Avatar Sandra  Faber

Sandra Faber

Bijna nieuwjaar

Bericht - 30 december 2017 om 16:25 uur

we komen net thuis van de stad, weer heerlijk gegeten en geshopt. We merken aan alles dat het morgen jaarwisseling is, de staten zijn versiert alles en iedereen is er klaar voot. We hebben wen tafel gereserveerd aan het strand waar we nieuwjaar gaan vieren.  Er is muziek vuurwerk en het heerlijke strand en de warme zee. Dus dat gaat helemaal goed komen. Vandaag hadden we voor het eerst een flinke bui regen, maar na een half uur weer droog. Voor jullie morgen een fijne jaarwisseling en alle goed en gezondheid voor 2018. Xx

Similan eilanden

Bericht - 28 december 2017 om 04:34 uur

Gisteren was het dan zover, waar we allemaal zo naar uit keken. De trip naar de similan eilanden, het was in een woord onvergetelijk en  waanzinnig om in een tent op een natuurreservaat te slapen, onder een sterrenhemel aan een parelwit strand en de geluiden van de dieren te horen. Echt een bijzondere ervaring. Vandaag weer een mooie warme dag, ondanks de slechte voorspellingen elke keer met bliksem, hebben we alleen maar mooi weer. We gaan vandaag weer lekker naar het strand.
2 reacties • Plaats een reactie

Kerst vieren

Bericht - 25 december 2017 om 04:57 uur

voor jullie ook hele fijne dagen, en geniet maar lekker van het eten en de gezelligheid. Wij gaan zo weer lekker naar het strand. Morgen gaan we naar de similan eilanden, om te genieten en te snorkelen. We blijven op het eiland ook een nacht slapen. We kijken hier erg naar uit. Verder gaat alles super en genieten we volop. We gaan elke dag naar het strand en in de avond lekker eten en genieren van het bruisende stadsleven.

Phuket fee leren duiken.

Bericht - 23 december 2017 om 11:17 uur

Zo we zijn weer een beetje bijgekomen van onze verbrandig, en hebben vandaag weer een top dag gehad. We werden door de duikinstucteur opgehaald bij het hotel, en naar een zwembad gebracht waar fee heeft leren duiken, ze deed het geweldig, en mag de zee in volgende week als we gaan overnachten op de smilan eilanden. Heeeel veel zin. We gaan zo weer lekker eten en genieten van het drukke avond leven. Met roxy de poes gaat ook alles goed

Bangkok - phuket

Bericht - 20 december 2017 om 15:20 uur

de reis van bangkok naar phuket ging prima, we hebben in de ochtend nog kunnen ontbijten om 10.00 , en daarna zijn we naar de luchthaven gegaan. Dat verliep allemaal prima alleen duurde het allemaal lang, we lagen om 15.00  op het strand in  Phuket, het is een fantastich druk eiland waar veel te beleven valt.  We zijn al lekker naar het strand geweest, en fenieten volop van get locale eten. Ron en jamie hebben zich al laten masseren, en fee gaat morgen haar haren laten invlechten

China town

Bericht - 17 december 2017 om 12:25 uur

lekker geslapen vannacht goed uitgerust, en heerlijk ontbeten. Vandaag met de tuk tuk naar china town geweest. Geweldige ervaring  om door de drukte te lopen. Lekker noedelsoep gegeten. Nu weer terug bij het hotel lekker nog even zwemmen.

Aankomst in bangkok

Bericht - 16 december 2017 om 07:30 uur

We zijn aangekomen bij ons hotel in Bangkok, prima vlucht gehad, en de kids hebben zich uitstekend gehouden. We hadden allemaal een eigen tv waar van alles op te zien was. Toen we net in het vliegtuig zaten lazen we op onze tel dat de hele plaza van schiphol was ontruimt omdat er was geschoten. Wij hebben daar gelukkig niets van gemerkt. We hebben op de luchthaven in bangkok een taxi naar het hotel genomen, en daar zitten we nu te wachten tot we in onze kamer kunnen. We zitten nu aan het  zwembad en de kids hebben al (...)

Status update van 15 december 2017

Status update - 15 december 2017 om 17:13 uur

Koffers inchecken

Vlucht amsterdam bangkok

Bericht - 15 december 2017 om 17:10 uur

Eindelijk is het dan zover we zitten in het vliegtiuig, alles verliep soepel op schiphol. We heben nergens lang hoeven wachten. Mooi groot vliegtuig met allemaal een eigen tv, de kids zijn al filmpjes aan het kijken. Het is volle bak, maar het was niet heel druk op schiphol. Verwachte duur vlucht 10 en 20 min.

Status update van 13 december 2017

Status update - 13 december 2017 om 15:38 uur

Bijna zover.... heel veel zin in de vakantie