Avatar Fleur Glimmerveen

Fleur Glimmerveen

Canggu

Bericht - 23 juni 2017 om 06:13 uur

Het is al weer even geleden dat ik een stukje heb geschreven, maar dat komt denk ik door deze plek. Het is ontzettend leuk hier uit te gaan. Je hebt een aantal strandtenten waar het perfect is een leuke avond te hebben. De tweede hostel, project hostel heet de plek. Een mooi zwembad erbij zoals je ziet in de foto hieronder. Eerste dag dat ik hier aan kwam meteen ontzettend leuke mannen ontmoet. Ik was het enige meisje, dus one of the guys zeiden ze haha. Helaas vertrokken de meeste de ochtend erna. Dus om 10u sochtends stonden ze (...)

2 reacties • Plaats een reactie

Canggu

Bericht - 23 juni 2017 om 06:11 uur

3 reacties • Plaats een reactie

Eerste hostel in Uluwatu

Bericht - 19 juni 2017 om 06:52 uur

Ik vond het heel erg spannend naar mijn eerste hostel te gaan. Het leek me kicken om mensen te ontmoeten maar ik wist niet goed wat ik moest verwachtem. Ik had van Ruben en Barbara een app gekregen om snel een taxi te vinden. Dus voor omgerekend €2 kon ik achterop de scooter mee van Kuta naar Uluwatu. Kuta was erg toeristisch, iets wat leuk is maar niet voor in je eentje. Je sluit minder snel ergens bij aan. Uluwatu is rustig. Mensen komen hier voornamelijk voor de stranden en om te surfen. In mijn hostel heb ik (...)

1 reacties • Plaats een reactie

De reis + aankomst

Bericht - 16 juni 2017 om 04:32 uur

Jeetje. Wat een reis was dat. Natuurlijk heb ik vorig jaar naar Curaçao gevlogen, maar dit keer was het nog een stuk verder. 16u ben ik onderweg geweest om precies te zijn en dat dan helemaal alleen. Alles verliep prima. Lieve mama papa en Anne die me mee uit kwamen zwaaien en vervolgens Piet, Petra en Brent nog. Wat bof ik toch. Het afscheid was lief, maar toch bleef het in mijn hoofd dat ik terug ben sneller dan Verwacht. 1 maand, wat is dat nou op een heel leven, toch? Na deze lange reis, waarin ik gelukkig veel heb (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Voorspanning

Bericht - 07 juni 2017 om 11:43 uur

Nog precies 1 week voor ik vertrek, want 14 juni ga ik om 20:55 de lucht in! De tijd is echt voorbij gevlogen en ik heb er zo ontzettend veel zin in. Mijn eerste avontuur helemaal alleen. Iedereen vind het stoer en dapper, maar ik moet toegeven dat ik dat zelf ook vind. Het is iets wat ik al heel lang wil, maar toch blijft het stoer dat ik het echt in werkelijkheid heb gebracht. Iets wat ik van mezelf eigenlijk nooit had verwacht. Meestal blijft het bij dromen en zet ik nooit dingen door. Tot dit jaar. Nieuw (...)