Avatar Lisanne Brevé

Lisanne Brevé

back to reality but first Milano!

Bericht - 08 juni 2017 om 14:03 uur

18 februari 2017

Rond 9 uur zijn we vertrokken naar onze laatste bestemming Milaan. Milaan is ook een hele mooie stad waar je veel kunt zien. We zijn begonnen met een groepswandeling waar we richting de Dom zijn gelopen. Vanaf hier had iedereen vrije tijd en konden we weer lekker de stad gaan verkennen, gaan winkelen en we hebben nog heerlijk geluncht. Het was wel super druk in Milaan wat ik persoonlijk minder vond. Op het einde zijn we naar de bus gegaan en hebben we daar nog even rondgelopen. Om 6 uur kwam de rest van de groep naar de bus en konden we vertrekken. Na (...)

2 cities 1 day

Bericht - 08 juni 2017 om 14:01 uur

17 februari 2017

Rond 9 uur zijn we vertrokken richting Lucca en Pisa. Ik was al een keer in Lucca geweest en toen was het heerlijk weer. Daarom vond ik het nu wat minder want het was niet heerlijk weer. Na Lucca zijn we verder gegaan naar het beroemde plaatsje Pisa. Hier hebben we natuurlijk veel foto's gemaakt met de scheve toren en zijn we nog naar een winkeltje geweest. Na snel een hapje gegeten te hebben, zijn we met de bus vertrokken richting Sarzana waar we alweer onze laatste overnachting hadden. We hebben snel onze koffers in de hotelkamer gezet en zijn vervolgens met de hele groep gaan eten in (...)

Rome sweet Rome

Bericht - 08 juni 2017 om 13:57 uur

16 februari 2017

Vandaag hebben we een uurtje langer mogen slapen en zijn we rond 10 uur richting het Colosseum gelopen. Dit was wederom zeer indrukwekkend en we zijn ook naar binnen geweest. Ik vond het tegenvallen. Na het Colosseum zijn we met een groepje naar het Forum Romanum (een soort parkje met Romeinse kunst) geweest. Na deze bezienswaardigheid zijn we verder gewandeld naar de Spaanse trappen, de Trevifontein en het Pantheon. Allemaal bezienswaardigheden die je zeker eens gezien moet hebben. Hierna hebben zijn we nog gaan winkelen, hebben we nog veel gewandeld in het prachtige Rome en zijn vervolgens richting het hotel gewandeld waar we in de buurt nog iets gegeten (...)

Vaticaanstad

Bericht - 08 juni 2017 om 13:55 uur

15 februari 2017

Vandaag zijn we rond 9 uur vertrokken naar Vaticaanstad bij de St. Pieterskerk. Deze kerk was zeer indrukwekkend en heel mooi. Na een bezoek aan deze prachtige kerk zijn we Vaticaanstad gaan verkennen en op zoek gegaan naar een lekker Italiaans ijsje. Vaticaanstad is wederom een prachtige plek. Rond half 6 zijn we naar ons hotel gegaan in Rome. Hier hebben we alle spullen op de kamer geplaatst en zijn erna met de hele groep gaan eten op kosten van de leraar (wat wil je nog meer?). Na het eten had je gewoon vrije tijd en zijn we met een groepje nog wat gaan (...)

prachtig Florence

Bericht - 08 juni 2017 om 13:52 uur

14 februari 2017

Na het ontbijt zijn we rond 9 uur vertrokken richting Florence. Om kwart over 2 zijn we in de stad aangekomen en zijn we met onze koffers naar het hotel gelopen. Het hotel was heel schattig en super leuk ingericht. Ook lag het hotel heel centraal. Rond half 3 kwamen we hier aan en om kwart voor 3 moesten we voor het hotel weer verzamelen om de stad te verkennen. De groep is opgesplitst in verschillende groepen en zijn zo de stad gaan ontdekken. Ik zat bij meneer Molin die ons alles kon vertellen over deze prachtige stad vol geschiedenis. We hebben met de groep (...)

Op naar Venetië

Bericht - 08 juni 2017 om 13:49 uur

13 februari 2017

We waren in de ochtend nog in Innsbruck, en hebben ons klaar gemaakt, ontbeten en zijn rond 08.15 vertrokken naar Venetië. Om half 3 kwamen we hier aan en zijn met de hele groep de stad gaan verkennen met een rondleiding van de leraren. Vervolgens hadden we nog 5 uur vrije tijd om in de stad rond te lopen en om ergens te gaan eten. Vijf uur lang in Venetië was misschien een klein beetje lang. Om kwart voor 9 hebben we ons verzameld bij het Saint Marco plein en zijn we met de boot terug gegaan naar de bus. Het hotel waar we sliepen was (...)

Maastricht naar Innsbruck

Bericht - 08 juni 2017 om 13:46 uur

12 februari 2017

Op zondag zijn we rond 8 uur vertrokken vanuit Maastricht richting Innsbruck. Tussendoor hebben wij 2 stops gemaakt omdat het een lange reis was en de buschauffeur is dat verplicht.Rond 18.30 zijn we aangekomen in het hotel in Innsbruck en hebben we alle spullen naar onze kamer gebracht. Om 19.15 zijn we met de hele groep de stad in gegaan en konden we op eigen gelegenheid lekker eten. We moesten om 23.00 terug in het hotel zijn.