Avatar Ad & Doortje Dekkers

Ad & Doortje Dekkers

Momenteel is huwelijksreisdekkers bezig met de reis huwelijksreis. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van huwelijksreisdekkers

Blijf op de hoogte van de reisblog van huwelijksreisdekkers door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

van Bryce naar Las Vegas met tussenstop in Zion

Bericht - 16 juni 2019 om 18:58 uur

We hadden twee dagen gekregen om na Las Vegas te gaan en kwamen daar bij nog langs Zion. Het was niet zo heel lang rijden naar het hotel, ongeveer 2,5 uur dus was Zion goed te combineren tijdens deze reis. Eenmaal aangekomen in Zion was het niet normaal druk. Dit komt ook doordat de hoofdweg door het park alleen maar te voet of met shutlle bus gedaan mag worden. De rest moet of parkeren of erom heen. Dus wij de auto geparkeerd bij de hoofd ingang en even informatie in winnen over te wandel tocht die we in ons (...)

Bryce Canyon

Bericht - 16 juni 2019 om 18:38 uur

We waren weer vroeg op pad omdat we hadden gelezen in de reis gids dat Bryce Canyon goed in 1 dag te doen was, maar dat we wel op tijd er moesten zijn. Dus op tijd uit de veren en gauw eten bij de ontbijt zaal en op pad. We wisten dat we eerst het park helemaal naar achter moesten rijden en vanuit het achterste uitkijkt punt weer terug naar voren. Ook hadden we een hike op het programma staan maar om die midden op de dag te doen was te veel van het goede. Nou kwam het toevallig zo (...)

van Moab naar Bryce Canyon

Bericht - 14 juni 2019 om 19:41 uur

Er stond een lange reis voor de boeg, volgens de route in het reis schema zo'n 445 kilometer. Maar we hadden de route eens bekeken en het was alleen maar een saaie lange highway met verder niks bijzonders. Dus we hadden een binnendoor weg gevonden namelijk de highway 12 met daarin een aantal mooie uitkijk punten en veel verschillende landschappen en temperatuursverschillen. Zo gezegd en zo gedaan. Wij vroeg uit de veren om de lange reis te gaan maken. In kilometers was de weg niet veel langer maar qua tijd wel. Het eerste gedeelte zou een saai stuk worden (...)

Arches National Park

Bericht - 14 juni 2019 om 19:01 uur

Het was weer ochtend en de zon scheen door het raam. We hadden de ingrediĆ«nten voor het ontbijt die dag ervoor al in huis gehaald dus we konden op de kamer lekker ontbijten terwijl we de spullen konden pakken voor deze dag. Ik dacht ga even buiten voelen wat de temperatuur is, maar het was 's ochtends al lekker warm. Dus maar een tropisch setje aan om naar het park te gaan. En de koelbox maar gevuld met flesjes water en ijs.

Eenmaal aangekomen bij het park stond er een kleine file voor de ingang poortjes. Daar even gestaan te hebben (...)

Monument Valley naar Moab

Bericht - 12 juni 2019 om 19:48 uur

Zoals we gister al zeiden, het was deze ochtend vroeg dag, eerst naar Monument Valley en daar de trail route over het zandpad rijden en daarna moesten we nog 2,5 uur rijden naar Moab. Toen wisten we nog niet dat een 50 miles voor Moab weg werkzaamheden waren waardoor we letterlijk een uur stil gestaan hadden.

Maar eerst terug naar Monument Valley. 'S ochtends op tijd reden we richting Monument Valley, daar aan gekomen was het al redelijk druk aan de poortjes. Nadat we binnen waren reden we meteen de trail op want we hadden gehoord dat het best een (...)

Upper antelope canyon naar Monument Valley

Bericht - 11 juni 2019 om 17:22 uur

We hadden 's ochtends tijd genoeg want we hoefden pas om elf uur bij het verzamelpunt te zijn voor de excursie naar de upper antelope canyon. Dus 's ochtends maar eens op ons gemak naar de ontbijtzaal om daar een bakje koffie te tappen. Doortje vloog meteen op de wafels af. Na een stevig ontbijt was het tijd om uit te checken en naar het verzamel punt te gaan. Het zou weer een lekkere warme dag worden namelijk rond de 30 graden dus ons goed voorzien van water stonden we te trappelen voor we mochten gaan. Eenmaal ingestapt in (...)

Reis van Grand Canyon naar Page

Bericht - 10 juni 2019 om 19:00 uur

Na een goede nachtrust gingen we ons klaar maken voor de volgende etappe. dit zou volgens de planning maar een korte rit worden, namelijk 2,5 uur. Maar we wilden onderweg nog een paar uitkijk punten van de Grand Canyon zien en net voor Page ligt ook nog een hele mooie bocht in de Colorado rivier wat we niet mochten missen. Dus uiteindelijk zijn we toch een drie kwart dag onderweg geweest.

We reden richting het eerste uitkijk punt waar het 's ochtends al behoorlijk druk was. Na wat foto's gemaakt te hebben gingen we kennismaken met de eerste indianen verschijnselen, (...)

Grand Canyon: helicopter vlucht, trim trail langs de rand.

Bericht - 09 juni 2019 om 18:10 uur

Het was zover, 's ochtends vroeg opstaan want we moesten al op tijd bij de luchthaven zijn voor de helikopter vlucht. Een broodje uit het vuistje achter het stuur richting de luchthaven. Bij aankomst hadden we even rond gekeken op de luchthaven en toen ingecheckt, gewogen en een instructie video bekeken, dus helemaal klaar voor de vlucht. De oorspronkelijke vlucht was pas om half tien, maar we waren ruim op tijd dus mochten al om tien over negen aan board. We stegen op en het uitzicht was meteen prachtig. Kun je nagaan; waren we nog niet eens boven de (...)

tweed deel reis naar de Grand Canyon vanuit Lake Havasu City

Bericht - 08 juni 2019 om 20:36 uur

Het was weer vroeg dag om weer een paar honderd mijl te gaan rijden als eindstation (voor twee dagen) The Grand Canyon. Na het gebruikelijke tanken, ontbijt scoren en de koelbox vullen met crushed ice was het tijd om Havasu City te verlaten. Volgens de kaart zou het een leuke route  worden langs vele plekjes en gebouwen van de beroemde route 66.

Na een goede 100 mijl was het tijd om even te stoppen en de benen te strekken. Toevallig kwamen langs een afrit met een historisch route 66 barretje dus een goed moment om de stop daar te doen. (...)

Reis van L.A. naar Lake Havasu City, donderdag 6-6

Bericht - 07 juni 2019 om 17:18 uur

Het was weer vroeg dag, wetend dat we een lange reis voor de boeg hadden namelijk 500 kilometer. Na wat uitzoek werk kwamen we erachter dat je er op twee manieren heen kon rijden. een saaie lange highway route of een spannende binnendoor route met als bonus Palm Springs en stukjes route 66 . Dus we kozen voor het tweede om maar eens het binnenland goed te bestuderen.

Eenmaal uit de drukte en de files van L.A. moesten we een heel deel zuidelijker tot bijna long Beach. Eenmaal op de interstate 10 east  werd het verkeer wat rustiger en kon ie op standje (...)