Avatar Eveline & Rense

Eveline & Rense

Bollywood sterren - India

Geplaatst op 20 september 2017 om 17:10 uur

Zo de tijd is voorbij gevlogen sinds ons laatste bericht! En wat hebben we een hoop mee gemaakt! De vlucht naar Mumbai was helemaal goed verlopen, op het vliegveld een Uber besteld richting onze verblijfplaats. Helaas was de B&B een iets minder succes en werd vooral ik er ongelukkig van haha! De locatie was anders wel top in een leuk stuk van Mumbai. We zijn 's avonds een stukje gaan lopen en ons even tegoed gedaan aan de MC Donald, erg hè ;). Op de terugweg werden we aangesproken met de vraag of we als figuranten in een Bollywood serie wilde spelen, na wat nadenken en research doen dachten we waarom niet! Zoiets doe je nooit weer! Dus wij de volgende ochtend vroeg op pad om vervolgens de hele dag in een trailer op een set te vertoeven met nog twee andere toeristen. De trailer had airco, we kregen de hele dag door eten en drinken dus prima geregeld! Af en toe werden we gehaald om op de set (een oud treinstation uit de jaren 20) te figureren wat een klein rolletje inhield of gewoonweg door het beeld lopen, maar wat een belevenis! Prachtig om zo'n set te zien met alle toeters en bellen, camera's, lichten, special effects echt vanalles was er te zien! We werden behandeld als sterren, kleding werd goed gedaan maar uiteraard moest ook mijn haar gedaan worden. Het was wel een lange dag maar echt top! De dag erna zijn we Mumbai verder gaan verkennen, leuke stad! En hebben we ons stiekem te goed gedaan aan een iets te luxe hotel, heerlijk! Op 16-09 zijn we vanaf Mumbai naar Jaipur gevlogen, ook wel the pink city genoemd. Mooie stad en ze noemen het zo omdat de stadsmuren een soort van roze kleur hebben. Hier hebben we eindelijk voor het eerst in een leuk hostel geslapen! We konden meteen mee met een leuke wandeling door de stad waardoor we gelijk leuke mensen hebben ontmoet. Omdat de plek zo relax was besloten we daar lekker 4 dagen te blijven om de stad te verkennen maar ook om lekker te chillen en de was te doen, helaas moet dat op reis ook nog steeds ;). Onze sightseeingtour die we hadden uitgestippeld was mooi, we begonnen bij Amber fort en daar was meteen duidelijk dat onze Bollywood carrière was gestart ;) iedereen wilde een selfie met ons haha! Verder zijn we die dag nog naar de Monkey temple geweest waar een heleboel apen waren en hebben we mooie spullen voor thuis gekocht (die we dan wel meteen naar huis konden sturen gelukkig). Vandaag 20-09 zijn we vertrokken met de bus naar Pushkar om daar nog een paar dagen te vertoeven! We hebben een heerlijke tijd hier maar zijn straks ook wel blij om de rust in Nepal op te zoeken! Tot snel weer een update van ons! Liefs Rense en Eveline

Jaap
Geplaatst op 11 november 2017 om 21:43 uur
Mooie avonturen zie ik al! Toffe foto

Kim
Geplaatst op 26 september 2017 om 18:03 uur
Jeehj, alweer een maand geleden begon jullie reis. Zonder enig beeld van hoe jullie avontuur eruit zou gaan zien. Maar als ik de verhalen zo lees, weten jullie er wat moois van te maken! Wie had dat gedacht, Rense en Eveline in een bollywood film!? Boottochten, met een riksja en zelfs hiking; jullie leggen wat meters af. Wat ontzettend leuk om zo af en toe over jullie reis te lezen. Vanaf volgende week ga ook ik weer aan het werk, maar met jullie reisverhalen waan ik me weer even in het buitenland!

Ben & Maxime
Geplaatst op 26 september 2017 om 16:23 uur
Leuke foto!!! Jullie zien er blij en gelukkig uit! Wij missen jullie :-( Heeeel veel plezier! xx

Marije O
Geplaatst op 21 september 2017 om 20:15 uur
Super leuke foto! Wat een leuke belevenis :) Geniet van Jaipur!

Alberta
Geplaatst op 20 september 2017 om 17:48 uur
Wordt de film ook in Nederland vertoond?