Avatar Indonesië Reis 2019 Singapore - Java - Bali Trainers Badminton  o.l.v.  Eric Martherus indonesië

Indonesië Reis 2019 Singapore - Java - Bali Trainers Badminton o.l.v. Eric Martherus indonesië

Momenteel is badmintontrainers bezig met de reis Indonesië Reis 2019. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van badmintontrainers

Blijf op de hoogte van de reisblog van badmintontrainers door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

Bogor - Yaja Raya-Jakarta

Bericht - 18 april 2019 om 19:11 uur

Op het moment van dit schrijven zitten we in de bus onderweg naar Bandung We waren de 16e april in de namiddag aangekomen in Bogor, waar we werden ontvangen in een prachtig guesthouse van Hester Basuki. Ondanks de regen was het wel erg warm en na een heerlijk welkom diner hebben we nog lekker in het zwembad gelegen en en een gezellige avond gehad.

17 April Voor de vroege vogels zijn we onder leiding van Eric een wandeling gaan maken in de omgeving om te kunnen zien hoe de mensen leven De volgende ochtend hebben we een rondleiding gekregen over de campong waar mensen van de campong een home made industrie hebben (...)

14 maart Singapore - Palembang

Bericht - 15 april 2019 om 04:22 uur

Vandaag was de transfer dag van Singapore naar Palembang in Indonesië. Daar aangekomen werden we gastvrij ontvangen en naar het hotel gebracht, waar een hartelijk welkom was door pak Densyah en zijn vrouw ibu Koriaty . We zijn uitgenodigd om de plaatselijke lekernij pempek te gaan eten, dit zijn verschillende lekkernijen die met een pikante sojasaus worden gegeten en Srikaya  en zoet gerecht wat erg in de smaak viel bij iedereen.

bijna is het dan zover

Bericht - 09 april 2019 om 21:17 uur

Ik ben alweer volop bezig met het pakken van mijn koffer voor de komende reis.
nog 1 dag en iets meer dan 18 uur en dan zitten we alweer in het vliegtuig om via Dubai naar Singapore te vliegen.
De eerste plaats waar we o.a naar de Singapore open zullen gaan, hier kijk ik enorm naar uit.
Singapore Badminton Open 2019

Status update van 08 mei 2017

Status update - 08 mei 2017 om 10:35 uur

En inmiddels geland op schiphol, En onderweg naar huis.

Indonesië

Bericht - 08 mei 2017 om 10:33 uur

Zo,het eerste deel van onze terugreis zit er op. We wachten nu op Jakarta airport om te boarden voor de vlucht naar Schiphol. Ik heb in Indonesië een fantastische tijd gehad! Wat me het meest bij is gebleven is het gotong royong, dat houd in dat mensen in alle lagen van de bevolking elkaar helpen om bijvoorbeeld hun producten te verkopen of door diensten aan te bieden. Een goed voorbeeld hiervan is de sigaretten fabriek waar we zijn geweest. Aan de ene kant een super moderne fabriek, maar de fabriek waar de 4500 vrouwen alles met de hand maken word (...)

Bali

Bericht - 07 mei 2017 om 08:48 uur

De dag dat we vertrekken richting Bali. Ik voel me niet zo lekker.Tegen de tijd dat we aankomen bij het hotel ben ik ziek dus de rest van de dag en nacht lig ik helaas met koorts en algehele malaise op bed. De volgende dag blijven we lekker rondom het hotel relaxen en een beetje bij het zwembad zitten. De volgende dag gaan we een rondrit maken. Wij beginnen bij een schildpaddenopvang. Hier krijgen we een rondleiding van een gids. Hij vertelt ons waarom het werk van deze opvang zo belangrijk is in Indonesië. Ik vind het helemaal geweldig wat een (...)

Surabaya 3

Bericht - 07 mei 2017 om 07:28 uur

Onze laatste dag in Surabaya is aangebroken, we ontbijten vroeg want we gaan naar een shuttle fabriek. Daar heb ik de hele reis al naar uitgekeken. We worden opgehaald door iemand van de fabriek en uiteindelijk rijden we een piepklein steegje in waarvan wij ons niet kunnen voorstellen dat er nog ergens een fabriek zou moeten zijn. We mogen in de keuken kijken bij Indocock.De grootste leverancier in Indonesië. Als we de "fabriek " binnen gaan geloof ik mijn eigen ogen niet. In een bloedhete ruimte zitten meer dan honderd vrouwen handmatig shuttles te maken. Veren stansen, gaatjes prikken, (...)

Surabaya 2

Bericht - 06 mei 2017 om 16:25 uur

Vandaag hebben we een echte badminton dag. Wij bezoeken vandaag 2 clubs in Surabaya. Wij beginnen bij Suryanaga, een asrama met kinderen in de leeftijd van U13 t/m U19. Ook hier worden we vriendelijk ontvangen en kunnen we de training bekijken. Wij zien kinderen van diverse nivo, s en leeftijden. Wat opvalt is dat er met het tekort aan banen creatief word omgegaan. Buiten de banen word net zo hard gewerkt als op de banen. Hierna hebben we even relax tijd voor we vertrekken naar de club van Sony dwi Koncoro. Deze voorheen brons medallist op de olympische (...)

Surabaya 1

Bericht - 06 mei 2017 om 11:44 uur

Hallo allen Helaas heb ik de afgelopen dagen niet in kunnen loggen op deze site. Toch ga ik nu proberen te vertellen wat we de afgelopen dagen allemaal hebben meegemaakt. Tegenover ons hotel is een super groot winkelcentrum zeer modern en echt belachelijk groot Natuurlijk gaan we hier shoppen, eten en rondkijken Je kunt het niet verzinnen of elke winkel is hier aanwezig.Sommige meerdere keren! De eerste dag in Surabaya hebben we s,morgens eerst een interessante bijeenkomst over het badminton,de nadruk ligt op het voetenwerk,daarna is familie van Eric gearriverrd en zijn we naar twee locale (...)

Kudus-Surabaya

Bericht - 30 april 2017 om 02:54 uur

Kudus - Surabaya Vanmorgen erg vroeg opgestaan want we moeten uitchecken en de training begint om 07.00uur.Dus eerst alle koffers weer in de bus en op naar de training. Er wordt veel individueel getraind. Op iedere baan zien we fantastisch voetenwerk en hoge racketvoering terug. Ook de fysieke training ziet er goed uit met veel aandacht voor het ontwikkelen van bovenbenen en kuiten. Nu op naar Surabaya