Avatar Modèste & Temur Varol - Monteban

Modèste & Temur Varol - Monteban

Nusa penida wat ben je mooooi

Bericht - 15 januari 2018 om 12:02 uur

Hallooooo,

Wij zijn sinds afgelopen donderdag op nusa penida en wat is het hier moooooi!

Gister zijn wij met de scooter rondgereden en zijn naar verschillende stranden en mooie plekken gereden. De natuur is hier nog zo mooi en veel mooie stranden....

Gister naar een plek gereden, Broken beach, nou de weg er naar toe kon je ook wel broken street noemen....pijnlijke billen hahaha!

Vandaag zijn we naar een strand gereden, suwehan beach. Eenmaal aangekomen bij de strand keken we van boven naar beneden en zag dat we een heel stuk naar beneden moesten lopen. Dit was echt langs de rand van de (...)

Aangekomen op lombok

Bericht - 06 januari 2018 om 13:40 uur

Hellooo,

Gister zijn wij aangekomen op Lombok....Wat is het hier mooooi!!! Natuur vind ik stuk mooier dan op Bali!

Vandaag zijn wij met de scooter naar een strand gereden. Het was daar erg rustig, nauwelijks toeristen! Dus topppp!

Ik was Temur aan het ingraven in het zand...kwamen er kindjes aanlopen die kokosnoten en armbandjes wouden verkopen...ze moesten heletijd lachen omdat ik Temur aan het ingraven was, toen gingen ze ook helpen hahah! Opeens stond er een hele groep met kindjes om ons heen die vanalles wouden verkopen hahaha...uiteindelijk kokosnoten en armbandjes gekocht....

Morgen gaan we met de scooter naar een ander strand rijden!  (...)

De dagen op Gili-Air

Bericht - 04 januari 2018 om 11:49 uur

Hallooooo,

Wij zijn alweer een aantal dagen op gili-air, super mooi eiland!!

Na ff ziek te zijn geweest voel ik me weer helemaal beter en hebben we vooral gerelaxed op dit eiland! Lekker gezwommen, gesnorkeld en van de zon genoten....

Morgen vertrekken wij richting Lombok!
0 reacties • Plaats een reactie

Dag 14, 15, 16 & 17

Bericht - 29 december 2017 om 13:11 uur

Halloooo,

Er zijn weer wat dagen verstreken na de kerst en we naderen alweer bijna oud en nieuw!!!

Wij zijn dinsdag de 26e aangekomen in Amed (oost-bali). Amed ligt redelijk dichtbij de vulkaan Agung. De vulkaan Agung is rustig dus we konden gelukkig deze kant op gaan. Amed is een super leuk plaatsje wat ligt aan de zee en vanuit onze hotel zagen we de vulkaan liggen.

We hebben de afgelopen dagen vooral gerelaxed bij het zwembad die uitkijkt over de zee en het zwarte strand door de vulkaan. Super mooi hier!! We hebben lekker veel vis gegeten hier bij een (...)

0 reacties • Plaats een reactie

Dag 10, 11, 12 & 13

Bericht - 25 december 2017 om 04:17 uur

Hallooo,

Even een update vanuit Lovina. Er zijn weer wat dagen voorbij gegaan en we hebben de afgelopen dagen voornamelijk geralexed.

Zaterdag zijn we nog met de motorscooter weggeweest. We zijn in de omgeving van Lovina gebleven en hebben verschillende watervallen bezocht. De eerste waterval was super mooi, eerst een hele klim naar beneden. Bij deze waterval kon je ook zwemmen en van de rotsen springen, super eng hahaha, maar wel leuk!!!
Vervolgens zijn we verder de bergen in gereden en kwamen we bij een andere waterval, helaas kon je bij deze niet zwemmen maar ook deze waterval zag er super mooi (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Dag 9, Snorkelen

Bericht - 21 december 2017 om 13:37 uur

Halloooo,

Hoe is het daar in het koude kikkerlandje?.....Hier is het warm hahaha!
Vandaag hebben wij een super leuke dag gehad. Wij zijn gaan snorkelen bij Menjangan island (eilandje bij west-bali).
Vanaf Lovina was het 1 uur rijden met de taxi en vervolgens moesten we op een met z'n alle op een speedboot en dat duurde ongeveer 20 minuten voordat we bij Menjangan island waren. Op dit eiland wonen geen mensen maar daar leven rendieren, menjangan betekent rendier. Op het eiland staat 1 boeddhistische tempel, op en af zie je lokale mensen naar dat eiland varen voor de tempel.
Super mooi eiland met (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Wat een dagen....

Bericht - 20 december 2017 om 03:31 uur

Nou wat een dagen hebben wij achter de rug...

Maandag zouden wij van Ubud naar Pulukan gaan. Zo gezegd zo gedaan. Wij werden om 11:30 opgehaald door de taxi en het was 2 uur rijden naar Pulukan (chauffeur had nog nooit van deze plek gehoord). Het was een mooie route om te rijden, want we reden ongeveer de hele route langs de zee. Onderweg veel van Bali kunnen zien. Eenmaal aangekomen in Pulukan was het even zoeken naar het hotelletje. En om bij het hotel te komen moesten we ook via een onverharde weg rijden met allemaal kuilen. Ondertussen keken (...)

4e en 5e dag in Ubud

Bericht - 17 december 2017 om 11:29 uur

Halloooooo daar in het koude land,

Even een update vanuit het warme land ahaha! Gister hebben we lekker gerelaxed bij de pool van het hotel, lekker bruin geworden/verbrand...
Vandaag hebben we een tour gedaan alleen zat het weer niet mee, regenregenregen. Gelukkig was het de eerste helft van onze tour droog en hebben we als eerst een balinese dans gezien. Dit was erg leuk en mooi om te zien, er zat ook een verhaal in de dans en die kregen we op papier te zien zo wisten we wat er gebeurde tijdens de dans. Vervolgens zijn we naar een waterval gereden, (...)

4 reacties • Plaats een reactie

2e en 3e dag in Ubud

Bericht - 15 december 2017 om 08:04 uur

Hallo luitjessss,

Gister (donderdag) zijn we naar de Ubud market geweest, waar we leuke kadootjes hebben ingeslagen! Op terug weg kwamen we een balinees mannetje tegen die ons een andere route liet zien naar ons hotel. Dit was een mooie route langs de rijstvelden, soort sluiproute haha. Hij vertelde mooie verhalen over de rijstvelden en liet ons allerlei vruchten zien en kwamen langs een kweektuin, waar we kruiden konden ruiken. Vandaag zijn we met hem op stap geweest naar een mooie tempel en hebben we luwak coffee gedronken (soort poep koffie) hahah! Ook zijn we langs een monkey forest geweest (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Vlucht en eerste dag op Bali

Bericht - 13 december 2017 om 13:34 uur

Hallo lieve familie en vrienden,

Wij zijn vandaag (13 dec) aangekomen op het mooie eiland Bali. Ons hotel voor de eerst komende dagen is in Ubud. Terwijl ik dit aan het typen ben zit ik op onze veranda en heb ik mooi uitzicht op de rijstvelden.
Wij hebben net als avondeten lekker nasi goreng gegeten...hmmmm jammie! Het is hier inmiddels 20:28 uur en al pikke donker. Om ons heen horen we allerlei vogels fluiten en lopen hier gekke tjiktjak beestjes om ons heen hahaha!
Misschien dat wij zo nog even een duikje nemen in het zwembad hier bij ons hotel en voor (...)