Avatar Jennifer & Richard

Jennifer & Richard

En weer met de trein naar huis

Bericht - 14 mei 2019 om 13:28 uur

Jeeeuj, en we zitten weer in de trein richting huis! Stiekem ook wel weer fijn hoor. Ondanks dat deze vlucht een uur korter duurde ten opzichte met onze vlucht naar San Francisco, was dit een rotvlucht. Zere benen, huilbabys, niet kunnen slapen. Maar hey, we kunnen wel terug kijken op een mega toffe reis. Toch wilde ik jullie laten weten hoe we de dagen in Los Angeles hebben gehad. Dat was tenslotte onze eindbestemming. Onze eerste indruk was heel simpel; VRESELIJK!! doordat je heel amerika doorcrosst met de auto, maak je heel wat wegen mee. Overal was het nog (...)

Van paardrijden naar schieten

Bericht - 10 mei 2019 om 07:50 uur

Heerlijk om in de drukke vakantie 2 relax dagen te plannen. Zijn heerlijk tot rust gekomen in Tucson. Een onwijs mooi huisje met prachtig uitzicht. Een keer iets anders dan iedere keer een hotel kamer. En dan heb ik nog niet over het eten gesproken. Poepie chique en onwijs lekker. De eerste dag hadden we ons ingeschreven voor wat activiteiten op.de ranch. Onder andere paardrijden en mountainbiken. Zo fijn om na jaren weer op een paard te zitten. We begonnen met een "loop check". Beide hadden we geen idee waarom. Maar dit had er schijnbaar mee te maken of (...)

De laatste week alweer

Bericht - 07 mei 2019 om 07:41 uur

Vandaag is voor ons de laatste week aangebroken. Tijd vliegt voorbij. Alhoewel het ook wel bizar is dat we 2 weken geleden aankwamen in San Francisco. Lijkt alweer zo lang geleden als je de foto's terugkijkt. Al met al zijn we nog gruwelijk aan het genieten. Gisteren zijn we aangekomen in Sedona. Eerst hebben we nog een groot gedeelte van de grand canyon bekeken. Dit was voor mij toch we een kinderdroom. Sinds het kijken van Bassie en Adriaan is me de grand canyon zo bij gebleven; hier moest ik ook heen!! Zo gezegd, zo gedaan haha. Mooi om (...)

Nationale parken

Bericht - 05 mei 2019 om 05:31 uur

Hi Folks! Dit is wat wij de afgelopen dagen constant hebben gehoord wanneer we een natuurpark bezochten en met de shuttle bus mee gingen. Wat hebben wij een natuur gezien de afgelopen dagen, wauw! Ik vond de drukte in Vegas leuk, maar de mooie natuur om me heen kan ik ook heel goed hebben. Na Vegas zijn we doorgereden naar Springdale. Hier stond ons hotel vlakbij Zion national park. Hier hebben we s'avonds nog een mooie route gelopen. Jammer genoeg is dat het enige wat we van Zion hebben gezien, de dag daarna moesten we weer vroeg op voor (...)

Nooit meer naar huis!

Bericht - 02 mei 2019 om 18:21 uur

Gisteren de laatste dag in Vegas gehad. Ik kan nog niet zeggen dat ik uitgekeken ben. Er is zo veel te zien, je kan het zo gek niet bedenken. Wat een gave stad! Gisteren ochtend zijn de de andere kant van de Strip gaan bekijken. Het flamingo hotel, hotel Wynn (duurste hotel van Vegas, hadden ferrari showrooms on het hotel staan maar dat is verhuisd) en the Ventian. Hoe grappig dat ze hier met gondels varen door het hotel heen. Daarna hebben we de keuze gemaakt om voor een monorail ticket te gaan. Je bent zoveel aan het lopen, (...)

Viva las vegas

Bericht - 01 mei 2019 om 09:58 uur

Zoals de titel al zegt; viva las vegas. Vanmiddag aangekomen in Vegas, na een toch wel erg vermoeide rit uit Death Valley. 1 nacht in de ranch @ death valley doorgebracht om daar de omgeving te kunnen bekijken. Wat tof om op een echte paardenranch te verblijven. Een knusse kamer met eigen terras en schommelstoelen buiten. Die avond wilden we graag de zonsondergang bij het zabrinskie point meepikken. Die schijnt heel mooi te zijn. En inderdaad, Dit was een bijzondere beleving. Na de toerist te hebben uitgehangen hebben we het restaurant van de ranch opgezocht om een hap te (...)

Dag 7 alweer

Bericht - 29 april 2019 om 04:28 uur

Hier weer een update van ons. Momenteel zitten we in Tulare. Hier zijn we gisteren aangekomen. De andere twee dagen hadden we niet hele fantastische Wi-Fi waardoor ik niks kon uploaden. De afgelopen twee dagen hebben we in Sonora gezeten. Vanuit hier zijn we 1 dag naar Yosemite national park gereden. Gezien Yosemite best groot is, hebben wij er voor gekozen om naar de watervallen te gaan. Totaal geen spijt van, wat mooi! We hadden een route uitgestippeld om te lopen. Dit was een trial route. Geen idee dat het een gigantische klim route was. Over stenen, omhoog... er (...)

Volgende stop, Sonora

Bericht - 26 april 2019 om 06:45 uur

Toch maar weer tijd kunnen maken om een stukje te schrijven. Gisteren hadden we onze laatste volle dag in San Francisco. Moesten nog genoeg highlights bezoeken. Met de hotel shuttle zijn we naar Japantown gegaan. Helaas was dit niet heel veel aan en zijn we gaan lopen naar aloma squire. Hier staan de painted ladies. Dé huizen die ze hebben gebruikt in het voorstuk van de serie Full house. Zo leuk om dit in het echt te zien. Daarna zijn we de toerist gaan uithangen bij Lombardstreet. De "bochten straat" van San Francisco. Vanochtend hebben we San Francisco achter (...)

Alcatraz en de Golden Gate bridge

Bericht - 24 april 2019 om 06:34 uur

Dag 1+2. Hallo San Francisco. Ik ben nu ben al gek op je! Gisteren zijn we, na een lange vlucht, aangekomen in San Francisco. Na eerst uren in de rij te hebben gestaan voor de douane (de Efteling is hier niks bij) kregen we eindelijk de woorden welcome in the USA. Via de uber app (aanrader!!) Hebben we het vervoer naar het hotel geregeld. Na het inchecken en opknappen in het hotel zijn we doorgelopen naar Union Squire. Een soort park midden in San Francisco, omringd met winkels. De straten zijn erg stijl om te lopen. Een grote aanrader (...)

Status update van 22 april 2019

Status update - 22 april 2019 om 09:43 uur

Whoehoe, daar gaan we. Onderweg naar San Francisco!