Avatar Roland, Miriam & kids

Roland, Miriam & kids

De laatste dag.... 4 mei

Bericht - 04 mei 2019 om 21:18 uur

Gisterenavond had janne de wekker gezet op 8 uur, maar vanochtend kwamen we er na en tijdje  achter dat de wekker blijkbzar om 6 uur af was gegaan.heel vreemd, maar dat moest zo waarschijnlijk zijn, want we hebben de tijd nodig gehad. De camper gepoetst en afgeleverd. Hierna met de taxi naar de luchthaven. Jammer dat de reis bijna voorbij is. Wat hebben we een ontzettend fijne tijd gehad samen. Zoveel nieuwe dingen beleefd en ervaren. Dat we dat mee hebben kunnen maken, daar zijn we heel dankbaar voor. Wat een topervaring! Nu volgt er nog een lange reis (...)

Las Vegas, 3 mei

Bericht - 04 mei 2019 om 21:15 uur

Vandaag vetrokken naar Las Vegas; RV Camping circus circus. Een soort kale parkeerplaats maar dan wel heel dicht bij De Strip. Gegeten in een restaurant van het hotel circus circus, weer veel te veel natuurlijk. We vinden het wel fijn om weer normaal te eten als we thuis zijn. Vanmiddag naar de outlet geweest. Vanavond weer een getrubbel met de uber. Duurde ongeveer drie kwartier voordat deze bij ons was op de ophaalplaats. Nu nog even lezen en naar bed. Morgen vroeg op om de camper terug te brengen en te pakken.

Grand Canyon, 2 mei

Bericht - 04 mei 2019 om 21:13 uur

Vanochtend vertrokken naar de dam en het enorme bouwwerk bekeken. Hierna doorgereden naar de hoefijzervormige Horseshoe Bend; de Coloradorivier maakt hier een hoefijzervormige bocht met in het midden een hele hoge brede rots. Spectaculair om te zien.  Nu onderweg naar grand Canyon... Het is heerlijk warm weer. Oh.. ik moet er niet aan denken om dit allemaal te missen straks, want overmorgen gaan we weer naar huis...  In zo'n camper zit je de hele tijd bij elkaar en dat is echt super goed gegaan.

Aangekomen bij Grand Canyon National Park eerst een stop gemaakt bij Desert Vieuw met de wachttoren. (...)

Status update van 03 May 2019

Status update - 03 mei 2019 om 21:53 uur

In de Target! Was een wens/ eis van Sofie!

Lake Powell en Page, 1 mei

Bericht - 02 mei 2019 om 16:26 uur

Nou... Dat was een zware nacht. Super koud. Het heeft gevroren en we hebben het echt zoo koud gehad.
Gelukkig is de temperatuur bij Lake Powell , waar we zometeen naar toe rijden, ongeveer 20 graden. Een rit van ongeveer 2,5 uur. Er is daar een tijdsverschil; een uur vroeger.

De rit ging goed en langzaam ontdooiden we allemaal weer. Onderweg naar onze camping Wahweap RV hebben we nog een stop gemaakt bij  Wahweap Overlook waarbij we zicht hadden op de Glen Canyon Dam, Lake Powell en omgeving. Lake Powell is het op 1 na grootste stuwmeer van de Verenigde (...)

30 april, Bryce Canyon Park

Bericht - 01 mei 2019 om 02:06 uur

Vannacht was het best koud. Gelukkig hebben we 2 dekens. Lekker uitgeslapen vandaag, want het hakt er wel in  voor Roland met het rijden. Dus even opladen. Lekker ontbeten en de camping bekeken. Achter ons loopt de Virgin River. Bijna 12 uur en we gaan op weg naar Brice Canyon Park.  Deze behoort tot de bijzonderste natuurwonderen van Amerika! Ben zoooo benieuwd. Het heeft zogenaamde hoodoos: rotspunten in verschillende kleuren. We gaan weer op pad...

We rijden een toeristische route: mount Carmel Highway. Hele mooie route en een stop gemaakt waar we wat rotsen/plateau hebben beklommen . Hadden we maar (...)

29 april, Zion National Park

Bericht - 01 mei 2019 om 01:34 uur

Vanochtend eerst op zoek naar een kleine
Walmart. Super makkelijk met TomTom. Gekozen voor een buurt Walmart want anders raken we helemaal gestresst door het uitgebreide assortiment. Beter voor ons ;)... Op de parkeerplaats in de camper lekker weer broodjes met mozzarella en tomaat gegeten. Gezellig ! Daarna op weg richting Zion National park naar onze campsite Zion Canyon Campground. Alles weer even aansluiten en daarna weer op pad. Met de bus die meteen voor de camping stopt richting het park. Daar namen we de shuttle bus die ons vervoerde door het hele gebied. Onderweg kun je uitstappen  op (...)

Las Vegas

Bericht - 29 april 2019 om 18:06 uur

Tjonge jonge wat een flitsende stad. Letterlijk en figuurlijk. Je kijkt je ogen uit en valt van de ene in de andere verbazing. Met de camper waren we eerst naar de outlet gereden . Daar viel het wat tegen want de meiden dachten daar meer te kunnen inkopen ;) . Toen de Uber genomen en naar de strip. Veel mensen met drank dat ook. Maar die hotels! Niet te bevatten. Tis een hele aparte wereld lijkt het wel. Roland had wat geld in een automaat gegooid maar niks gewonnen... Toen kwam een stressmomentje... We konden de uberplek niet (...)

Vervolg..... hopelijk lukt het nu wel

Bericht - 29 april 2019 om 00:39 uur

Na yosemite park zijn we doorgereden naar Kings canyon. Een geweldig park met een grote sequoia boom. De Grand General. Dat was zo'n indrukwekkende plek daar met die boom, de geur en de zon erop. Ja hoor, dan heb ik echt tranen in mijn ogen. En de meiden maar lachen, maar ook heel lief bij mij staan. Hierna door naar Sequoia Park. Ook mooi en daar staat Sherman. De allergrootste boom van de wereld! Allemaal lekker mee geknuffeld! Jazeker ook Roland en de meiden. Daar was het een stuk kouder en nat. Onderweg nog heel ziek geworden en meteen (...)

Yosemity

Bericht - 26 april 2019 om 06:30 uur

Vandaag naar Yosemity geweest. Het was even puzzelen hoe we in het park zouden kunnen komen, maar als je er bent spreekt het eigenlijk voor zich. Hele mooie watervallen gezien en naartoe gewandeld en leuke foto's gemaakt natuurlijk. Omdat we in het voorseizoen zitten zijn er een aantal wegen nog gesloten dus konden we Glacier Point niet bekijken. Wel hebben we Tunnel View (mooi uitzichtpunt) en El captain bekeken (een hele hoge rots). Hierna een vette , lekkere hamburger gegeten en naar de campsite. Eindelijk weer goede WiFi om wat te kunnen verzenden :). Morgen weer vroeg op...