Avatar Jennifer Koenen

Jennifer Koenen

Route 66 en de Grand Canyon

Geplaatst op 17 september 2019 om 01:43 uur

Vandaag, op dag vier van de reis, wederom een lange reisdag voor de boeg. We stoppen bij het route 65 sign op de weg en hebben een eerste blik van wereldwonder de Grand Canyon.

10 september 2019
Vandaag weer vroeg uit de veren. Gauw de koffer inpakken en op naar de Starbucks voor een ontbijtje. Mijn eerste Frapuchino Javachip hier eindelijk gehad, hahahah. Met een heerlijke cinnamon roll en voor de vitaminen een banaan. Daarna op naar de bus. We hebben onderweg weer twee stops. Bij de eerste stop hebben we al gelijk het route 66 sign dat op de weg staat. Hier krijgen we even de tijd om foto’s te maken. Wel opletten, want het verkeer rijdt gewoon door, hahahah.

Bij de tweede stop kunnen we heerlijk lunch halen. Hier krijgen we ook even de tijd om rond te lopen en de winkeltjes te bezoeken. Hierna is het weer in de bus.

We rijden richting de Grand Canyon en na een goede anderhalf uur zijn we er dan eindelijk!! We mogen even gauw de bus uit om bij het eerste uitzichtpunt foto’s te maken. Hierna wederom snel de bus in, want we gaan VLIEGEN!!!
Na ruim een uur klaar te hebben gestaan voor vertek wordt ons meegedeeld dat de vlucht niet doorgaat. Peter (onze reisleider) heeft na overleg met de mensen van de vlucht besloten om ons allemaal niet te laten vliegen en dit door te zetten naar de volgende ochtend. Ze waren namelijk uitgelopen en konden ons niet allemaal meer dezelfde verwerken zeg maar. Peter wilde de groep bij elkaar houden en heeft toen besloten dat niemand ging. Uiteindelijk zijn ook de mensen van de korte vluchten niet geweest.

Opnieuw de bus in richting het IMAX theater waar we optioneel een korte film konden kijken over het ontstaan de Grand Canyon. Was leuk, maar niet bijzonder en slechte kwaliteit IMAX.

Hierna op naar het hotel in Flagstaff. Het is weer een lange dag geweest. Moe maar voldaan gaan we lekker slapen.