Avatar Tom van Lieshout

Tom van Lieshout

Pai

Bericht - 14 oktober 2017 om 01:44 uur

In Chiang mai hebben we een 125cc scooter gehuurd. Deze rijd lekker en sportief😉 Dus de keuze was snel gemaakt. We gaan naar Pai op de scooter! ....126 km. ... Waaaat? 5 indrukwekkende uren later komen we aan in pai. Wat een mooie rit!! Pai een dorp in een schitterende omgeving in het noorden van Thailand. Het lijkt op een soort woodstock. Als je geen harem of dreatlocks hebt hoor je er eigenlijk niet bij. In de omgeving is zoveel te doen en te zien ik zou hier wel een maand kunnen blijven. Van watervallen tot hotsprings en van (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Status update - 10 oktober 2017 om 05:00 uur

Backpacks gepakt, ontbijtje erin💪 lets go to 'Pai'

Chiang mai

Bericht - 09 oktober 2017 om 16:42 uur

Na een reis van 11h zijn we 8okt om 0530 aangekomen in chiang mai. De busreis is ons reuze meegevallen. Het gast house heet 'Nalin'. Het bevind zich tussen de stadmuren van 'the old city'. Het is erg basic, je kan hier tijdens t bezoek aan het toilet tegelijk een douche nemen 😂 Maar voor 14€ voor 2 personen en 2 nachten is het prima. Chiang mai is een stuk rustiger dan het drukke Bangkok. Er hangt hier een relaxe sfeer. 8okt hebben we overdag de oude stad bekeken. Na wat lokale marktjes afgelopen te hebben en langs het water en (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Thailand 2017

Bericht - 06 oktober 2017 om 13:59 uur

Op 4 oktober 2017 zijn wij ( ik, Tom & Jokelien) gestart met onze rondreis door Azië. Na een lange vlucht met 2 korte stops op Londen en Muscat zijn we geland in Bangkok. Eerste indruk.... Wat is het hhhooottt! In here😰. Na de taxi rit direct opzoek gegaan naar het hostel dat we geboekt hadden in Nederland. Lampuh house. Een simpel maar goed hostel. De bedden zijn goed en de douchen lekker koud of warm. Gisteravond 5 oktober lekker de toerist uitgehangen op ko sa road. Opzoek naar een lekker biertje maar helaas het was de dag van de grote (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Status update - 03 oktober 2017 om 15:48 uur

Tas is gepakt en de tickets geprint. Nog even genieten van alle comfort thuis. Morgen begint de grote reis🍾