Avatar Dave Wijdemans

Dave Wijdemans

DAY 7

Bericht - 20 juli 2019 om 18:35 uur

Heyyy, Vandaag gingen we naar Yosemite park. •'n schitterende dag in de overweldigende natuur van Yosemite National Park. Bridal veil falls, El capitan, een wandeling door de meadows naar de wered river , half doen, yosemite fals en als afsluiter de tunnelvieuw! Wauw dat was mooi!! •In het hotel in Fresno gaan de kids lekker zwemmen. Met 32 graden mag dat wel. • Uit eten bij leuk restaurant ' romano's macaroni Grill ' uitgekozen door Emme. • mooie lucht in de avond en wandeling door shopping mall Doegg gg!!

DAY 6

Bericht - 18 juli 2019 om 19:19 uur

Weer hetzelfde als de vorige keer. • Super lang geslapen( nou, ja), tot 7.30 • na het ontbijt nog een tour door SF •We beginnen bij Alano Square met de painted ladies, bekend van de tv-serie full house, gaaf net de stad op de achtergrond. • over de golden gate bridge heen en weer gereden.( toch door de mist zagen we niks) •Natuurlijk rijden we ook door Lombard Street, moet je gedaan hebben. • Dan de stad uit. • shoppen bij wallmart, wát 'n winkel zo groot. • lunchen in auto met crackers met cheddar en kalkoen. Kids lunchpaks met nachos, cheesedip en salsa. • (...)

DAY 5

Bericht - 18 juli 2019 om 19:08 uur

Heyy, sorry dat het zo lang duurde voor deze dag, maar we hebben geen Wi-Fi in sommige hotels. Deze drie dagen doe ik even in het kort uit mama's kleine boekje. •te voet naar de pieren, dwars door China Town. • met de boor naar Alcatraz voor een super audiotour in de cellen. • hotdog eten, ijsje halen(veel te groot) en snoepjes kopen bij pier 39. •ontzettend grappig en verrassend. Museum met speelautomaten, waarvan sommige oeroud. • van boven naar beneden wandelen door Lombard Street. • crepe eten bij de kade • met de cable car terug naar het hotel.

DAY 4

Bericht - 16 juli 2019 om 21:22 uur

Haiiiii, Vandaag hebben wij San Simeon verlaten en zijn we naar de grote stad San Francisco gegaan! We konden onderweg niet veel zien, want het was mistig aan de kust. Onderweg zijn wij gaan kijken bij de zee-olifanten. Het zijn echt super grappige en rare beesten. Als ze uit de zee komen gaan ze eerst een stukje vooruit en dan gaan ze 10 minuten liggen enz.. Papa en Mik hadden daar ook een eekhoorn gespot. De eekhoorn bleef gewoon zitten voor de foto! Onderweg zijn we gestopt bij Carmel by the sea. Carmel is een schattig klein dorpje met winkeltjes. Bij (...)

DAY 3

Bericht - 15 juli 2019 om 16:36 uur

Haiii, Vandaag zijn wij eindelijk begonnen met onze roadtrip! We zijn via de kust naar ons volgende verblijf San Semion gegaan. We hebben dolfijnen gespot!Onderweg zijn we gestopt bij een stukje strand van Malibu. Op gegeven moment zag ik iets in het water drijven en ik vroeg aan Mik wat dat was. En toen riep mik dat dat een zeehond was. De zeehond had een vis gevangen. Met een broodje, een wrap en nacho's hebben we op het strand van Ventura gegeten tussen de surfers. In de avond hebben we gegeten in een schattig klein dorpje Caimbria. Dat was de (...)

DAY 2

Bericht - 14 juli 2019 om 03:28 uur

Hello!!! Vandaag zijn wij naar de Warner Bros studio's gegaan in Los Angeles. We hebben daar een studio tour gehad. Het was echt super leuk om een kijkje achter de schermen te nemen. Helaas konden we niet naar de opnames van Fuller House.(Emme' s favoriete serie op netflix) we kregen ook een rondleiding bij de huurwinkel. Bij de huurwinkel kunnen alle filmproducenten spullen huren voor in de film. Ze hebben echt allemaal verschillende soorten lampen,vazen,deceraties enz ..... Na de studio tour zijn we naar Rodeo drive gereden. Dat is een klein straatje met alleen maar dure winkels zoals Gucci.We waren (...)

DAY 1

Bericht - 12 juli 2019 om 16:28 uur

Hello!! Vandaag vroeg in de ochtend zijn wij vertrokken naar Amerika. We moesten om half 5 opstaan. Daarna zijn we naar Schiphol gegaan. Als eerst hebben we de auto geparkeerd en daarna zijn wij met de bus naar het vliegveld gegaan. Daarna zijn wij onze koffers in gaan leveren! En toen moesten we door de douane heen. Mama moest wat langer gecheckt worden. Toen we in het vliegtuig zaten waren alle zenuwen opeens weg. Het opstijgen vonden Mik en Emme een beetje raar. We kregen ook eten in het vliegtuig. Als eerste kregen we kip met rijst en bonen of (...)

Even voorstellen!

Bericht - 01 juli 2019 om 11:29 uur

Hoi!

Wij zijn de familie Wijdemans. Ik (Emme) en Mik houden deze blog bij zodat jullie mee kunnen genieten van onze vakantie! Misschien schrijven papa en mama ook wat stukjes. Iedere dag plaatsen wij een stukje blog met een paar foto's erbij. Er is wel tijdverschil dus, waarschijnlijk loopt het een dagje achter. Tenminste dat denk ik. Ik vind tijdverschil nogal lastig.......
We vertrekken over 9 dagen al! Wij hebben er super veel zin in!