Avatar Patrick, Martine & Fenna Hazeleger

Patrick, Martine & Fenna Hazeleger

Momenteel is martinepatrick bezig met de reis Rondreizen Nieuw-Zeeland. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van martinepatrick

Blijf op de hoogte van de reisblog van martinepatrick door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

Goed nieuws

Bericht - 15 februari 2020 om 10:14 uur

Hallo daar! Hier zijn wij weer met een kleine update. Gisteren zijn we bij onze vrienden vertrokken uit Thames en hebben we koers gezet naar Auckland. Op de camping kwam een Nederlandse kerel naar onze campervan kijken omdat hij geïnteresseerd was. S avonds ben ik (Patrick) naar een rugby wedstrijd geweest, dat was heel leuk om eens mee te maken. Omdat het valentijnsdag was op de terugweg nog even een paar hamburgers meegenomen en die hebben we ons goed laten smaken. xD Vandaag zijn we naar Muriwai Beach geweest waar een Jan van Gents kolonie was. Heel gaaf, we kregen de tip, en die (...)

Tauranga en Thames

Bericht - 11 februari 2020 om 08:07 uur

Hallo allemaal! Na een week radiostilte bedachten we ons opeens dat de blog nodig bijgewerkt moest worden. Sorry voor het lange wachten, het moet bijna ondragelijk geweest zijn. xD In Rotorua hebben we heerlijk genoten van het rodelen, vooral Fenna vond het helemaal fantastisch! Woensdagavond lagen we op bed en voelde ik onze campervan heen en weer schudden. Ik zei tegen Martine, volgens mij is dit een aardbeving. Later op internet opgezocht en ja hoor, een aardbeving. 5.5 op de schaal van richter, maar wel 250 km diep, dus hij voelde voor ons heel lafjes aan. ;) Donderdag hebben we nog wat vulkanische dingetjes gezien (...)

Rotorua

Bericht - 04 februari 2020 om 10:02 uur

Lieve mensen,

We zijn inmiddels neergestreken in Rotorua.
Zondag zijn wij in Hastings naar de lokale kerk geweest en koffie gedronken bij een echtpaar uit de kerk. In de middag hebben we genoten van de BBQ bij de baas van Conroy en mochten we een verkoelende duik nemen in hun eigen zwembad.
De afgelopen dagen zijn super droog en heet hier... ong 35 graden,,
Maandag hebben we daarom ook een duik in het zwembad in Napier genomen.. Vooral Fenna is degene die dan geniet! De enige woordjes die zij gebruikt de laatste dagen zijn: IJs, Zwemmen en strand... :)
Vandaag zijn we doorgereden naar (...)

Napier en omgeving

Bericht - 01 februari 2020 om 09:33 uur

Hallo allemaal! Patrick heeft inderdaad afgelopen dinsdag de Tongariro Crossing gelopen. Dit is een wandeling van ca 5,5 uur over een actieve vulkaan. Overal borrelde gas omhoog, toch wel een soort van avontuur. Want hij zou elk moment uit kunnen barsten. De wandeling naar de top was erg winderig, regenachtig en mistig. Maar na de top klaarde het gelukkig op en kwam het zonnetje er door. De dagen erna zijn we naar Taupo gereden, hier hebben we wat watervallen bezocht en zijn we doorgereden naar Napier. In Napier is voor ons een hoop te doen: koffie drinken bij een klant, iemand die we (...)

Tongariro Crossing

Bericht - 27 januari 2020 om 10:18 uur

Hoi hoi lieve mensen De dagen vliegen!! We zijn op ons gemak via de westkust naar New Plymouth gereden. Donderdag was het zo warm dat we de hele middag lekker gezwommen hebben in Hawera. Vrijdag hebben we het grootste gedeelte naar New Plymouth gereden. Vlak voor de stad hebben we aan het water overnacht. Het was warm dus we konden mooi even pootje baden in het riviertje. Het weekend hebben we in New Plymouth op de camping gestaan. Het is hier stabiel weer, gemiddeld 25 graden. Af en toe een plaatselijke bui (: zondag hier naar de kerk geweest (...)

