Avatar Erwin Oudshoorn

Erwin Oudshoorn

Status update van 09 November 2014

Status update - 09 november 2014 om 13:45 uur

Samen met Dr. Waner. Morgen laserbehandeling bij stembanden/keel en m'n lip verbeteren. Volgende keer facelift en nog iets ben alweer vergeten haha.

Status update - 09 november 2014 om 08:21 uur

Blij dat ik m'n Canon heb meegenomen. Zojuist een uurtje in het bos foto's gemaakt. Deze heb ik geupload naar m'n Volg Mijn Reis profiel: http://goo.gl/pF7u2U.

Verslag heenreis Eberswalde

Bericht - 08 november 2014 om 16:02 uur

Zoals je in de aankondiging kon lezen doe ik dit keer verslag op volgmijnreis.nl omdat dit een eigen webproject is waar ik jaren lang aan gewerkt heb en zodoende ook even goed door getest kan worden. Tot op heden vind ik het wel nice werken.

Aanstaande maandag zal Dr. Waner en Dr. Meyer weer een nieuwe laserbehandeling uitvoeren en nog wat aan m’n onderlip. Wat weet ik niet precies. Ik denk dat dit een appletje eitje is vergeleken met de vorige operatie in maart.

Vandaag ben ik alleen met het vliegtuig naar Eberswalde afgereisd, morgen komen mijn ouders. Normaliter pak ik (...)

Status update van 08 November 2014

Status update - 08 november 2014 om 12:06 uur

Na een uur in de taxi gezeten te hebben aangekomen in het ziekenhuis. We hebben dit keer een appartement van het ziekenhuis. Best awesome!

Status update - 08 november 2014 om 10:21 uur

Geland in Berlijn. Lijk net een popster, uit het vliegtuig hup in de taxi die stond te wachten op mij die me naar Eberwalde brengt. Treinen rijden (nog) niet.

Status update van 01 November 2014

Status update - 01 november 2014 om 14:38 uur

Jaja nog een weekje, dan zit ik in Eberswalde. Terwijl Dr. Waner bij het Hevas congres in Den Bosch als spreker te gast is.

10 november volgende laserbehandeling Eberswalde

Bericht - 16 oktober 2014 om 17:33 uur

Hoewel de operaties in Duitsland niet als een reis of vakantie beschouwd kan worden schrijf ik toch om te testen even op mijn nieuwe reisproject. Hier ben ik al bijna vijf jaar mee bezig. Steeds had ik het idee dat het niet goed genoeg was en lag het weer paar maanden op de plank. Nu is het plan om de website Volg Mijn Reis in november / december eind-de-lijk te lanceren.

Zoals jullie wel weten is in maart een grote spiertransplantatie gedaan in Eberswalde, Duitsland. Sinds april begonnen de spieren te werken en het wordt met de maand beter. Nu (...)

Dolfijnen spotten op de Atlantische Oceaan

Video - 12 oktober 2014 om 09:40 uur

Status update van 03 September 2014

Status update - 03 september 2014 om 16:11 uur

Aangekomen op Faro.

Samenvatting vakantie Portugal

Bericht - 03 september 2014 om 08:52 uur

Van 27 augustus t/m 3 september hebben we 8 dagen in Portugal onze vakantie gevierd.

De eerste dag kwamen we aan in Faro. Vervolgens gingen we naar het hotel in Armacao de Pera een plaatsje vlakbij Albufeira.

Vrijdag hebben we een excursie gedaan op zee waar we dolfijnen gezien hebben. Zaterdag gingen we naar de locale markt in Loule en zondag gingen we naar Silves, Portimao, Sagres (Einde van de wereld) en Lagos. Maandag hadden we een dag vrij en dinsdag een jeepsafari.

Kortom een erg leuke vakantie in Portugal..!