Avatar Gert Colenbrander GAMBIA-KIDS

Gert Colenbrander GAMBIA-KIDS

Even naar Oosterhout met de FLIX bus omdat ik bestolen ben.

Bericht - 12 september 2018 om 13:25 uur

Hallo allemaal, Zo de rust is een beetje weergekeerd. Na de laatste info over mijn fiets- donor reis voor Gambia Kids is er heel wat gebeurd. Toen ik in Mulhouse de beslissing nam om van de Alpen rit door Oostenrijk af te zien i v m met de sneeuw in de bergen en ik ook erg opzag tegen de bergbeklimming had ik besloten om een ommetje te maken en lekker via de Rhône te gaan fietsen. Het meeste is jullie wel bekend. In Avignon aangekomen had ik ongeveer 1600 km op de teller staan en de totale opbrengst zit rond de € 2000,- In Avignon ben ik bestolen (...)

18/08-2018

Bericht - 18 augustus 2018 om 18:27 uur

18-08-2018  Zo das weer een dag verder. De klad zit er even goed in. Eergisteren zat ik nog in Sankt Vith op mijn Koga en in een snelle tocht naar Ettelbruck , onderweg trap ik door mijn tandwiel heen en ga al strompelend verder. T schoot niet op en bij een bergsteig geen mogelijkheid te schakelen. De trein gepakt naar Ettelbruck . Eerst een camping en stoom afblazen , dan naar een fietsenmaker ! LS-sports had een demo staan met riem overbrenging voor een redelijke prijs. Mijn Koga moest op een aantal fronten vernieuwd worden zeg maar alles wat draait (...)

17-08-2018

Bericht - 17 augustus 2018 om 10:13 uur

17-08-2018  De dagen vliegen voorbij . Van Sankt Vith naar Ettelbruck moest ik de trein nemen . Ik heb  een kapot midden tandwiel voor ! nou dan kun je goed doorschieten met de trappers en eer je het weet bij steile helling , lig je plat ! Voor 2 eurietjes treinen en ik zat in Ettelbruck aan de ranja maar geen fietsenmaker , de enige die men na lang zoeken , gevonden had en ik daar heen , bleek minstens een week nodig te hebben voor de onderdelen. Nu zit ik op de camping van Ettelbruck en overleg met mezelf (...)

Start

Bericht - 13 augustus 2018 om 20:05 uur

De aftrap is gegeven door Angela , ze knipte nog snel een paar foto’s en weg was ik . Ni in het Belgische  Bocholt.
in Diesen werd ik tijdens een fikse regenbui door familie v d Ven van de weg geplukt ! Lekker droog en koffie met een stroopwafel ! Wat een mooie mensen kom je dan tegen ! Zelf ook vervette fietser en wandelaars en zo zit jd te vertellen en dat is nou net super mooi . Daar doe je het gewoon voor ! Gambia , here we come with money , Rome here we come with de

Sponsoring

Bericht - 10 augustus 2018 om 22:56 uur

De mogelijkheid voor sponsoring per kilometer kunt u via een mail aan mij : gertcol@gmail.com  aangeven welk bedrag u per kilometer wilt doneren.

U krijgt na afloop een melding over de afstand en het bedrag.

Voor een spontane gift kunt u doneren op

bankrekening : NL94RABO0139905634 t.n.v. G.Colenbrander

ten gunste van GAMBIA-KIDS

De totale investering is ca € 6000,- voor de beveiligde muur voor de school met 144 kinderen in Gambia.

De teller staat al op € 200,-

Nu zit ik er aan vast !! Ik moet weg !

Hartelijk dank voor uw ondersteuning !

Hartelijke groet, Gert

(...)

Dag 0

Bericht - 10 augustus 2018 om 14:36 uur

De voorbereiding is een zooitje maar dat hoort er bij, net de fietsboeken binnen gekregen en nu oefenen met dat weblog