Avatar Caroline Kuijpers

Caroline Kuijpers

Dinsdag 26 juni

Bericht - 28 juni 2018 om 00:07 uur

We besluiten lekker relaxed te doen vandaag. We gaan een ontbijtje pakken aan het strand en gaan daarna op het strand liggen. En natuurlijk lekker met de voetjes in de Pacific Ocean gaan staan :).
Rond een uur of half 2 zijn Arjan en Marleen gearriveerd en gaan we een lekker hapje lunchen. Het was weer gezellig!
Daarna moeten wij "helaas" door naar de baseball game.
Shirt aan, pet op en gaan!
Wat een drukte bij het stadion! Het schijnt best een bijzonderen wedstrijd te zijn volgens de locals. Er wordt namelijk ook een Bobblehead uitgedeeld van 1 van de beste spelers. Die (...)

Maandag 25 juni

Bericht - 28 juni 2018 om 00:01 uur

Op naar LA! Het is ongeveer 2 uur rijden vanaf San Diego. We besluiten eerst de stad te verkennen alvorens we naar ons appartement in Venice Beach gaan. We beginnen bij Universal Studio's. Dit lijkt me zo leuk om te zien, al die filmsets enzo!
Na de auto daar geparkeerd te hebben komen we eerst in een soort winkelstraatje met allerlei winkels gericht op Universal Studios. Ook een Harry Potter winkeltje, echt super leuk! Ook komen we langs een Dodger Fanclub store. Aangezien we morgen naar de wedstrijd gaan en ook een petje willen hebben duiken we hier naar binnen. (...)

Zondag 24 juni

Bericht - 27 juni 2018 om 23:52 uur

We besluiten even lekker uit te slapen. Er is niets wat we MOETEN doen in San Diego. Aangezien het al 11u is wanneer we het hotel buiten stappen voor een ontbijt, besluiten we maar gelijk een brunch te doen. We komen weer langs het Café 21 waar we gisteren ons diner op hebben en besluiten hier weer te gaan zitten.
Overal op tafel zien we torentjes staan met kleine glaasjes waarin een soort sapje zit. Na navraag blijken die Mimosa's te zijn, verschillende vruchtensapjes aangelengd met champagne.....why not, doe maar!
Ze zijn heerlijk, maar de beentjes worden er wel een klein (...)

Zaterdag 23 juni

Bericht - 27 juni 2018 om 23:42 uur

Dat was even pittig, dat vroeg opstaan! Maar we hebben het weer gered, haha.
We checken uit en pakken weer een Uber naar het vliegveld om onze huurauto op te halen. Duimen voor een Dodge!
We komen in de garage en mogen zelf een auto uitkiezen, alleen in een bepaalde categorie natuurlijk. Maar....geen Dodge...!
Not amused natuurlijk haha. Wel stond er een hele mooi, stoere Toyota Cambry. Die voldoet ook gelukkig ;).
Hele fijne, spiksplinternieuwe auto.
We hebben een lange rit voor de boeg van ongeveer 6 uur.
Als we bijna de stad uit zijn, pakken we een stevig antikater ontbijtje bij Denny's.

Na de lange (...)

Vrijdag 22 juni

Bericht - 27 juni 2018 om 23:36 uur

Op naar Las Vegas om de camper in te leveren!
We komen er ruim op tijd aan en moeten nog eventjes wachten op de shuttle die ons naar het centrum brengt.
Helaas kan deze shuttle ons maar tot hotel Circus Circus brengen waardoor we nog 10 minuten met een taxi moeten rijden, maar goed.
Ons hotel, The Golden Nugget, zie er hartstikke mooi uit. Dit hotel heeft ook al meerdere malen als achtergrond/toneel gefungeerd in films schijnbaar. Bij binnenkomst loop je meteen op een gigantisch aquarium uit met flinke vissen en haaitjes erin. Het zwembad buiten is voorzien van een glijbaan die (...)

Donderdag 21 juni

Bericht - 22 juni 2018 om 06:33 uur

Joepie, 4.15u de wekker! Hadden er wel wat moeite mee (vooral ik), maar we hebben ons er naartoe gesleept. We hebben onze camper bij Yavapai Point neergezet en zijn naar de Rim gelopen. We moesten even geduld hebben, maar rond 5.15u kwam ie dan toch echt op. Heel mooi om een keer gezien te hebben! Wat is de Grand Canyon indrukwekkend zeg, en dan zie je nog maar een klein deel ervan. We hebben een timelapse proberen te maken en je ziet het opzicht wel, maar niet zoals we het hadden gewild haha. Maar gelukkig hebben we het heel (...)

Woensdag 20 juni

Bericht - 22 juni 2018 om 06:20 uur

We slapen een klein beetje uit. Nou ja, de wekker staat om 07.00u dus dat is tegenwoordig uitslapen voor ons haha. We ontbijten wat en gaan daarna uitchecken. Vervolgens gaan we op naar de Glen Canyon Dam. Om 8.30u begint onze tour. We worden rondgeleid door een vriendelijke, Indiaanse dame. We zijn nog steeds in Navajo gebied. Je komt hier ook eigenlijk bijna geen blanke Amerikanen tegen, het is echt bezet door de Navajo. De tour duurt ongeveer een half uur en is eigenlijk heel interessant. De dam is onnoemelijk groot en het is heel bijzonder om te horen (...)

Dinsdag 19 juni

Bericht - 22 juni 2018 om 06:01 uur

Op naar de touragent in het centrum van Page waar we de tour krijgen in Antelope Canyon. Ik heb het op foto’s gezien en lijkt me erg indrukwekkend.We worden daar met 10 man in een jeepje gefrot en moeten eerst een ritje van 20 minuten maken voordat we bij de ingang van de canyon zijn. Het laatste stuk van de rit is namelijk woestijnzand en staat tijdens regenseizoen (dit is momenteel niet) ook onder water. Het was beter geweest om een tour te doen rond het middaguur, het zonlicht valt dan mooier in de canyon. Helaas waren deze tijden (...)

Maandag 18 juni

Bericht - 19 juni 2018 om 19:55 uur

We worden getrakteerd op een mooie sunrise! Die mogen we nog even lekker meepikken. Daarna lekker douchen en op naar Page! Het is een ritje van ongeveer 2,5 uur. We hebben de afgelopen paar dagen in een andere tijdzone gezeten, namelijk Mountain Time, maar gaan nu weer terug naar Pacific Time. Dit scheelt voor ons weer, want dan winnen we een extra uurtje in Page.In plaats van meteen naar de camping te rijden, gaan we eerst naar de Antelope point marina. Dit ligt aan Lake Powell, een meer wat we heel graag wilden bezoeken. Als we daar aankomen, vergelijken we (...)

Zondag 17 juni

Bericht - 19 juni 2018 om 19:43 uur

Op naar Monument Valley. Dit is een rit van 3 uurtjes. De kater valt gelukkig mee;). Onderweg een lekkere koffie halen bij een tentje wat we ontdekt hebben in Moab. Hier branden ze hun eigen bonen en hebben ze een professioneel koffieapparaat. Heerlijk!Na ongeveer 2,5 uur doemen de eerste, bekendste tekenen op van Monument Valley. Dit zijn 3 veschillende Buttes (zo worden ze genoemd) en zijn heel mooi vanaf de weg te bewonderen. We besluiten dus ook even te stoppen op een View Point om er mooie foto’s te maken. We willen eerst naar het Visitor Centre gaan om wat (...)