Avatar Wilfred en Renate  Bronsema

Wilfred en Renate Bronsema

Status update van 09 april 2018

Status update - 09 april 2018 om 17:10 uur

Wachten op de bus en om 15.00 uur dominicaanse tijd vliegen naar Jamaica en daarna door naar Amsterdam. Lange reis voor de boeg. Tot gauw allemaal xxx

5 april

Bericht - 06 april 2018 om 15:12 uur

5 april was weer een relax dagje op het strand, later bij het zwembad. Even wapp/beeld bellen met zuslief voor haar 50e verjaardag. Voor de rest heerlijk genieten van deze geweldige vakantie.

3 en 4 april 2018

Bericht - 05 april 2018 om 04:01 uur

Dinsdag een relaxte dag gehad. Wij, Frank, Hennie, Wil en ik hadden toch wel spijt dat wij van het zwemmen met dolfijnen geen foto's of film hebben. Dinsdagmorgen bij small Willy, Bleu en Andy geweest of zij wilden bellen of de foto's en de film nog beschikbaar waren. Wij hadden bedacht dat we dan van Jason de foto's namen + de dvd met de film van de hele groep. Zij gebeld en even later kregen we te horen dat wij om 12.20 uur met de bus mee konden naar de dolfijnen explorer. Hennie en ik vonden het een goed (...)

Maandag 2 april

Bericht - 03 april 2018 om 15:29 uur

En dan is het 2 april, 25 jaar getrouwd en een lange, leuke excursie dag voor de boeg. Tassen 's avonds ingepakt en' s morgens om 6.30 uur ontbijten (kan hier al vanaf 5.30 uur) daarna even naar de lobby app en fb en insta bekijken en op naar ons vertrek punt. Busje was mooi op tijd, helaas kun je dat van alle excursiegangers niet zeggen. Met een vertraging van ongeveer 10 minuten vertrokken richting het zuiden van Dom Rep.  We hadden een eigen gids (Rafael) mee en een eigen fotograaf (Phillip alias Choclet). Rafael vertelde onderweg allerlei bijzonderheden (...)

Zaterdag 31 maart

Bericht - 01 april 2018 om 14:34 uur

Goedemorgen allemaal, net weer genoten van een heerlijk ontbijt en nu in de lobby even de appjes, fb, insta, en volg mijn reis bekijken/bijwerken. Gister een relaxte dag gehad, rond 12.30 uur een strandwandeling van een uur gemaakt en daarna lekker geluncht. De middag door gebracht bij het zwembad en Wil is weer aan het beachen geweest. Voor het diner door de fotograaf tegen gehouden om een paar leuke foto's te nemen. Deze kunnen we vandaag bekijken in de fotoshop. Diner gehad bij de mexicaan, was heerlijk en gezellig bij de beach party geweest. Vandaag nog een (...)

Vip ontbijt

Bericht - 31 maart 2018 om 15:07 uur

Opgehaald in de lobby om naar het naast gelegen hotel te wandelen voor ons vip ontbijt. Onderweg werd verteld dat het 60minuten ging duren, eerst ontbijt, daarna gesprek over membership en goedkoop op vakantie over de hele wereld. Na dit gesprek kregen wij een bon van $50 om te besteden in de winkels bij ons hotel, for free. Wij kwamen aan en er waren andere gasten aan het ontbijten, dus er een man aan die vroeg of wij elk jaar dit soort vakanties doen, nee dus. Of wij in het vervolg goedkoop op vakantie willen over de hele (...)

Goede vrijdag

Bericht - 31 maart 2018 om 14:06 uur

Hallo allemaal, Gisteren een relax dag gehad. 's morgens heerlijk ontbijten even in de lobby mail, apps, social media doornemen en daarna aan het zwembad relaxen. Jason heeft onze onderwatercamera even getest, zodat we bij onze volgende excursie, komende maandag, weten hoe hij werkt. ' s Middags lekker lunchen en uitbuiken bij het zwembad. Wil heeft nog 1,5 uur gebeacht en ik heb heerlijk liggen lezen en muziek geluisterd. Even een vodka lemon gedronken en daarna naar onze kamer om ons klaar te maken voor het diner. Mijn PL disign jurk hing al klaar voor de avond. Ik was (...)

Donderdag 29 maart

Bericht - 30 maart 2018 om 03:46 uur

Hallo allemaal, Vandaag een avond verhaal, omdat wij vandaag met dolfijnen gingen zwemmen. Vanmorgen na het ontbijt opgehaald door een busje en naar het dolfijnenpark gebracht. Onderweg weer genoten van alle hobbels die ze hier in de weg maken, om de 100 meter een biggerug. Aangekomen bij het dolfijnenpark wordt direct gevraagd of je ook nog met zeeleeuwen en roggen en haaien wilt zwemmen, kosten 35$ pp, wij wilden wel maar dan voor 125 $ voor 5 personen, dit ging dus niet door. Onderweg naar het basin nog op de foto met papagaaien. Tas in de kluis en zwemvest aan, (...)

Woensdag 28 maart

Bericht - 28 maart 2018 om 14:38 uur

Gister een bewolkte dag met een beste plens bui. S morgens een vip ontbijt aangeboden gekregen ter promotie van een nieuw gedeelte van het hotel. Dit zou op onze trouwdag plaats vinden, maar dan hebben we een uitje gepland. Morgen dus genieten van ons vip ontbijt. Omdat het gister toch bewolkt was hebben we maar enkele excursies uitgezocht met een ander stel nederlanders. Morgen gaan we met Dolfijnen zwemmen, lijkt ons een geweldige ervaring, verhaal volgt. Voor 2 april hebben we een trip naar Saona eiland geboekt. Met de bus naar het zuiden, onderweg een stop in een stad. (...)

Up date

Bericht - 27 maart 2018 om 15:33 uur

Gister om 14.08 uur locale tijd geland na een goede vlucht. Ons vliegtuig, waarvoor wij een stoel gereserveerd hadden, had een technische storing dus vlogen we met een ander vliegtuig en ging ons zorgvuldig uitgezocht plekje niet door. Maar ondanks die tegenvaller hebben we een prima vlucht gehad. Het hotel ziet er prima uit. Vanaf ons terras hebben we uitzicht op zee. Het eten is heerlijk en heel veel keuze. Een uurtje geleden ontbeten en nu zo informatie bijeenkomst met de hostess. Wil heeft al contact met the local Willie en die wil onze excursies regelen voor a very (...)