Avatar W.T. Gorter

4e bericht

Bericht - 11 september 2019 om 18:32 uur

Hallo allemaal,

we zijn weer in een andere plaats beland. Dit keer zitten we aan het Gardameer in Nuovolento. Dit is in het zuidwesten van het Gardameer, iets meer naar het binnenland, lekker rustig!
De dagen in Umag waren heerlijk, mooi huisje met alles wat we nodig hadden, mooie omgeving, maar wel heel veel toeristen en campings aan de kust, zodat je geen mooi uitzicht had als je een ritje maakte. Tegen de avond hebben we twee keer een onfatsoenlijke onweersbui gehad en liepen de straten over. Maar helemaal niet erg, overdag prima weertje, zo'n 26-28 graden en zonnetje. Tegen de (...)

3e verslag

Bericht - 08 september 2019 om 09:17 uur

Hallo allemaal, hier zijn we weer!

we hebben een prima week gehad in Dubrovnik. Dubrovnik zelf is een mooie stad, helemaal ommuurd, maar niet echt groot, althans het centrum. Het was behoorlijk warm, dus heel lang hebben we er niet rondgesjokt. Wel lekker een ijsje gegeten! Jummie!
In het appartement was wel heel veel niet goed werkend of kapot, dus de keyholder gemeld en die is langsgekomen. Kon ook niet veel uitrichten en bleek niet veel ruimte van de. duitse eigenaar te krijgen om zaken te herstellen. We hebben toen toch maar bookings.com ingeschakeld die het met de eigenaar opneemt. Op (...)

2e reisverhaal

Bericht - 01 september 2019 om 09:37 uur

Hallo lezer,

maar even een update. Inmiddels zijn we uit Trogir vertrokken en zitten nu in Dubrovnik in een redelijk luxe appartement, ook met airco. Dat is wel nodig want het is nog steeds rond de 35 graden en in de nacht koelt het niet verder af dan tot een graad of 26, oeps!
We hebben gisteren een heerlijke rit gehad van Trogir naar Dubrovnik. Het was een kustroute die wat hoger lag waardoor je mooi uitzicht had op de Adriatische zee met de eilandjes en al het bootjesgebeuren. Geweldig! Nu zitten we aan het ontbijt in ons appartement. We hebben (...)

Status update van 01 september 2019

Status update - 01 september 2019 om 09:26 uur

Dubrovnik

Vakantie augustus.september 2019

Bericht - 28 augustus 2019 om 19:07 uur

Hallo meelezers van onze reis.
Na een fors aantal kilometers zijn we nu aanbeland in Trogir, Kroatie. De reis is prima verlopen. De eerste nacht hadden we een hotel bij Greding onder Neurenburg, prima stekkie en lekkere smulgerechten. De volgende dag richting Graz. Ook weer een prima reis gehad. Het hotel was een beetje saai, was rustdag. We hebben een mooi restaurant gevonden in het centrum waar het goed eten was. De stad zelf (het centrum) is niet groot, maar wel heel gezelllig. Het derde en laatste stuk bracht ons gistermiddag in Trogir. We hebben een geweldig huisje, vlak aan (...)