Avatar Patrick, Martine & Fenna Hazeleger

Patrick, Martine & Fenna Hazeleger

Momenteel is martinepatrick bezig met de reis Rondreizen Nieuw-Zeeland. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van martinepatrick

Blijf op de hoogte van de reisblog van martinepatrick door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

Noordereiland

Bericht - 22 januari 2020 om 10:45 uur

Beste jij/u Super leuk dat onze berichten nog altijd gelezen worden! We zijn vorige week vrijdag veilig aangekomen op het noordereiland. Zaterdag hebben we een geweldige dag gehad, een klant van Patrick heeft zijn vliegbrevet en nam ons mee op een vlucht over het noorden van Wellington. Dat was echt super gaaf, Patrick heeft zelfs nog 20 minuten het vliegtuig bestuurd!! Zondag zijn we in Carterton naar de kerk geweest en vervolgens een bakje koffie gedronken bij 1 van de gemeenteleden, heel leuk. Maandag waren we weer in Wellington om de stad te zien, maar er was niet veel veranderd sinds dat wij er (...)

Bijna op de helft

Bericht - 16 januari 2020 om 09:22 uur

Hee daar! Na een tijdje stilte weer even een berichtje vanuit NZ. Zoals we zeiden zijn we zijn we vanuit Motueka naar het Abel Tasman National Park geweest. Wow, dat was echt super vet. Wij denken dat dit 1 van de mooiste stukjes van NZ is! Ongelofelijk mooie stranden met enorm helder water! Vervolgens zijn we naar de Golden Bay geweest, ook dit was heel mooi, afgelopen weekend zijn we daar geweest. Maandag waren we weer in Motueka, bij een klant van Patrick, we hebben wat dingen bezocht en met hun gezin hamburgers gegeten. Heel erg gezellig! Daarna koers gezet richting Nelson. In Nelson (...)

Kaikoura overleefd

Bericht - 08 januari 2020 om 09:51 uur

Hallo luitjes! Afgelopen weekend zijn we in Kaikoura geweest, die tijd hebben we zonder aardbeving kunnen afsluiten, dus dat was nieuw voor ons. ;) Heel veel moois gezien, en er is sinds de aardbeving ook een hoop veranderd! Vanaf Kaikoura zijn we naar de Nelson Lakes gegaan waar Patrick nog even gezwommen heeft in het steenkoude meer. Vervolgens koers gezet naar Motueka waar we nu staan. Het plan is om morgen met een boottocht mee te gaan naar het Abel Tasman Nationaal Park. Schijnt super gaaf te zijn. Na het Abel Tasman willen we naar de Golden Bay om daar het weekend te blijven. Hier op (...)

Happy New Year!

Bericht - 02 januari 2020 om 09:46 uur

Hallo allemaal! Natuurlijk willen we jullie eerst Gods zegen voor het nieuwe jaar wensen! Oud en nieuw in een korte broek bij de barbecue is toch even wennen, maar niet heel erg. ;) Wij kwamen er oudjaarsdag achter dat onze accu volledig kapot was, dus hebben we nieuwjaarsdag de wegenwacht gebeld en die hebben hem vervangen. We zijn in de middag gelijk vertrokken vanuit Christchurch naar Hanmer Springs, dit staat bekend om de warmwaterbronnen. Vandaag zijn we bij die bronnen geweest, sommige van wel 42°C, heerlijk! Ze hadden een groot kinder gedeelte waar Fenna haar lol op kon. We hebben heerlijk kunnen genieten. Morgen zetten we (...)

Kerst en Oud&Nieuw

Bericht - 28 december 2019 om 08:29 uur

Hoi Allemaal We hopen dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben gehad. Hier was het vooral rustig, stuk gewandeld en op de camping gezeten. We hebben er weinig van gemerkt dat het Kerst was. De kinderen hebben hier Zomervakantie, dus de meeste zijn lekker op vakantie. Ik denk dat we het Kerstdiner gemist hebben (: 2e Kerstdag (hier 'Boxing Day') zijn we naar het plaatsje Hokitika gereden. Heerlijk langs het strand gelopen, ijsje gegeten en de Glowworms gezien! Gisteren zijn we vanuit Hokitika naar christchurch gereden via de Arthurs Pass.. wat een prachtige natuur!! Nu zijn we weer bij Andre (waar (...)

Westkust

Bericht - 24 december 2019 om 08:27 uur

Het is alweer een aantal dagen geleden.. de dagen vliegen om!! We zijn alweer 3 weken hier! De afgelopen dagen hebben we veel km gemaakt. We we zijn voor het weekend naar Wanaka gereden. We hebben het weekend in Lake Hawea gestaan en vanuit daar Wanaka bekeken. Het is zo gaaf hier. Ong 20 graden en af en toe bewolkt. Ons 1e ijsje inmiddels op(: In Wanaka hoorde we dat alle wegen naar het westen weer open zijn! Jippiee!! We kunnen door!! Zondag naar de lokale kerk van Lake Hawea geweest:: 25 mensen groot.. de dominee nodigde ons uit voor de lunch. Voor (...)

Qweenstown Wanaka

Bericht - 20 december 2019 om 08:44 uur

Lieve allemaal Bijna Kerst alweer! Hier overal kerstmuziek en Kerstmutsen/truien/poppen... een gekte hier (: Wij hebben GENOTEN van de cruise!! Het was fantastisch weer en zo mooi! Gisteren en vandaag veel regen gehad en onze weg vervolgd naar Queenstown en daar een nacht geweest. Nu staan we op een gratis camping bij Cromwell om het weekend in Wanaka te zijn. Het wordt heel lekker weer het weekend! Rond 20 graden. Morgen gaan we bekijken of de wegen in het westen open zijn en waar we met de Kerst zullen zijn.. In het kopje 'foto's wat foto's van de Cruise en vandaag!! Geniet (...)

In het uiterste zuiden

Bericht - 16 december 2019 om 22:28 uur

Hoihoi! We hebben afgelopen dagen veel km gemaakt! Vanaf Dunedin hebben we de Catlins gereden langs de kust en stukken gelopen. The Catlins staan bekend om zijn ruige natuur en vele dieren. Lijkt wel op een regenwoud.. Vannacht hebben we geslapen op de Top 10 camping in Invergargill.. en vandaag de rest van de zuidkust route rijden. Morgen hebben we een excursie geboekt! Een dagcruise door de Doubtful sound! Heel veel zin in ???? het lijkt erop dat het mooi weer wordt en dat is daar zeldzaam.. Groetjes aan jullie allemaal!!

Even wat foto's

Bericht - 14 december 2019 om 09:57 uur

Wij zijn inmiddels aangekomen in Dunedin! Op de camera hebben we al zo veel prachtige foto's gemaakt! We willen er graag wat met jullie delen :)
Ik zal een fotoboek bijhouden. dus als je alle foto's wilt zien...

Richting zuiden!!

Bericht - 12 december 2019 om 09:23 uur

Hier een korte update van onze kant! We hebben een heel stuk gereden (: Eerst het hele stuk naar Lake Tekapo, daar 1 nacht aan het meer overnacht! Vandaag het stuk naar de Mt Cook gereden! Wauw! Wilde daar een lange wandeling gaan maken, maar helaas is Fenna sinds gisteren ziek. Daarom vooral stukjes gereden en lekker rustig aan gedaan(: de natuur is hier beeldschoon! Meren, bergen, gletsjers.. Nu op de camping in Waimate, richting zuidoosten.. want.. Ja de wegen zijn weer open! Het plan is om morgen Kangaroes te aaien met Fenna en het weekend in Dunedin (: Ps jullie mogen (...)