Avatar Petra Riese

Petra Riese

'Op weg naar Friesoyte'

Geplaatst op 22 september 2016 om 22:08 uur

vanochtend iets voor 07:00 werd ik wakker. De avond ervoor had ik alles al klaar gezet, zodat ik op tijd bij JP kon zijn. Natuurlijk had mees vandaag een studiedag... Mijn moeder was zo lief om er om 08:00 bij mij te zijn. Mam had nog een W-A boodschap voor Gretha ingesproken om haar te bedanken dat zij met mij meeging. Na een dikke knuffel van haar en Mees ging ik richting JP. Met Gretha nog n bakje gedaan en op de fiets gesprongen. Wat hebben wij onderweg mooie plaatjes van de natuur gezien. Velden met koolzaad, sluisje, sprookjesbos en natuurvijvers. Wij zijn op plekken gekomen waar je anders nooit zou zijn. Via Ter Apel zijn wij bij Oberlangen Duitsland ingekomen.
wij hadden prachtig weer en hebben net over de grens een appeltaatje met koffie genomen. Om 15:00 hadden wij er 120 Km erop zitten (Gretha 130km..) en kwamen wij bij ons hotel aan. Eerst lekker gedouched en toen de sauna ingedoken. Na de laatste ronde hebben wij een biertje in de mooi verzorgde tuin gedronken. In zo'n echte Duitse rieten strandstoel. Heerlijk: met blote voeten op t gras.
De avond afgesloten met een goede maaltijd en een goed glas wijn en
gezelligheid.
Morgen gaat om 07:45 de wekker en na n goed ontbijt op naar Bremen!
Zin in! Bedankt voor jullie lieve en leuke steunende reacties. Gaan wij net wat harder van fietsen😉🙏😊