Avatar Bink Baart

Malediven + Maleisië deel I

Bericht - 05 september 2017 om 20:41 uur

Hoooi volgers!!

We hebben al een tijdje niks laten horen maar dat is omdat het hier heel erg chill is en we druk bezig zijn met chillennnnn..

Laat ik beginnen met vertellen over de Malediven. WAT EEN FUCKING PARADIJS. Hier kan ik wel wonen😍😍 Toen we aankwamen hadden we direct de fast boat gepakt naar het backpackers paradijsje Maafushi. Onderweg zagen we al de mooiste eilandjes en het helderste water ooit. Ook Flipper de dolfijn kwam even gedag zeggen🐬. Eenmaal aangekomen hebben we meteen onze bikini aangedaan en zijn we naar bikini beach vertrokken. Je mag namelijk niet overal in je (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Dag 26: Afscheid Sri Lanka

Bericht - 25 augustus 2017 om 19:51 uur

Daar zijn we dan, weer in Negombo waar het allemaal begon. Morgen vliegen we naar de Malediven! Wat een bofkonten zijn we toch...

De afgelopen dagen dus nog doorgebracht aan de zuidkust. Yoga les gevolgd in de jungle van Unawatuna. Wat een uitzicht 😍 en ook nog eens een infinity pool waar we na de les een duik in mochten nemen. De dag erna nog een surfles gevolgd. De golven waren echt super chill. Lager dan in Arugam Bay, wat meer voor beginners. Het deed ons wel beseffen op wat voor een ziek hoge golven we in Arugam Bay hadden (...)

4 reacties • Plaats een reactie

La cucaracha

Bericht - 22 augustus 2017 om 06:41 uur

Hoi allemaal!

De titel van deze blog laat waarschijnlijk al zien in welke staat wij hebben verkeerd de afgelopen dagen. Het begon allemaal in Arugam Bay. Eenmaal hier aangekomen bleek het een super chill surf dorpje te zijn met leuke feestjes. Eenmaal thuis van een feestje kwamen wij er achter dat het Ministerie van buitenlandse kakkerlakken vergadering hield in onze badkamer. Wat een eer! 😩 Gelukkig was ik te (slaap)dronken om te begrijpen dat ze ook naast m'n bed liepen. Laura daarentegen heeft de held uitgehangen en geprobeerd ze te verdrinken in het doucheputje. Tevergeefs want ze kropen er gewoon (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Dag 17: We hebben onszelf gevonden

Bericht - 16 augustus 2017 om 08:16 uur

Hooooi!

Sorry dat we jullie hebben verwaarloosd de afgelopen dagen. Het backpackleven is gewoon heel erg druk en zwaar! Ondertussen ruiken, voelen, en zien wij er al uit als echte backpackers en hebben we onszelf al echt gevonden.

Afgelopen week zijn we in Kandy, Nuwara Eliya en Ella geweest. Hier volgen een paar lessen die we daar hebben geleerd:

Kandy: Bestel nooit Tjaptjoi in Sri Lanka als je geen curry meer mag bestellen (sloeg nergens op trouwens, het was gewoon middag). Dan kun je beter gewoon weggaan en verhongeren want het is niet te hachelen. Wat we hier ook hebben geleerd is dat (...)

4 reacties • Plaats een reactie

Dag 10: Sigiriya + Kandy

Bericht - 09 augustus 2017 om 18:04 uur

We did it! Vandaag hebben wij de Lion's Rock in Sigiriya beklommen. We begonnen al vroeg (7 uur 😰) om de hitte voor te zijn. Uiteindelijk viel de hele klim heel erg mee en waren we binnen een uur boven. Hier was het uitzicht echt even genieten👌🏼. Toen we terug in het hotel kwamen zijn we even ultra supersonisch lui geweest en hebben we ff liggen snurken in het lekkere bed.

Nu liggen we alweer in bed (ja we zijn echt lui). Zijn aangekomen in Kandy en zullen morgen deze stad gaan verkennen. Net al heerlijk gegeten hier.  Het is hier ook (...)

0 reacties • Plaats een reactie

Dag 9: OLIFANT IN DE TUIN

Bericht - 08 augustus 2017 om 15:45 uur

Hallo luitjes!

In Uppuveli hebben wij de lekkerste vis ooit gegeten. We mochten zelf uitkiezen welke we wilden en deze werd op de BBQ gegooid en met een lekker sausje klaar gemaakt. Iedereen die ooit naar Uppuveli gaat, bij Ceylon Seafood moet je zijn! (Wel zijn Laura en ik aan de diarree dus dat kan ook hiervan komen😂 YOLO)

Wij zijn gisteren aangekomen in Sigiriya en zijn nu in een resort. Achter het resort is een groot natuurgebied en daar hebben wij zojuist een olifant gezien!! De vrouw van het hotel nam ons mee op zoektocht in de rimboe en net (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Dag 6: Zonnig Trincomalee

Bericht - 05 augustus 2017 om 10:52 uur

Hoooi mensjes!

Afgelopen donderdag dus op safari geweest en dit was geweldig. We hebben er ook een goeie les geleerd, namelijk dat apen dus bananen eten... Toen we even uit de jeep waren hadden de apen al onze bananen gestolen die we vergeten waren. Even later kwamen we terug bij de jeep en kregen we nog wel even de schillen op ons hoofd gegooid. Toch wel even fijn om te weten dat ze waarschijnlijk dus gesmaakt hebben. Ook hebben we beren, herten, buffels en olifanten gezien, ik zal even een paar foto's plaatsen😊. We zijn er in Anuradhapura trouwens achter gekomen dat slangen (...)

1 reacties • Plaats een reactie

Dag 3: Anuradhapura

Bericht - 02 augustus 2017 om 16:00 uur

Ayubowan! (Ofzoiets, betekent hallo denken we)

Gisteren zijn we aangekomen in Negombo. De vlucht is helemaal goed gegaan, Laura heeft maar 1x bijna ruzie gehad dit keer (met een Duitser natuurlijk). De eerste vlucht hadden we een beetje vertraging maar dit maakten de piloten weer helemaal goed door zich als kamikazepiloten te gedragen en ons bijna uit de vliegtuigstoelen door de vooruit zelf te laten vliegen. Aangekomen op het vliegveld kwam onze chauffeur Jude ons halen. Jude is een kennis van een kennis van Lau die ons al veel heeft verteld over Sri Lanka en die ons vandaag naar Anuradhapura (...)

Gingers op Schiphol

Bericht - 31 juli 2017 om 17:57 uur

omg kijken wat wij vinden op Schiphol 😮 EEN GINGER

Vertrek Schiphol

Bericht - 31 juli 2017 om 16:40 uur

Nadat Laura huilend in de armen van Rob afscheid heeft genomen kan onze reis eindelijk beginnen. Aangekomen bij Schiphol beginnen we gelijk met onze favoriete activiteit van de hele vakantie: eten. Iris had zo'n honger dat ze vergeten is een foto te maken op Snapchat van de lekkere couscous salade die we zelf gemaakt hadden. Nu maar hopen dat Laura niet te zwaar wordt om het vliegtuig in te mogen.

Nu gaan we even shoppen, tot onze volgende blog als we in Sri Lanka zijn!