Avatar RoelenAlida

RoelenAlida

25-04-2019 Koh Samui

Bericht - 30 april 2019 om 13:20 uur

Shit!!!.... Roel en Alida zijn beide niet fit. We hangen een beetje in de kamer en besluiten vandaag maar niet te veel te doen. Tegen de middag voelen we ons beide gelukkig wat beter en besluiten we naar het zwembad te gaan. Eten en drinken laten we voorlopig maar even aan ons voorbij gaan. We zijn er wel achter dat Roel gister niet zeeziek was, maar dat we waarschijnlijk iets verkeerds hebben gegeten. We chillen lekker een beetje bij het zwembad en tegen de avond kunnen we zelfs alweer een drankje verdragen. Dit gaat goed! We besluiten na het (...)

24-04-2019 Koh Samui/Koh Tao

Bericht - 30 april 2019 om 13:13 uur

6.00 uur... Goedemorgen! We pakken onze spullen, nemen een reispilletje en gaan naar het ontbijt. Om 7.00 uur worden we opgehaald voor onze excursie. We hebben er zin in! Na tien minuten zijn we op de bestemming, waar we moeten wachten op de boot. Al snel hebben we tijdens het wachten contact met 5 mannen uit Pakistaan. Het blijken 5 vrienden van elkaar te zijn, die elkaar van het studeren kennen. Hier waren ze huisgenoten en schoolgenoten. Tegenwoordig wonen ze verspreid over de hele wereld. Ze hebben altijd contact met elkaar gehouden en ze zijn dus nu samen op (...)

23-04-2019 Koh Samui

Bericht - 27 april 2019 om 12:07 uur

Oke... dit keer een kort verhaal. We hebben vandaag gewoon lekker relaxed doorgebracht op het resort. We zwommen in de zee en het zwembad. We namen een drankje hier en daar en we aten wat. Om 13.00 uur begon de happy hour en dat laten wij, jullie zullen wel niet anders van ons verwachten, niet aan ons voorbijgaan. We boeken alvast een excursie voor morgen.
 ' S avonds zijn we op zoek naar een restaurant en wordt ons Fishermans village aangeraden. Dit ligt vlakbij ons hotel. Eenmaal daar aangekomen blijkt het een super leuk dorpje te zijn, waar van alles (...)

22-04-2019 Bangkok/Koh Samui

Bericht - 27 april 2019 om 11:39 uur

Vandaag reizen we verder naar Koh Samui. We hebben een vlucht geboekt om 20.30 dus we hebben nog even wat tijd in Bangkok. Om 12.00 uur checken we uit in het hotel en laten we onze koffers nog even staan, zodat wij vanmiddag even lekker naar de markt kunnen. We hadden verwacht dat we dit wel vol zouden houden, totdat we de taxi zouden nemen naar het vliegveld. Niet dus! Het was veel te warm en na anderhalf uur hadden we ook wel alles gezien. We besloten daarom om toch de zwemspullen weer uit de koffer te halen en (...)

21-04-2019 Bangkok

Bericht - 25 april 2019 om 17:05 uur

We hebben even lekker uitgeslapen tot ongeveer 10 uur. Tijd voor echt een heerlijk ontbijtje. Vandaag staat een 5 uur durende fietstocht door Bangkok op de planning, dus na het ontbijt nemen we de taxi naar het bedrijf 'Ko van Kessel'. Het is super warm maar het tempo van het fietsen is laag, dus goed te doen. We zitten in een groepje met alleen maar Nederlanders op 1 stel na dat uit Engeland komt. We kwamen door de kleinste steegjes. We gingen eerst door Chinatown, een markt en plek waar heel veel Chinese producten te koop zijn. Vervolgens gingen (...)

20-04-2019 Bangkok

Bericht - 25 april 2019 om 11:31 uur

Eindelijk na een (te) lange reis, zijn we aangekomen op de luchthaven van Bangkok. De koffers zijn er gelukkig redelijk snel.  We gaan opzoek naar de kelder van de luchthaven, waar we geld kunnen wisselen en een sim kaartje kunnen halen, zodat we in heel Thailand 4G internet hebben. Nu we dit geregeld hebben pakken we een (waarschijnlijk te dure) taxi. Het is nog even wennen, dat afdingen! ;)  En dan komen we aan bij het hotel dat we voor twee nachten hebben geboekt. We hebben hier een prachtig uitzicht over Bangkok. We moeten een uurtje wachten tot we in onze (...)