Avatar Sharon  Ronny

Sharon Ronny

Khaon San Road en Cowboystreet

Bericht - 25 september 2018 om 04:16 uur

Zondag kwam Dirk rond de middag en hebben we even een drankje gedaan en even gegeten. Na het eten zijn we naar NaNa gegaan, het echte Bangkok, mega druk en grote gebouwen.
We aten even bij een Nederlandse snackbar en gingen toen de Cowboystraat even in. Daar staan de dames alleen met bikini buiten om zo de mannen naar binnen te lokken. Daar heel gezellig gehad. Je hebt er mega grote clubs wat er allemaal mooi uitziet.
Eenmaal weer op de Khao San Road aangekomen, hebben we nog even een bucket Gin gehaald en zijn we gaan slapen om vervolgens met (...)

Patong - Bangkok

Bericht - 22 september 2018 om 06:04 uur

We gingen gister vanaf Phuket vliegen naar Bangkok. Eenmaal daar aangekomen, zijn we eerst weer naar onze oude vertrouwde tentje gegaan met de leukste ladyboy van Bangkok :p

We zitten in een hotel aan de Khaonsanroad straat, dit was dan ook goed te horen vannacht! Nu even lekker ontbijten en koffie en dan duik ik even het zwembad in. Het is hier namelijk weer over de 30 graden, lekker warm!

Vanavond gaan we nog even naar de Rooftopbar, die bar uit de film ‘The Hangover’, daar even een kijkje nemen. Het is op de 64e verdieping, dus ik denk dat ik ook snel (...)

Koh Phi Phi - Patong

Bericht - 20 september 2018 om 10:48 uur

Na een reis van 1.5 uur met de boot van Phi Phi naar Phuket, hebben we daarna de taxi genomen naar Patong.
Mooi hotel midden in de stad, erg handig als je zoals wij even een rondje zouden gaan lopen over de boulevard maar daar niet eens zijn aangekomen.
We hebben van 15-00.00 uur aan een barretje gezeten. Bar gezellig, alleen vandaag wat minder gezellig.
Ik lig dan nu wel aan het zwembad, maar Ronny ligt veilig op bed met de airco aan. Die heeft het zwaar vandaag :p
We hebben vanmiddag wel even ontbeten en rondje strand gedaan. Erg mooie stranden en (...)

Koh Phi Phi

Bericht - 18 september 2018 om 08:42 uur

We zijn nu al 4 dagen op Phi Phi.
We zouden gister een boot trip doen, maar deze ging niet door en was verplaatst naar vandaag, maar deze ging ook niet door. Het stormt hier nogal, dus ze durven het niet aan op zo’n piratenboot.
Vandaag een niets dagje, ook lekker hoor!

Ik heb van de week nog in de ring geboxt tegen een ander Nederlands meisje. Paar pilsies en gaan! Het was leuk om eens mee te maken.

Morgen gaan we om 11.00 uur terug met de boot naar Phuket, om daar vervolgens 2 dagen te chillen op Patong Beach. Vrijdag vliegen we (...)

Koh Phi Phi

Bericht - 14 september 2018 om 12:42 uur

Zo we zijn gister aangekomen met de boot in Phi Phi. Meest prachtige eilanden!
We hebben voor 2 nachten een leuk huisje waar we overnachten, dat ligt in het noorden van Phi Phi, waar misschien 20 toeristen naast ons zijn. Heel rustig is het hier dus, wel even lekker om op te laden.
We zijn vandaag naar de view points geweest, was erg mooi! Wel een hele wandeling door de dichte jungle, zo’n 2.3 km en 45 verdiepingen omhoog. Wel een prachtig uitzicht!
Vanaf morgen verblijven we 4 nachten in het midden van Phi Phi, waar dus alle toeristen ook verblijven. Dan gaan (...)

Pai

Bericht - 11 september 2018 om 15:08 uur

We zijn al sinds gister in Pai. Hebben een mooie hutje ergens in de bergen. Heel schoon, vriendelijke mensen, mooie jacuzzi op het balkon met een prachtig uitzicht.
We zijn vandaag naar de hotsprings geweeest en ook hebben we een waterval bekeken.
Op weg naar de waterval hield een vrouw ons aan, die vroeg of we wiet wilde kopen. Dit hebben we natuurlijk niet gedaan. Hup, naar de watervallen en toen we terug reden, werden we aangehouden door de politie voor een drugs controle. Gelukkig mochten we door en zijn we weer heelhuids aangekomen in ons hutje!
We gaan nu lekker eten (...)

Chang Mai

Bericht - 09 september 2018 om 07:06 uur

Even een update nog van gister:
We zijn gister naar een museum geweest en naar de snake farm geweest. Museum was op zich grappig, maar niet heel veel aan. De snake farm was ENG! Ik zei heel stoer dat we daar heen gingen omdat ik wel eens benieuwd was om zo’n ding om je nek te hebben, maar nee hoor, ik was doodsbang. Angst niet overwonnen dus.
Ronny was bij zijn vinger kwijt bij de slang en heeft zo’n mega groot ding om zijn nek gehad, en begon achter mij aan te rennen met dat vreselijk ding :p

Gister avond zijn we bij (...)

Chang Mai

Bericht - 07 september 2018 om 14:14 uur

Wat was die treinreis vre-se-lijk zeg! 13 uur lang liggen in een trein, volop de airco tegen je gezicht + het leek wel een laboratorium met al dat licht. Licht en slapen gaat niet samen :p
Eenmaal bij het hotel aangekomen, mochten we helaas onze kamer nog niet in. Rond de middag nog een paar uur slaap ingehaald.
Vervolgens ben ik erg verkouden en mijn hele keel doet er zeer van. Volop aan de paracetamol en neusdruppels. Lucky me!

We hebben vandaag wat door Chang Mai gelopen, en ook veel met de tuk tuk aangezien het hier 35 graden is en het (...)

Bangkok - Chang Mai

Bericht - 06 september 2018 om 18:13 uur

We zaten heel erg in twijfel om of met de trein of met het vliegtuig te gaan naar Chang Mai. Toch hebben we voor de trein gekozen. Het is wel 13 uur met de trein, maar dat mag de pret niet drukken. Je kan namelijk gewoon in de trein slapen, je hebt je eigen bedje, deken en kussen en dus meuren maar ;)

We blijven van vrijdag tot maandag in Chang Mai. Ze hebben geloof ik zondag een markt, daar gaan we heen, lekker als een toerist rondlopen! Warm, droog, mooi weer, goedkoper dan goedkoop. Wat wil je nog meer?
We hebben (...)

Bangkok

Bericht - 05 september 2018 om 11:53 uur

Vanmorgen Thaise tijd 11.00 uur zijn we goed en wel aangekomen in ons hotel, midden ergens in een krottenwijk, maar op zich prima te doen. Want ja, je slaapt er toch alleen maar! Taxi toch maar 3 euro ;)

Vanmiddag zijn we naar Khoa San Road geweest, daar hebben we een Gin gedronken en daarna een paar pilsies gedronken, zoals Ronny dat altijd zegt.

Vanavond eten we hier nog een hapje en daarna gaan we maar even lekker slapen voor we morgen waarschijnlijk met de trein richting Chang Mai vertrekken.