Avatar Hanneke & Ivo Vaesen

Hanneke & Ivo Vaesen

Momenteel is hannekeivo bezig met de reis Ivo & Hanneke on tour. Lees hieronder meer!

Blijf op de hoogte van de reis van hannekeivo

Blijf op de hoogte van de reisblog van hannekeivo door automatisch nieuwe updates per e-mail te ontvangen. Vul hieronder jouw e-mailadres in; we verkopen of misbruiken nooit jouw e-mailadres.

Vul jouw e-mailadres in om op de hoogte te blijven

Off to Amsterdam

Bericht - 25 mei 2018 om 05:29 uur

Almost there ! Nog een kwartier en dan gaan we een lange vlucht van 12 uur tegemoet! Dus nog even en dan zijn we we op Nederlandse bodem. We'll keep in touch! Liefs xxx

G'bye Australia, Hello Hong Kong

Bericht - 25 mei 2018 om 03:55 uur

Al even zijn we op Hong Kong, na een goede vlucht waarbij we gelukkig iets hebben kunnen slapen. Wat een belevenis is Hong Kong Airport. Met 530 gates en zo'n 1000 winkels is dit het meest chaotische airport wat ik ooit heb gezien. Ik voel me groot en vooral heel blond haha Nu nog 2,5 uur wachten op ons vliegtuig naar Amsterdam.. bijna thuis We'll see you soon! Liefs xxx

9,5 uur wachten..

Bericht - 24 mei 2018 om 15:54 uur

Zo, die 9,5 uur wachten op Brisbane Airport hebben we ook bijna gehad, met een half uur mogen we boarden. We hebben onzelf wakker gehouden met rondjes lopen, lezen en spelletjes doen. Hopen dat we straks slapen. Ach.. voor je het weet zijn we weer thuis! G'bye Australia! We'll keep in touch! Liefs xxx

G'bye Frits, G'bye Australia

Bericht - 24 mei 2018 om 08:20 uur

Zo.. vanochtend de camper netjes gemaakt en alle laatste dingen ingepakt. Daarna nog even met Frits naar the plaza. Op een gegeven moment vond Frits het genoeg en wilde hij afscheid nemen. Dus dat hebben we maar gedaan.. het viel nog zwaarder dan gedacht. Wij zijn naar Brisbane gaan rijden om de camper in te leveren. Inmiddels op Brisbane Airport.. 9 uur wachten tot 00.55 onze vlucht vertrekt naar Hongkong! We'll keep in touch! Liefs xxx

Rustig aan dagje

Bericht - 23 mei 2018 om 13:09 uur

Zo, tijd voor een update. Vanochtend hier net buiten het park ontbeten. Daarna hebben we de koffers ingepakt en even de camper een beetje fatsoenlijk gemaakt, zodat we morgen zo min mogelijk hoeven te doen. Toen maar even door het winkelcentrum gaan slenteren en echt niks gedaan, puur tijd dooing. We wilde naar Frits, alleen die was nog niet thuis van zn uitstapje, dus zijn we maar wee naar de camping gegaan. Ivo is gaan vissen en ik lezen en rommelen in de camper. Om 5pm hebben we Frits opgehaald en zijn we lekker uiteten gegaan. Toen zijn wij (...)

Loving the nature God made

Bericht - 23 mei 2018 om 00:25 uur

Vanochtend uitgeslapen en lekker rustig aan gedaan. 10 uur richting Frits om een bakkie koffie te doen en filmpjes van onze vakantie op zijn laptop te zetten. Daarna met z'n 3e wezen lunchen. Daarna zijn wij een stukje gaan rijden om een wandeling te doen in het Kondalilla National Park. Ik houd echt van natuur, maar als je daar loopt.. het enige, behalve uitkijken waar je loopt, wat je kan doen is; just loving the nature that God made. Ik zou daar makkelijk de hele dag kunnen zitten. Zo adembenemend mooi!!! Toen het licht begon te schemeren zijn we (...)

Back in Maroochydore !

Bericht - 21 mei 2018 om 14:25 uur

Zo.. vanochtend waren we zoals de hele vakantie weer optijd wakker, dus zijn we ook maar optijd gaan ontbijten. Dat deden we in het parkcafe aan het strand. Even wakker worden met een frisse zee bries. Om 8 uur zijn we gaan rijden richting Maroochydore, toen nog niet wetend welke camping we zouden pakken. Eenmaal in Maroochydore en langs 3 campings te zijn geweest, toch maar naar onze eerste camping gegaan en daar voor de laatste 3 nachten geboekt. We weten dat het hier goed is, dua waarom niet.. Camper neer gezet en snel nog even genoten van het (...)

Surfen!

Bericht - 20 mei 2018 om 13:26 uur

Eindelijk was t dan zo ver. Vanochtend om 10 uur begon onze surfles. Eerst natuurlijk allemaal safety rules besproken en andere dingen verteld. Toen na een uurtje spullen gepakt richting het strand. Daar moesten we nog een aantal dingen op het droge oefenen. Daarna gingen we dan eindelijk het water in! Wauw wat was dat super vet! Moet zeggen dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Aan het einde moesten we helpen met alle planken, dus ieder zn eigen, schoonmaken en daarna konden we gaan. Ff douchen, lunchen, boodschappen en relaxen op het strand. En vanavond dr standaard dingen (...)

Op de terugweg !

Bericht - 19 mei 2018 om 12:32 uur

Zo vandaag was een lange dag en die begon vooral heel vroeg. 5.30 hadden we de wekker en 5.45 zaten waren we onderweg. Het plan was om zo ver mogelijk terug richting Maroochydore te rijden, zo'n 1100km. Om 12 uur hadden we besloten dat we het niet helemaal afgingen maken vandaag, dus toch maar even een camping uitzoeken. Wij de camping bellen waar we van de week al heen wilden, maar die toen vol zat. Hier moet je dus echt voor 17 uur de camping zijn of iig geboekt hebben, anders heb je pech. Maar er was plek (...)

Just another day in Airlie Beach !

Bericht - 18 mei 2018 om 11:58 uur

Snel een update plaatsen. #moe.. Zie nu net dat de update van gister niet is opgeslagen :'( zou niet weten wat ik er allemaal neer heb gezet, maarja.. gister een wandeling gedaan in het tropisch regenwoud hier. Savonds lekker een pizza'tje gehaald bij Dominos. Vandaag zijn we een eindje gaan rijden, om via de terug weg allemaal stranden op te zoeken. Wat hebben wij enorm mooie plekken gezien! Hadden we niet willen missen. Vanavond zijn we uit eten geweest bij een gezellig tentje hier in de buurt. Nu tanden poetsen, opfrissen, spelletje doen en slapen. Morgen willen we om 6am (...)