Noordereiland

Bericht - 22 januari 2020 om 10:45 uur

Beste jij/u Super leuk dat onze berichten nog altijd gelezen worden! We zijn vorige week vrijdag veilig aangekomen op het noordereiland. Zaterdag hebben we een geweldige dag gehad, een klant van Patrick heeft zijn vliegbrevet en nam ons mee op een vlucht over het noorden van Wellington. Dat was echt super gaaf, Patrick heeft zelfs nog 20 minuten het vliegtuig bestuurd!! Zondag zijn we in Carterton naar de kerk geweest en vervolgens een bakje koffie gedronken bij 1 van de gemeenteleden, heel leuk. Maandag waren we weer in Wellington om de stad te zien, maar er was niet veel veranderd sinds dat wij er (...)

Bijna op de helft

Bericht - 16 januari 2020 om 09:22 uur

Hee daar! Na een tijdje stilte weer even een berichtje vanuit NZ. Zoals we zeiden zijn we zijn we vanuit Motueka naar het Abel Tasman National Park geweest. Wow, dat was echt super vet. Wij denken dat dit 1 van de mooiste stukjes van NZ is! Ongelofelijk mooie stranden met enorm helder water! Vervolgens zijn we naar de Golden Bay geweest, ook dit was heel mooi, afgelopen weekend zijn we daar geweest. Maandag waren we weer in Motueka, bij een klant van Patrick, we hebben wat dingen bezocht en met hun gezin hamburgers gegeten. Heel erg gezellig! Daarna koers gezet richting Nelson. In Nelson (...)

Kaikoura overleefd

Bericht - 08 januari 2020 om 09:51 uur

Hallo luitjes! Afgelopen weekend zijn we in Kaikoura geweest, die tijd hebben we zonder aardbeving kunnen afsluiten, dus dat was nieuw voor ons. ;) Heel veel moois gezien, en er is sinds de aardbeving ook een hoop veranderd! Vanaf Kaikoura zijn we naar de Nelson Lakes gegaan waar Patrick nog even gezwommen heeft in het steenkoude meer. Vervolgens koers gezet naar Motueka waar we nu staan. Het plan is om morgen met een boottocht mee te gaan naar het Abel Tasman Nationaal Park. Schijnt super gaaf te zijn. Na het Abel Tasman willen we naar de Golden Bay om daar het weekend te blijven. Hier op (...)

Happy New Year!

Bericht - 02 januari 2020 om 09:46 uur

Hallo allemaal! Natuurlijk willen we jullie eerst Gods zegen voor het nieuwe jaar wensen! Oud en nieuw in een korte broek bij de barbecue is toch even wennen, maar niet heel erg. ;) Wij kwamen er oudjaarsdag achter dat onze accu volledig kapot was, dus hebben we nieuwjaarsdag de wegenwacht gebeld en die hebben hem vervangen. We zijn in de middag gelijk vertrokken vanuit Christchurch naar Hanmer Springs, dit staat bekend om de warmwaterbronnen. Vandaag zijn we bij die bronnen geweest, sommige van wel 42┬░C, heerlijk! Ze hadden een groot kinder gedeelte waar Fenna haar lol op kon. We hebben heerlijk kunnen genieten. Morgen zetten we (...)

Kerst en Oud&Nieuw

Bericht - 28 december 2019 om 08:29 uur

Hoi Allemaal We hopen dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben gehad. Hier was het vooral rustig, stuk gewandeld en op de camping gezeten. We hebben er weinig van gemerkt dat het Kerst was. De kinderen hebben hier Zomervakantie, dus de meeste zijn lekker op vakantie. Ik denk dat we het Kerstdiner gemist hebben (: 2e Kerstdag (hier 'Boxing Day') zijn we naar het plaatsje Hokitika gereden. Heerlijk langs het strand gelopen, ijsje gegeten en de Glowworms gezien! Gisteren zijn we vanuit Hokitika naar christchurch gereden via de Arthurs Pass.. wat een prachtige natuur!! Nu zijn we weer bij Andre (waar (...)