Avatar Christian-Ilse-Jorg-Yara Oerlemans

Christian-Ilse-Jorg-Yara Oerlemans

De laatste dagen in Vancouver

Geplaatst op 21 augustus 2017 om 07:58 uur

Nadat we gisteren een relaxte dag in Campbell River hebben gehad met lekker zwemmen in een meer, zijn we vandaag weer met de Ferry overgestoken naar het vaste land. Rond 15.00 uur waren we in Vancouver. We zijn naar de suspension bridge gegaan. Dit is een enorme hangbrug over een kloof. Brrr.... erg wiebelig maar prachtig. Er waren mooie loopbruggen op ongeveer de hoogte van de toppen van de bomen gebouwd. En de bomen zijn zeer hoog hier in Canada en er zijner ook heeeeel veel van. Daarna naar ons laatste hotel gereden, midden in Vancouver. Zonsondergang gezien.... mooi hoor! Morgen gaan we fietsen door  Stanley park.  En daarna lekker aan het strandje nog even uitrusten voor de terugreis. Dinsdag om 15.40 uur Canadese tijd vliegen we terug. Wat vliegt de tijd. Het was echt super, we hebben ales gedaan wat we wilden doen en het was supergezellig.
Liefs en we zien jullie allemaal graag weer in Waalwijk,
xxx CIJY

Geef canada2017 een extra fijne vakantie cadeau!

canada2017 gebruikt VolgMijnReis.nl gratis om reizen bij te houden. Met een betaald kan canada2017 meer foto's plaatsen en meer uit een reis en dit reisblog halen! Klik hier voor meer informatie.