Avatar Rina

Rina

ronda

Bericht - 26 mei 2019 om 16:01 uur

Zo we hebben weer even Internet verbinding. Even een inhaalslag van onze belevenissen doen. Na Sevilla zijn we terecht gekomen in Ronda op camping El Sur ongeveer 150 km boven Marbella. Hier is een zeer indrukwekkende kloof zomaar midden in het stadje. Daardoor wel ontzettend toeristisch. Bovendien was hier een nationaal sport evenement aan de gang, dus was het nog eens extra druk. We zijn een beetje op de vlucht gegaan.
Volgende dag een tour on the White Village 's gedaan. Langs prachtige landschappen en typische witte dorpjes. Over een zeer bochtige, smalle weg steeds hoger en hoger naar Grazelema, diep verscholen (...)

Sevilla

Bericht - 16 mei 2019 om 20:36 uur

Zo daar zijn we weer met een kleine beschrijving van Sevilla.

Vanaf Merida de A66 volgen richting Jerez de la Frontera afslag 553, SE 3205 4km volgen en links cp Villsom.
Totaal 210 km. Vandaag maar even rust, morgen gaan we de stad in.
Aan de overkant is de bushalte, dus voor 1.70 gaan wij niet zoeken in een onbekende stad.

Op ons lijstje om te bezoeken stond het Plaza de Espana, dit ligt in het Maria Luisa park. Schitterend aangelegd, veel schaduw, want het kan hier erg heet zijn. Het Plaza werd aangelegd ter ere van de Expo, ziet er (...)

Een kleine Update!

Bericht - 08 mei 2019 om 22:25 uur

Zo weer even een kleine update..

Wij hebben de prachtige historische binnenstad van Caceres bekeken via een uit gebreide wandeling, zodat we zo goed als alle gebouwen hebben bekeken. Mooi bewaard gebleven voor de volgende generaties.
We zijn in een kerk geweest die gewijd was aan Maria, hele kerk stond vol met bloemen, ze had een prachtig gewaad aan. Laten bleek dat zij zo in de processie was meegedragen. Die processie hebben wij in het museum gezien op groot beeld. Wat je dan ziet.......1000den mensen, dragers die puntmutsen met gaten dragen en hun een breuk sjouwen aan zo een baar die (...)

Oliette

Bericht - 14 april 2019 om 16:59 uur

Via de tunnel Somport nu in spanje aangekomen. Via de A21 Ri Pamplona, afslag 38 en dan maar de bush bush in. Dat viel heel erg mee. Prachtige weg naar Sanquesa en Tafella. Vandaar een kippen eindje naar de cp. Vandaag een bezoek gebracht aan het paleis annex kasteel in het dorp. Indrukwekkend!! Daarna een ritje Door piepkleine dorpjes in de omgeving. Prachtig weer. Ik hoop dat er een foto mee gaat.

Status update van 10 april 2019

Status update - 10 april 2019 om 19:37 uur

Camping les pommiers d'aiqulaize na 1250km met tussenstop in chataroux. B&B hotel perfekt. Caravan stond klaar buiten de stalling. Klusjes zijn klaar.