Avatar Karin&Louis Bosman

Los Angeles

Geplaatst op 25 juli 2017 om 08:59 uur

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen zijn druk geweest. Gisteren een fantastisch leuke dag beleefd in Universal Studios (zondag) waar we even na 10 uur waren en tot 10 uur 's-avonds zijn gebleven. Wat een leuk park en Lars en Sanne hebben het super naar hun zin gehad! Maar we waren uit-ge-put. Voordat we weer thuis waren en in bed, was t 12 uur.

Zaterdag zijn we van Needles naar Los Angeles gereden. Een flinke rit, we waren om 7 uur al op pad en even na 11 uur waren we in LA. Daar hebben we, na even omkleden, onze gids getroffen en die heeft ons in zijn auto meegenomen voor een guided tour door LA. We hebben even op Hollywood Boulevard rondgekeken bij The Chinese Theater en de Walk of Fame en op Rodeo Drive etalages gekeken van de designer shops en vette auto's gespot. In het Beverly Wilshire (van de opnames van Pretty Woman) even een plas en toen gauw weer verder. LA is zo groot, er wonen net zoveel mensen in groot LA als in NL! En de afmetingen kloppen ook zo ongeveer. Een enorme stad, niet te belopen. Om half 8 waren we terug bij onze camper (!) en toen moesten we nog naar de camping rijden op Long Beach. Nog minstens een half uur rijden. Maar door verkeer duurde t iets langer en stonden we om half 9 geinstalleerd op Golden Shore RV resort. Een mond vol voor een aangeklede parkeerplaats hahaha. Maar alles was netjes en goede douches, dus geen klagen.

Tegen 9 uur op pad om nog iets te eten. Dat vonden we in de haven bij Bubba Gump Shrimp. Het eerste wat we tegen kwamen dus gelijk naar binnen. Best redelijk gegeten en t was gezellig druk. Daarna met de gratis shuttle bus naar de camper en snel naar bed gegaan, want erg moe. Maar voldaan van de dag.

Al met al een leuk weekend.

Maandag (vandaag) de rit naar Jalama Beach met een stop in Santa Monica beach. Even een leuke break en daarna gauw weer verder. Tegen kwart over 6 gearriveerd. Een lange rit, maar nu hebben we even rust. Morgen gewoon niks, beetje hangen aan t strand (hopelijk mooi weer want vandaag fris en bewolkt).

Groetjes allemaal!!!

Louis en Karin

Karin
Geplaatst op 25 juli 2017 om 22:52 uur
Hi Liona, nee dat doen ze hier niet, alleen surfen. Maar leuke kleine camping met 'grappige' mensen. Andere manier van camperen hier hoor dan wat wij gewend zijn. Nog een paar dagen en dan zit het er weer op. Nog even genieten dus!

Liona
Geplaatst op 25 juli 2017 om 11:39 uur
Lieve Louis, Karin, Sanne en Lars, Wat hebben jullie veel gezien en gedaan! Het mooie is dat hier nog meer bij gaat komen want jullie vakantie gaat nog even lekker door. Wat jullie in een kleine maand doen, kan je ook in twee maanden doen volgens mij 😃. Maar jullie zijn daar nu dus alle mooie dingen meepakken die je kan doen. Groot gelijk! Uitrusten kan je vandaag aan het strand en misschien nog een stukje rolschaatsen over de boulevard 😉. Of doen ze dat daar niet? Dikke kus Liona