Avatar Tom van Lieshout

Tom van Lieshout

vervolg van onze reis

Bericht - 16 november 2017 om 15:33 uur

Ik was even aan het terug lezen... oops! al zolang niets meer gepost. In het kort khoa sok was prachtig. de fotos op zeggen genoeg Daarna door gereisd naar Vietnam. Dit was even anders weer, we waren zo gewend aan de gastvrijheid dat viel even tegen in vietnam. We hebben een aantak uitstapjes gemaakt maar die vielen in het niets bij thailand. Het eten was ook niet lekker.na 1.5 week gereisd te hebben en het slechte weer in het zuiden hebben we besloten om vietnam achter te laten. Sulawesi Indonesië! Het nog niet ondekte indonesie door de toeristen...yes dit is waar we naar (...)

Status update van 16 November 2017

Status update - 16 november 2017 om 02:54 uur

al even niets meer geplaatst. Op dit moment reizen we door sulawesi. helaas is wifi nog niet ondekt dus afhankelijk van een aantal hotspots. vanavond een update

Status update van 04 November 2017

Status update - 04 november 2017 om 03:27 uur

30 dagen onderweg, wat gaat de tijd snel. alweer zoveel gezien en meegemaakt. vandaag met de scooter naar het nationaal park en daar wandelen door de bergen💪

Status update van 29 October 2017

Status update - 29 oktober 2017 om 02:39 uur

sok-tours/khao-sok-lake-cheow-lan-tours/ Daypacks zijn gepakt.... nu wachten op t busje.... Worden 2 mooie dagen weer met een overnachting aan het water 😍

Status update van 26 October 2017

Status update - 26 oktober 2017 om 03:54 uur

Backpacks weer volgepropt... Helaas is het einde van ko yao yai gekomen... over een uur met de speedboot naar phuket, we źijn benieuwd😎

Ko yao yai

Bericht - 24 oktober 2017 om 05:49 uur

Hier weer een vervolg van onze reis.... Na ontzettend toeristische Krabi beach waren we toe aan rust. Krabi beach lijkt 2 druppels water op de Costa brava. Jammer want Thailand is zo mooi. We hebben op ko yao yai een resort geboekt 'better vieuw' en wat een vieuw hebben we gekregen 🌴😍 Dit eiland is het minst toeristisch van Zuid Thailand. En heeft maar 8000 inwoners. Heerlijke rust en super vriendelijke mensen die je graag overal mee helpen. En heerlijk streetfood voor je maken ook al is het eigenlijk veel te laat 😋 Vandaag gaan we het eiland verkennen met de scooter en (...)

Status update van 21 October 2017

Status update - 21 oktober 2017 om 03:11 uur

Ko Tao 😍 wat een eiland! Heerlijke stranden en onderwater wereld. Even lekker bijgekomen van al het reizen vandaag weer terug naar t vaste land 'Krabi beach' !

Pai

Bericht - 14 oktober 2017 om 01:44 uur

In Chiang mai hebben we een 125cc scooter gehuurd. Deze rijd lekker en sportief😉 Dus de keuze was snel gemaakt. We gaan naar Pai op de scooter! ....126 km. ... Waaaat? 5 indrukwekkende uren later komen we aan in pai. Wat een mooie rit!! Pai een dorp in een schitterende omgeving in het noorden van Thailand. Het lijkt op een soort woodstock. Als je geen harem of dreatlocks hebt hoor je er eigenlijk niet bij. In de omgeving is zoveel te doen en te zien ik zou hier wel een maand kunnen blijven. Van watervallen tot hotsprings en van (...)

Status update van 10 October 2017

Status update - 10 oktober 2017 om 05:00 uur

Backpacks gepakt, ontbijtje erin💪 lets go to 'Pai'

Chiang mai

Bericht - 09 oktober 2017 om 16:42 uur

Na een reis van 11h zijn we 8okt om 0530 aangekomen in chiang mai. De busreis is ons reuze meegevallen. Het gast house heet 'Nalin'. Het bevind zich tussen de stadmuren van 'the old city'. Het is erg basic, je kan hier tijdens t bezoek aan het toilet tegelijk een douche nemen 😂 Maar voor 14€ voor 2 personen en 2 nachten is het prima. Chiang mai is een stuk rustiger dan het drukke Bangkok. Er hangt hier een relaxe sfeer. 8okt hebben we overdag de oude stad bekeken. Na wat lokale marktjes afgelopen te hebben en langs het water en (...)