Avatar Nick Kabalt

Nick Kabalt

Dag 7: Bangkok-Chiang Mai

Geplaatst op 05 februari 2018 om 17:46 uur

04-02-2018
Rustic River Boutique

Na een lekkere nacht slapen in een luxe hotel met zwembad gingen we met een busje van het hotel al vroeg naar het vliegveld.
Helaad konden we geen gebruik maken van het zwembad en andere faciliteiten omdat we na die helse rit van gisteren pas laat aankwamen en weer vroeg weg moesten.
Op het vliegveld ging alles heel snel en super goed. Na een vliegreis met Thai Airways van 55 minuten namen we een Uber naar ons hotel. De kamer was bij aankomst nog niet klaar maar we besloten de stad te gaan verkennen. Het oogt hier een stuk rustiger en schoner dan in Bangkok. De wegen zijn breder en de mensen uiterst vriendelijk. Chiang Mai staat bekend om al haar tempels en deze hebben we dan ook veel gezien tijdens onze wandeltocht. En ja eerlijk is eerlijk ze zijn allemaal hartstikke mooi maar op een gegeven moment heb je het wel gezien. Allemaal mooie gebouwen en buddha's maar het lijkt allemaal erg op elkaar. We kwamen onderweg een super leuk tentje tegen waar we besloten te lunchen. Het was heerlijk en super gezellig! Het was een soort van tuintje waar ze zitjes hadden gemaakt en er speelde live muziek.

S'avonds besloten we naar de sunday walking street te gaan waar een nightmarket was. Wat een gekkenhuis!!! Echt super druk en asociale aziaten die je aan de kant beuken! Maar goed leuk om allemaal mee te maken. Het meeste was rommel wat ze verkochten.. ook kleding en vele eettentjes!
Droge wijn kennen ze hier niet maar hier was een tentje die dit verkocht. Dus Indra had even dr slag geslagen en bijna een fles achterover gegooid haha!! We zaten namelijk op een gegeven moment op een terrasje waar live muziek was. Echt ontzettend gezellig gezeten!!
Inmiddels was het rond 23 uur en zijn we gaan slapen gezien we al vanaf 6uur op pad waren.

Morgen gaan we naar de sticky waterfalls!