Avatar Jennifer Koenen

Jennifer Koenen

Binnenkort is jennifer1986 bezig met de reis Singlesreis Puur Zuid-Afrika . Deze is van 28-09-2020 tot 14-10-2020. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van jennifer1986

Blijf op de hoogte van de reisblog van jennifer1986 door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

De tweede verre reis met FOX is geboekt!

Vastgezet bericht Bericht - 22 januari 2020 om uur

Hi allemaal,

Weer even een kleine update vanuit mijn reisland, voor degene die het leuk vinden om te lezen :-).
Ik zit heerlijk in mijn bed met een kopje thee dit verhaal te typen, hahahaha. Nog even gauw voor ik om half negen naar de musical awards ga kijken.

We gaan even terug naar een kleine week geleden en wel donderdag 16 januari 2020: de dag van de vakantiebeurs. Heb daar een super leuke dag gehad met Angela en kleine Luna (wat heeft ze het goed gedaan en wat was ze lief!! De hele dag mee en geen onvertogen woord!). Veel ideeën opgedaan en daar ook (...)

Los Angeles en Santa Monica Beach

Bericht - 10 september 2019 om 06:51 uur

Vandaag de tweede dag van de reis. Op de planning: een bezoek aan downtown LA, het Getty Museum en Santa Monica.

8 september 2019
De dag begint redelijk vroeg. We hebben de wekker om 07:00 gezet zodat we om 08:00 uur kunnen ontbijten en om 08:30 uur de bus in kunnen. Uiteindelijk is het super druk bij de mini Starbucks op de boot (want enige ontbijtplek in de buurt) en zijn we, met ontbijt in de hand voor in de bus, net op tijd voor het verzamelen en vertrekken. De bus brengt ons naar downtown LA, waar we eerst stoppen bij de Walt (...)

De eerste blog vanuit de US!!!

Bericht - 10 september 2019 om 02:55 uur

Ja ja, daar is ie dan ein-de-lijk: de eerste blog vanuit de USA! Vanwege slechte WiFi op de Queen Mary duurde het even, maar nu lijkt het te lukken.

7 september 2019
Vandaag gaat de wekker om 05:30 uur en na een nacht van vijf uurtjes (avond daarvoor naar concert Glennis Grace met An, hihihi) is dat best kort hahahah. Gauw spullen inpakken, want om 06:00 uur staan Wout, Lein en mijn lieve neefje voor de deur om mij naar Schiphol te brengen. Papa en mama zijn uiteindelijk niet gaan fietsen, maar achter ons aan gereden.
Op Schiphol aangekomen eerst lekker wat met (...)

Het begint nu echt op te schieten!!!

Bericht - 30 juli 2019 om 21:06 uur

Het is tijd voor alweer de derde blog :-). Waarschijnlijk de laatste blog voor de vakantie echt gaat beginnen.

Het is vandaag nog 39 dagen tot de vakantie gaat beginnen. Kortom, het begint nu echt op te schieten voor het avontuur start. Deze week en volgende week fulltime werken, dus dat betekend even bikkelen, maar daarna is het nog maar vier weken werken. Afgelopen week wel een paar daagjes vrij geweest en dat was echt heerlijk. De eerste vrije dag goed besteed en met mam en Jolanda wezen shoppen in Den Helder. Goed geslaagd vind ik zelf een leuke kleding voor de vakantie gekocht, waaronder een heerlijke (...)

De voorbereidingen gaan langzaam beginnen

Bericht - 18 juni 2019 om 20:23 uur

Het is tijd voor de tweede blog :-).

Het is vandaag nog 81 dagen tot de vakantie gaat beginnen. Langzaam is het nu echt tijd om voorbereidingen te treffen. Ik heb er zin in! De ESTA is inmiddels aangevraagd en goedgekeurd. Al vraagt deze doos het natuurlijk wel weer via de verkeerde website aan, waardoor ik het dubbele betaal voor de aanvraag. Niet gelijk de eerste de beste website erbij pakken loont dus, want de rest van mijn reisgenoten had hem voor de helft van de prijs. Lange leve de groepsapp met reisgenoten, die nu gelijk een lekker blonde indruk van mij hebben, hahahah. Wat af en (...)

Mijn eerste blog met……..nog 109 dagen te gaan

Bericht - 21 mei 2019 om 21:27 uur

Het is zover, mijn eerste “solo”-reis is geboekt. Super spannend! Maar kijk er onwijs naar uit en heb er heel veel zin in. Ben vooral benieuwd naar de ervaring van het reizen in een groep met mensen die ik totaal niet ken. Ook het voor het eerst echt reizen zonder enige familie - An, ik reken jou even tot familie :-) - vind ik best spannend……ik geeft het eerlijk toe, hahahah. Dat is wat mij mede tegen gehouden heeft zo’n soort reis te boeken (ben niet graag lang alleen weg) of überhaupt alleen op vakantie te gaan. Ik ben niet graag op mezelf aangewezen en in die zin (...)

Blog wordt morgen

Status update - 19 mei 2019 om 21:01 uur

Welkom op mijn blog!

Ik had belooft vandaag een eerste blog te plaatsen en was ook druk bezig, maar mijn computer spaced en ik was alles kwijt. Super stom. Ga het morgen opnieuw proberen, nu geen zin meer om alles opnieuw te typen, hahaha. Sorry!