Volg de reis van Nick Kabalt - Volg Mijn Reis
Avatar Nick Kabalt

Nick Kabalt

Dag 20: Bangkok

Bericht - 17 februari 2018 om 15:37 uur

17-02-2018
The Athenee hotel

Je vraagt je vast af hoe we geslapen hebben in ons coupeetje?! Nou.. Laten we het er op houden dat we regelmatig heen en weer gingen en weleens beter hebben geslapen in ons leven.!  Maar oké het werd ochtend en om 6 uur werden we gewekt. Dit ging met een hoop kabaal en gebonk op de deuren. Bangkok! Bangkok! Bangkok! Werd er geroepen, super geinig om mee te maken!
Vanaf het treinstation namen we een Uber naar onze luxe afsluiter deze vakantie! Onze laatste dag in het mooie Thailand sluiten we af in een super deluxe hotel!  En (...)

Dag 19: Koh Tao - Chumpon

Bericht - 17 februari 2018 om 15:35 uur

16-02-2018
Nachttrein Chumpon - Bangkok

Met een taxi zijn we naar de pier gegaan om de boot naar Chumpon te pakken. We gingen met de Lompraya catamaran en dit is diezelfde boot waar de vorige keer iedereen zo misselijk op werd. Dus we hielden ons hart vast maar het was een enorm fijne rustige boottocht gelukkig! Na ongeveer 2 uur kwamen we aan in Chumpon en werden met een bus naar het treinstation gebracht. Aldaar moesten we onszelf ongeveer 3,5 uur vermaken dus besloten we te gaan wandelen door de drukke vieze stad! Leek net Bangkok!  Alvorens (...)

Dag 18: Koh Tao

Bericht - 15 februari 2018 om 15:22 uur

15-02-2018
In Touch Resort

Joehoeee snorkel-time!!  Als eerst gingen we met een groepje met een klein bootje naar Koh Naang Yuan. Dit is een klein eilandje waar niemand verder woont en alleen een strandje is en een heuvel waar een uitkijkpunt is.  Daar ondervonden we onze eerste snorkelervaring! Super mooi al die visjes om je heen en het water zo ontzettend helder. Echt top!  Natuurlijk zijn we ook even naar het uitkijkpunt gegaan wat nog een hele klim was. Volledig bezweet kwamen we bovenaan en gelukkig had iedereen hier last van. Sommige konden de klim niet eens maken en stopte halverwege. (...)

Dag 17: Koh Phangnan - Koh Tao

Bericht - 15 februari 2018 om 15:06 uur

14-02-2018
In Touch Resort

Sa-wa-dee-ka!!! Oftewel Halloo!!  Het is vandaag Valentijnsdag!! Indra had natuurlijk een schattig kaartje geschreven, een ballon en van die stoffenhartjes voor op het bed. En war denk je dat Nick had? Helemaal niks natuurlijk, niet aan gedacht haha!! Nouja hij maakt t vast thuis goed met me ;-)
Na een enorm misselijkmakende boottocht op een Catamaran naar Koh Tao van ruim een uur waren we eindelijk op het vaste land! Zo blij ben ik zelden geweest want wat waren we misselijk! Naast ons en achter ons zaten mensen over te geven en die (...)

Dag 16: Koh Phangnan

Bericht - 14 februari 2018 om 01:59 uur

13-02-2018
Castaway Beach Bungalows

Nick heeft heerlijk geslapen, Indra wat minder helaas..  We besloten vandaag het eiland te gaan verkennen en huurde een scooter! Wat een bochtjes, slechte wegen en heuvels hier! Indra heeft zelfs een keer moeten afstappen omdat de scooter de heuvel niet op kwam Haha! Maar wat hebben we een mooie strandjes gezien en heerlijk gerelaxt vandaag!
Vanavond aten we vlakbij ons huisje bij The Flying Dutchman.. Nouja de naam zegt het eigenlijk al.. een restaurant van een Nederlander! We hebben er heerlijk gegeten en hierna nog even een drankje gedaan.
Het gekke is trouwens dat de zee (...)

Dag 15: Koh Samui - Koh Phangnan.

Bericht - 14 februari 2018 om 01:57 uur

12-02-2018
Castaway Beach bungalows

Na heerlijk geslapen te hebben gingen we lekker ontbijten. We hadden om 12:30u de boot en om 11:40u kwam de taxi ons ophalen vanaf het hotel. Omdat we al redelijk vroeg wakker waren konden we na het ontbijt nog even lekker bij het zwembad liggen waarna we ons konden afspoelen in de kamer en naar de receptie konden.  Eenmaal bij de pier aangekomen was alles goed geregeld. We hadden al betaald voor de tickets bij het hotel dus we leverde het bonnetje in en kregen een sticker op ons shirt waarop de (...)

Dag 14: Koh Samui

Bericht - 14 februari 2018 om 01:26 uur

11-02-2018
Smile House

We hebben heerlijk geslapen in ons lekkere bedje! Vandaag een kort verhaaltje gezien we niet veel hebben uitgevoerd want onze relax vakantie is begonnen!  Na heerlijk ontbeten te hebben zijn we lekker op t strand gaan liggen waar we de hele dag hebben vertoefd!  Natuurlijk op onze lekkere luchtbed dingen! En vandaag zijn ze allebei heel gebleven Haha!  Helaas wel hier en daar een verbrand stukje huid bij allebei maar hé dat mag de pret niet drukken! De zon is hier wel stevig maar je hebt het niet echt door gezien er een lekker briesje staat.. en ja (...)

Dag 14: Koh Samui

Bericht - 11 februari 2018 om 15:54 uur

11-02-2018
Smile House

Dag 13 vervolg

Bericht - 11 februari 2018 om 15:41 uur

Ohjee er ging iets mis.... hierdoor is niet het hele verhaal van dag 13 erop gekomen dus bij deze:

We werden keurig bij ons nieuwe verblijf afgezet. Het hotel heette Smile house en we kregen ook echt een smile op ons gezicht!
Bij aankomst konden we gelukkig al de kamer in! We hebben ons omgekleed, ingesmeerd en hoppa naar t strand gegaan!
We hadden al een beetje trek gekregen dus eerst een lunch aan het
strand waar we schrokken van de prijzen! Ze rekenen hier 10% service kosten en 7% VAT bovenop de prijs!!
Kijk in Amerika was dit allemaal
normaal maar hier hebben (...)

Dag 13: Surathani - Koh Samui

Bericht - 10 februari 2018 om 05:29 uur

10-02-2018
Smile house

Vandaag vertrekken we naar de eerste van 3 eilanden: Koh Samui. EINDELIJK STRANDVAKANTIE!!
We werden om 7:30u opgehaald vanaf het hotel om met een busje naar de pier te gaan. Dus alweer vroeg in touw en gelukkig waren we op tijd want het busje kwam al om 7:10u! Ze zijn altijd te laat en zal je zien dat ze nu ineens veel vroeger zijn. Nou gelukkig hadden we onze spulletjes al gepakt dus hoppa naar de pier.  Al snel arriveerde we daar en toen bleek dat de boot pas om 9 uur ging dus waarom we (...)