Avatar Wim van der Wilt

Wim van der Wilt

Status update van 28 August 2018

Geplaatst op 28 augustus 2018 om 17:52 uur

Een ruhetag vandaag nou dat is wel ff lekker zeker omdat de weersvoorspelling 27 graden aangeeft. Dus na uitgebreid ontbijt plannen gemaakt. De heren jos, carl, gert en edwin gaan met de groene variant naar het trein museum. Ook gaan er een aantal met de trein op pad want we hebben op de camping kaarten gekregen om gratis met de trein te reizen, verder wordt er gezwommen, gelezen en geinternet. Uiteraard wordt er ook nog even gesleuteld ik weet niet of het echt noodzakelijk is of gewoon voor de lol of om het moto levend te houden. Wij gaan met z’n vijfen varen op de rijn in een rubberboot. We worden vanaf de camping naar vertrekpunt gebracht en als we de boten in het water hebben vetrekken we voor een zeer ontspannen peddel en zwemtochtje van ongeveer 11 km. Waarna we weer opgehaald worden en teruggebracht naar de camping. Onderweg zien we buiten nudisten ook nog vissers, allerlei vogels en zelf een klein vosje. Dus ff niet rijden vandaag maar een fijne vakantiedag. Straks gaan we in de camping bistro eten want dat is zeer goed bevallen gisteren en morgen hebben we weer een drukke dag dus nog even genieten van het niets doen.