Avatar Jennifer Koenen

Jennifer Koenen

De tweede verre reis met FOX is geboekt!

Vastgezet bericht Bericht - 22 januari 2020 om uur

Hi allemaal,

Weer even een kleine update vanuit mijn reisland, voor degene die het leuk vinden om te lezen :-).
Ik zit heerlijk in mijn bed met een kopje thee dit verhaal te typen, hahahaha. Nog even gauw voor ik om half negen naar de musical awards ga kijken.

We gaan even terug naar een kleine week geleden en wel donderdag 16 januari 2020: de dag van de vakantiebeurs. Heb daar een super leuke dag gehad met Angela en kleine Luna (wat heeft ze het goed gedaan en wat was ze lief!! De hele dag mee en geen onvertogen woord!). Veel ideeën opgedaan en daar ook (...)

Dead valley en Las Vegas

Bericht - 21 september 2019 om 03:45 uur

Het gaat nu snel! Dag elf van de vakantie staat voor de deur. De zoutvlakte van Dead Valley en Area51 staan vandaag op het programma.

17 september 2019

Hoera hoera hoera boef is jarig vandaag!!! :-). Trots op kleine man die alweer vier wordt. Helaas kon ik er niet bij zijn vandaag, maar volgens mij heeft hij een heerlijke dag gehad. Gisteravond even gefacetimed zodat hij zijn cadeau van mij kon uitpakken. Deze had ik bij zijn papa en mama achtergelaten :-).

De dag begint vroeg vandaag! Om 08:00 uur moeten we ontbeten en wel in de bus zitten voor de rit (...)

Bryce Canyon —> Las Vegas!!

Bericht - 21 september 2019 om 03:42 uur

We maken ons alweer op voor de tiende dag van de vakantie! Vandaag hebben we een volle reisdag van Bryce naar Las Vegas.

16 september 2019

Vandaag weer een vroegertje. We vertrekken om 08:15 vanuit Bryce Canyon naar Las Vegas. Ik had alleen een beetje een slow start vanmorgen en daardoor net op tijd bij de bus.......oepsie, hahaha. Het winkeltje voor ontbijt is namelijk een kleine tien minuten lopen en als je dan om 07:55 uur vertrekt en nog moet plassen en je koffer moet pakken, is het stressen! Maar geen boze gezichten gezien en net op tijd alles afgehandeld. Bijkomen (...)

Bryce Canyon

Bericht - 20 september 2019 om 00:57 uur

De negende dag van de vakantie is aangebroken! Vandaag staat ren volle dag Bryce Canyon op het programma.

15 september 2019

We vertrekken rond half negen richting Bryce Canyon. Ligt gelukkig lekker dichtbij ons hotel. We bezoeken eerst met zijn allen twee mooie uitzichtpunten waar we super mooie foto’s kunnen maken. Bij het laatste uitzichtpunt lopen we een stukje met zijn allen door Bryce Canyon. Aan het eind staat de bus op ons te wachten en kunnen we daar de laatste spulletjes pakken. Voor vandaag weer zelf lunch mee en op eigen gelegenheid terug naar het hotel vanmiddag. Zo heeft iedereen (...)

Goblin State Park en Capitol Reef National Park

Bericht - 19 september 2019 om 07:10 uur

Het is alweer dag acht van de vakantie! We reizen vandaag van Moab naar Bryce Canyon, waarbij we onderweg stoppen bij het Goblin Valley State Park en Captiol Reef National Park.

14 september 2019

Vanmorgen in Moab even gauw gebeld met boeffie, zussie en broer. Nils had namelijk ‘s ochtends zijn verjaardag gevierd en wilde graag even horen hoe het geweest was :-). Daarna gauw koffer inpakken en hop de bus in.

Als eerste stoppen we bij het Goblin Valley State Park. Goblin Valley State Park is een klein staatspark in Utah dat gekenmerkt wordt door duizenden kleine rotsfiguren die lijken op (...)

Arches National Park en Dead Horse Point

Bericht - 19 september 2019 om 02:52 uur

De zevende dag van de vakantie is aangekomen! Op de planning voor vandaag staat een bezoek aan het Arches National Park en Dead Horse Point.

13 september 2019

Na een goede nachtrust gaat opnieuw bijtijds de wekker. Gisteren al ontbijt meegenomen voor de ochtend, dus gauw even eten en dan de bus in.

We rijden als eerste naar Arches National Park. In dit gigantische park staan allemaal diverse bogen van rotsen. Het is indrukwekkend om te zien wat de natuur allemaal kan en doet. We krijgen hier flink de tijd om lekker rond te wandelen, wat erg fijn is, want het is (...)

Monument valley

Bericht - 17 september 2019 om 18:18 uur

Vandaag de zesde dag van de vakantie! Op de planning voor vandaag staat de trip van de Grand Canyon naar Monument Valley en Goosenecks State Park. Waarna we daarna doorrijden naar ons hotel in Moab.

12 september 2019

We laten vandaag wereldwonder Grand Canyon achter ons en gaan rijden naar het volgende avontuur. Vanmorgen gauw even een klein ontbijtje bij de benzinepomp bij het hotel gehaald, koffer ingepakt en op naar de bus.

Ook hier hebben we onderweg weer meerdere stops. Niet alleen is dit heel fijn voor ons (plassen!!) en fijn voor onze chauffeuse Laura, die echt lange rijdagen maakt. We (...)

Grand Canyon

Bericht - 17 september 2019 om 01:59 uur

Op dag vijf van de reis hebben we een volledige dag wereldwonder de Grand Canyon.

11 september 2019

Vandaag vroeg op staan, de wekker gaat om 06:00 uur. Gauw aangekleed en naar Denny’s om te ontbijten. Hier hebben we ook de vorige avond gegeten. De Denny’s is een beetje te vergelijken met de Nederlandse MacDonalds, maar dan iets luxer en iets minder fastfood achtig. Vandaag ook de eerste pancakes gegeten, met een eitje, uitgebakken spek, vers fruit en een bak thee. Even lekker alleen bijkomen op deze vroege ochtend.

Om half acht is het tijd om de bus in te gaan en vertrekken (...)

Route 66 en de Grand Canyon

Bericht - 17 september 2019 om 01:43 uur

Vandaag, op dag vier van de reis, wederom een lange reisdag voor de boeg. We stoppen bij het route 65 sign op de weg en hebben een eerste blik van wereldwonder de Grand Canyon.

10 september 2019
Vandaag weer vroeg uit de veren. Gauw de koffer inpakken en op naar de Starbucks voor een ontbijtje. Mijn eerste Frapuchino Javachip hier eindelijk gehad, hahahah. Met een heerlijke cinnamon roll en voor de vitaminen een banaan. Daarna op naar de bus. We hebben onderweg weer twee stops. Bij de eerste stop hebben we al gelijk het route 66 sign dat op de weg staat. (...)

Joshua Tree National Park

Bericht - 16 september 2019 om 06:18 uur

Vandaag de derde dag van de vakantie! We hebben een lange dag reizen voor de boeg. Onderweg naar Laughlin stoppen we bij Joshua Tree National Park.

9 september 2019
De wekker gaat vandaag redelijk vroeg en we gaan Los Angeles helaas achter ons laten. Op de eerste stop onderweg naar Laughlin kunnen we even lekker bij een souveniers winkeltje kijken en wat drinken halen. De tweede stop is bij een winkel met verse lunch mogelijkheid. Hier halen we gelijk allemaal een broodje voor de lunch in Joshua Tree National Park.

We rijden weer een flink stuk en komen rond lunchtijd dan eindelijk aan (...)