Avatar Tom van Lieshout

Tom van Lieshout

Chiang mai

Geplaatst op 09 oktober 2017 om 16:42 uur

Na een reis van 11h zijn we 8okt om 0530 aangekomen in chiang mai. De busreis is ons reuze meegevallen. Het gast house heet 'Nalin'. Het bevind zich tussen de stadmuren van 'the old city'. Het is erg basic, je kan hier tijdens t bezoek aan het toilet tegelijk een douche nemen 😂 Maar voor 14€ voor 2 personen en 2 nachten is het prima. Chiang mai is een stuk rustiger dan het drukke Bangkok. Er hangt hier een relaxe sfeer. 8okt hebben we overdag de oude stad bekeken. Na wat lokale marktjes afgelopen te hebben en langs het water en de overblijfselen van de stadsmuren kwamen we er achter dat op slippers lopen toch niet zo fijn was hahaha. S'avonds was er de Sunday market. Hierbij word de hoofdweg door de stad afgesloten en staan er overal streetfoot en kraampjes. Vandaag 9 oktober hebben we een 125cc scooter gehuurd. Daarmee zijn we de berg opgereden. Onderweg kwamen we een aantal watervallen tegen. En boven aan de top fantastisch uitzicht. Het was een heerlijke rit door de bergen ff weg uit de drukte en genieten van de natuur. Morgen 10okt gaan we naar Pai met de scooter een rit van 4 tot 5h 😎 Ik ben benieuwd naar de omgeving daar want de foto's op Google zijn super😍

Geef tommytime een extra fijne vakantie cadeau!

tommytime gebruikt VolgMijnReis.nl gratis om reizen bij te houden. Met een betaald kan tommytime meer foto's plaatsen en meer uit een reis en dit reisblog halen! Klik hier voor meer informatie.