Avatar Ed en Chiel

Ed en Chiel

Kuala Lumpur, de afsluiting

Bericht - 25 november 2018 om 11:38 uur

Na enkele dagen in Sydney ( veel te kort!) vertrokken we op woensdag naar Kuala Lumpur.
Eigenlijk het begin van de terugreis. Deze vlucht duurde toch ook 8 uur.  Om maar aan te geven hoe ver we van huis af zitten.

Het was een goede vlucht, en we hadden ons al ingelezen hoe we op de meeste gemakkelijke manier van het vliegveld naar de stad konden komen. En inderdaad, op het vliegveld waren makkelijk kaartjes te kopen voor de KL Express die ons zou brengen naar het centraal station. ( KL Sentral), vandaar met de taxi (in het Maleisisch Teksi ) (...)

Sydney, een terugblik

Bericht - 20 november 2018 om 21:19 uur

We zijn alweer 2 dagen aan het werk, maar graag schrijven we nog een terugblik op de laatste ontbrekende dagen.

In Sydney hadden we heel strategisch een hotel vlak bij het Centraal Station. Wel zo handig. We kwamen redelijk laat aan, dus 's avonds gewoon even gegeten bij de Thai om de hoek en eindelijk konden we even weer in een normaal bed slapen, dus dat gingen we dan ook vroeg doen en we wilden graag even uitslapen zonder gewekt te worden om 5:30 uur door krijsende vogels.

Op zondag is het ( bijna) vrij reizen met het OV, dus op (...)

Status update van 17 November 2018

Status update - 17 november 2018 om 09:07 uur

Weer veilig thuis en goede nachtrust gehad na zo'n lange dag. Hopelijk blijft de jetlag weg.

Op de terugreis

Bericht - 16 november 2018 om 01:50 uur

Aan alles komt een einde. Ook aan dit mooie avontuur. We zijn vanochtend vroeg opgestaan (5.30 plaatselijke tijd) om de lange terugreis te maken. Vanuit KL vliegen we eerst naar Dubai En dan naar Amsterdam. Vanavond 20.00 plaatselijke tijd komen we aan. Later volgen nog de uitgebreide verhalen van Sydney en KL. Ook laten we nog wat foto's zien. Tot snel Liefs Ed en Michiel.

Status update - 15 november 2018 om 11:19 uur

Onze bus van vandaag voor een van de mooiere gebouwen

Status update - 15 november 2018 om 10:14 uur

Uitzicht op 86ste verdieping (ong 420 meter) is fantastisch. Op de voorgrond de "tweeling"-toren. Wij stonden in toren 2.

Status update - 15 november 2018 om 10:11 uur

Natuurlijk kon n bezoek aan de Petronas Twin Towers niet uitblijven. Indrukwekkend

Status update - 15 november 2018 om 10:09 uur

Kuala Lumpur verkend met de hop on hop off. Wat n chaotische stad. Wel mooie dingen gezien. (Zelfs wilde aapjes) KL is volop in Kerst sfeer. Dat is best apart..

Status update - 15 november 2018 om 01:26 uur

Goed aangekomen in t warme en broeierige Kuala Lumpur. Wat n drukte! Hotel midden in China Town (de ratten schieten over de weg). Lekker gegeten bij de locals