Avatar Anneke Wenemoser

Anneke Wenemoser

Dag 1: de vlucht

Geplaatst op 28 januari 2019 om 22:33 uur

De chauffeur van airbnb Tim bracht me na een frisse douche veel te vroeg naar het vliegveld. Daar stond de hele groep al te wachten. Samen checken we in en de sfeer zat er al meteen goed in. Eerst stond er een korte vlucht naar Zürich op ons te wachten, prima te doen! Onze tussenstop brachten we door een een zeer overpriced café op het vliegveld. Gelukkig hadden ze de beste cola ever. De lange vlucht was een ander verhaal. Heerlijk eten, topfilms en veel slaap. Not. Na de slechtste film ooit te hebben gekeken, 10 schelpjes macaroni met brood als avondeten en battleship master te zijn geworden zat de vlucht er toch wel voor een groot deel op. Met platte billen en half slapend stapten we het vliegtuig uit. Na lang wachten had iedereen zijn koffer gevonden wirstwlden6ee ons door de massa aan taxichauffeurs die ons graag een lift aanboden. Bij ons busje aangekomen werden onze koffers ingeladen door een man die klein genoeg ws om in mijn koffer te passen. Onze reisleiding is heel vriendelijk en vertelt teveel informatie om te verwerken met jetlag. Hopelijk vertelt ze dag morgen nog eens. Rond 8 uur 's avonds waren we in ons hotel. Mijn kamergenoot en ik waren allebei kapot en besloten onze koffer in een hoek te schuiven en te gaan slapen. Ons hoofd dacht daar natuurlijk anders over, lang leve de jetlag. Morgen vertrekken we om 8u al naar de eerste excursie, het bekijken van een vulkaan. Die eerste dag zullen we waarschijnlijk op adrenaline en cola moeten doorkomen.