Avatar Lisanne Scheepers

Lisanne Scheepers

Hostel 'Wake up'

Maps - 20 augustus 2017 om 22:30 uur

Dag 3: aangekomen in Sydney

Bericht - 20 augustus 2017 om 22:03 uur

Mijn 1ste dag zit er alweer op! Het was een vermoeiende dag. Eenmaal aangekomen op Sydney AirPort. Kwam de zenuwen weer naar boven en spookte er allemaal gedachtes door mijn hoofd, heb ik niks bij wat niet mag, kloppen mijn papieren wel enz.  Eenmaal mijn bagage opgehaald. Werd ik aangehouden door iemand die daar werkt, die geven vertellen welke kant ik op moest. Hij vertelde me dat ik links in de rij moest gaan staan. hoeverder ik in de rij kwam hoe harder mijn Hart begont te kloppen. Eenmaal door de rij. Stond  ik ineens in de aankomst hallen. (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Dag 2: Stadstour Bangkok

Bericht - 19 augustus 2017 om 05:59 uur

Oh wat heb ik lekker geslapen. Helaas ging mijn wekker om 06:45. Snel aankleden en op naar het ontbijt, want om 08:00 werd ik opgehaald door mijn gids. Een gids en een chauffeur en auto helemaal voor mijzelf. Hoe fijn is dat. Maar voordat ik naar tempels ging, heb ik Bangkok beetje vanuit de auto kunnen zien. Tja wat moet ik ervan zeggen. Ze wonen in vervallen gebouwen, armoedig. En het verkeerd, dat ook echt een ramp. Ben blij dat ik daar niet hoef te rijden. Dit had ik alleen nog maar op tv gezien, het is goed om het (...)

5 reacties • Plaats een reactie

Dag 1: Aangekomen in Bangkok

Bericht - 18 augustus 2017 om 16:06 uur

Na een lange reis van +- 15uur er op hebben zitten. Ben ik dan aangekomen in Bangkok. Eindelijk een bed, hopen dat ik even bij kan slapen. Want in een vliegtuig slapen, is niet echt comfortabel. Zo even roomservies besteld, daarna even lekker douche (daar ben ik ook echt aan toe, volgens mij stink ik een uur in de wind šŸ˜‚) en dan lekker slapen!! Morgen om 8:00u staat de chauffeur weer klaar om mij op te pikken om mij eens stadstour te geven door Bangkok. Dus dat wordt vroeg op staanšŸ˜±

Oke Doeii xxx

(...)

0 reacties • Plaats een reactie

Inpakken

Bericht - 12 augustus 2017 om 15:58 uur

Nog even en dan is het zover! Vandaag ben ik begonnen met het inpakken van mijn backpack en dagrugzak. Poeh wat een werk is dat zeg! Maar het is gelukt (hoop ikšŸ˜‰)
1 reacties • Plaats een reactie

Info

Bericht - 12 augustus 2017 om 15:57 uur

Hallo Allemaal,

Dit is mijn blog. Ik ga in Augustus voor 1 jaar op reis. Om jullie mee te laten genieten kunnen jullie hier een kijkje nemen in mijn reis door Thailand - Bangkok, Australiƫ en Nieuw-Zeeland.