rustig dagje. De huurauto opgehaald, Marco liet zichzelf natuurlijk overhalen voor de niet al te dure upgrade :-) Vandaag ook de hotelwissel in Orlando. Laten we het er op houden dat voor het eerst rijden met een auto met een automaat en een ruime 5 liter motor "interessant" is. En ow ja, iets met snelheidslimieten waar je je met onze eigen Ford Mondeo op de eerste kilometer helemaal niet druk over hoeft te maken, maar met dit bakbeest al op de 1/8e mijl het gas moet loslaten. Maar, als je het dan éénmaal door hebt, (...)

Drie dagen Universal studios

Bericht - 11 juli 2019 om 03:31 uur

Hallo iedereen,

Het heeft even geduurd voordat we wat van ons hebben laten horen via deze weg, Het waren een aantal drukke en lange dagen. De vlucht naar Orlando is buiten wat kleine vertraging bij aankomst in Orlando vlekkeloos verlopen. Zondag aangekomen, wel wat laat dus en moe van de vliegreizen, gauw wat eerste boodschappen doen en daarna naar bed, Maandags de eerste dag Universal studios, Islands of Adventure park. Ook ontdekt hoe Uber werkt om er naar toe te komen en weer terug :-) De tweede dag, zijn we naar de oorspronkelijke Universal studios geweest en op de avond (...)

Status update van 05 juli 2019

Status update - 05 juli 2019 om 16:29 uur

Het werk zit er op. De vakantie gaat beginnen :-)