Avatar Miranda en Jeffrey Schreeuwer-pel

Miranda en Jeffrey Schreeuwer-pel

Dag 6, woensdag 9 augustus... relax

Bericht - 10 augustus 2017 om 01:56 uur

vanmorfen eerst maar even goed om ons heen kijken waar we zijn beland.... Whow het is net of we dromen.. wat is het hier gaaf! Jeffrey en de boys liggen om 8 uur sk in get zwembad.... heerlijk met z'n allen proberen ze de jaquizzi.

Agnes, die hier alles regeld komt langs met de WiFi code. Maar deze hadden we al ontdekt😜

We pakken de koffers uit. Want voorlopig hoeven we hier even niet weg. De kids willennnlijven zwemmen dus doen wij snel de boodschappen bij de publix. Ontbijt, vaatwas tabletten, was pods.... drinken en eren voor vanavond want de Bbq (...)

Dag 5 dinsdag 8 augustus... lange reis..

Bericht - 09 augustus 2017 om 19:26 uur

vanmorgen wakker geworden op de Keys❤️Een ontbijten gedaan en daarna de hoogte punten van de Keys bekijken... most southern point... op 90 miles vanaf Cuba..even in de rij voor de foto😜Daarna rondje Duval street, waar we gisteren toch te moe voor waren... en een bezoekje aan de oude begraafplaats. daarna rijden we door gaan we dd lange weg terug over de Keys😍

Wat is het hier mooi, prachtige huisjes van hout. Hier is het wel uit te houden... maar we gaan door.... hebben voor de nacht nog niks geboekt! Kan zijn dat we onderweg een hotel boeken en morgen door (...)

Dag 4.... maandag 7 augustus

Bericht - 08 augustus 2017 om 05:09 uur

vanmorgen alle koffers in de auto.... ontbijten en door naar de oulet mall vlak bij het hotel.... niet ons ding dus binnen een uur klaar om ons avontuur op de Key's te gaan ontdekken....

onze eerste stop is bij islamorada bay beach❤️Wat kun je daar prachtige foto's maken.... wat een paradijs! Daarna rijden we een klein stukje verder en mag ik rijden... we gaan tarpons voeren bij Robbie's... wat een beesten... denk dat de grote joekels wel 1,5 meter zijn....

jeffrey en Daley scoren beiden een emmertje en voeren de vissen en brutale pelikanen... ook hier weer geweldige foto's gemaakt... erg (...)

Dag 3 zondag 6 augustus 2017

Bericht - 07 augustus 2017 om 05:54 uur

vannacht niet echt een super nacht... vanaf 3 uur klaar wakker....maar goed, geeft niks gaan leuke dingen doen....eerst maar om 8 uur ontbijten...

voor we naar de safari adventure rijden gaan we nog even naar de publix en walmart..... daarna door. Wat geweldig is dit! Eerst lopen we over het parkje waar verschillende dieren zitten.... slangen, aapjes krokodillen varkens vogels.... noem maar op. Om half 12 begint er een show waar we mooi vooraan mogen gaan zitten. Alex, verteld alles over de dieren die hij showt en we mogen ze vasthouden, aaien..., voor wie drurft....

de eerste rode met de vogel (...)

Dag 2, zaterdag 5 augustus...dagje Miami

Bericht - 06 augustus 2017 om 04:47 uur

vanmorgen tegen half 8 waren we allemaal wakker.... erg netjes. Lekker gedouched en daarna het ontbijt bij Fairway inn geprobeerd. Was best goed! Prima keus en opvallend veel Nederlanders... zegt vaak ook genoeg😉

Na het ontbijt richting publix om wat geld te pinnen en drinken voor onderweg... hoog op onze lijst stond het holocaust memorial. Onderweg de weg gevraagd aan een Amerikaanse man, volgens hem zou het een emotioneel bezoek zijn.... niks te veel gezegd, wij vonden het enorm indruk wekkend..en waren er stil van....rondom het beeld was een botanische tuin, daar de eerste grote leguanen bewonderd... prachtige beesten.

Na deze (...)

Dag 1, 4 augustus 2017

Bericht - 05 augustus 2017 om 04:46 uur

vanmorgen om kwart over 1 richting Lelystad, rond half 5 zet papa ons af op Schiphol.... ons avontuur kan beginnen..,

de vlucht naar London verloopt mooi soepel, precies op tijd, de aansluiting naar Maimi halen we met gemak....
onze beide jongens worden bij de douane erbuitgehaald voor een extra check... heeeel vaag halen doekjes langs de kids en kijken of er sporen ergens van zijn???
jeffrey moet 1 van de koffers identificeren omdat het label er ineens af is...dan beginnen we asn de lange vlucht naar Miami... bij de automaten krijgen Jeffrey en ik beide een kruis door onze aanvraag en moeten (...)

Online ingecheckt...

Bericht - 03 augustus 2017 om 10:10 uur

Vanmorgen op tijd wakker... Mooi want dan kan ik alvast de beide vluchten inchecken..
Gisteren zijn we begonnen met de koffers pakken... een koffer met alles voor 4 personen met een gewicht van 21 kilo...volgens mij doe ik dat heel netjes...voordeel is dat ik niet iemand ben die bij iedere outfit een ander paar schoenen aan hoeft..De andere koffer is voor de zwemspullen de snorkels en flippers...Genoeg ruimte en kilo's over om bij te vullen YESSS uiteindelijk mag je 4 koffers mee en wij hebben er maar 2...met wat handbagage..lekker niet te veel gezeul.
De bedden zijn afgehaald en de wasjes (...)

Voorpret

Bericht - 27 juli 2017 om 19:06 uur

Vandaag een week voor we vertrekken.... in de nacht van donderdag op vrijdag worden we naar Schiphol gebracht, zodat onze auto 4 week gezellig bij mijn schoonouders in de straat staat.... zoals het nu lijkt, nog geen wijzigingen gehad, en vliegen we vrijdag 4 augustus om 07:45 Amsterdam-London Heatrow met Britisch Airways,waar we een overstap hebben van een uur en 3 kwartier.... daarna vliegen we door London-Miami 09:45 met American Airlines waar we om 14.00 lokale tijd aan zullen komen...dan eerst door naar Alamo om onze huurauto op te halen we hopen op een Dogde charter, maar laten ons graag verrassen😜

De eerste 3 nachten verblijven (...)