Avatar Travelsisters

Travelsisters

Khong Chiam & Koh Chang

Bericht - 13 december 2018 om 11:04 uur

Ja daar is hij: de nieuwe blog geschreven vanuit een prachtig eiland! We hebben heel wat kilometers afgelegd sinds het posten van de vorige blog.

Na Udon Thani met het prachtige Lotuslake, zijn we doorgereisd naar Kong Chiam. Een klein dorpje in het oosten, vlakbij de grens met Laos. Het ligt op 1,5 uur met de minivan van Ubon Ratchathani. Wat een lange reis was dit weer! Volgensmij hebben we daar wel weer een dikke 9 uur over gedaan. Het ging ook allemaal weer lekker onhandig. We moesten met onze backpacks in een ontzettend kleine minivan die al helemaal volgepropt was met (...)

Udon Thani - Red Lotus Lake

Bericht - 04 december 2018 om 11:09 uur

De afgelopen twee dagen hebben we vertoefd in Udon Thani. Dit ligt in het noord-oosten van Thailand.

Udon Thani ligt eigenlijk totaal niet op de toeristische route in Thailand. Waarom we er dan toch heen gaan? Omdat het redelijk op de route naar Ubon Ratchathani ligt en om het prachtige Red Lotus Lake, waar we over gelezen hebben. Dit is dan ook het enige wat we hier willen bezoeken en reizen dan door naar het hierboven genoemde.

We komen na een nog best luxe 14 uur durende (nacht)busreis vermoeid aan bij het busstation. Ie-de-reen die op dat moment aanwezig is op (...)

Thailand week 1-3

Bericht - 02 december 2018 om 08:44 uur

Nou daar is hij dan hoor! De eerste blog over onze reis in Thailand en Vietnam. We zijn nu 3 weken onderweg en de tijd vliegt! Maar we maken dan ook echt hele gave dingen mee.

De eerste week - Bangkok
Daar zijn we dan! ‘s Avonds op het vliegveld in Bangkok. Het is een groot vliegveld en het was even zoeken naar de juiste visumcontrole en bagageband, maar na een half uur lopen we als twee pakezels door het vliegveld. Dan komt meteen het eerste obstakel: pinnen voor de taxi. We vinden een pinautomaat en proberen een bepaald aantal Bath (...)