Avatar Anouk Prins

Anouk Prins

Status update van 07 december 2017

Status update - 07 december 2017 om 11:21 uur

voor degenen die wat opsturen, nieuwe adres is : 4 Marks Avenue 3939 VIC Rosebud, Australia x

NIEUW GASTGEZIN

Bericht - 20 november 2017 om 08:11 uur

hayy,

het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op mn blog heb geschreven maargoed, ik ben ondertussen al 3 maanden, 3 weken & 3 dagen in Australië en als ik er nu aan terug denk is de tijd eigenlijk super snel gegaan.
op 18november heb ik afscheid van mijn 1e gastgezin genomen en dat vond ik best wel jammer aangezien ik een best goede band heb opgebouwd in de 3,5 maand en ik het ga missen om hun om mij heen te hebben. Gelukkig is mijn nieuwe gastgezin erg goed bevriend met mijn oude gastgezin dus ik ga (...)

9 reacties • Plaats een reactie

Vakantie in de Gold coast (pas op lang verhaal)

Bericht - 04 oktober 2017 om 02:07 uur

G’day vanuit de prachtige Gold Coast in Queensland.  We zijn helaas net weer thuis, we zijn hier op mei vakantie (alleen dan in September) geweest en het was echt super mooi. Op dinsdag rond 3:00am vertrokken we van huis naar het vliegveld en het was maar 2uurtjes vliegen, (in Europa zou je ondertussen al in Girona zitten) voordat het het vliegtuig ging zakken zag je al een prachtig uitzicht van de Gold Coast. Het appartement is ook mooi en best groot.
Op Woensdag gingen we naar Dreamworld (groot attractiepark) het was echt super leuk en heb nog wat angsten overwonnen (...)

7 reacties • Plaats een reactie

Snow camp

Bericht - 03 september 2017 om 05:15 uur

hoooi,

Afgelopen week ben ik mee geweest op snow camp in Mount Hotham en dat was erg leuk ! Het was ongeveer 7uur rijden met de bus en het hotel waar we verbleven was hotel Arlberg. Het weer was gelukkig super mooi en we hebben geen een keer regen of sneeuw gehad overdag. Het ski gebied was ook mooi, niet heel groot maar het was prima. Ondanks dat het super mooi was en mooi weer ga ik toch liever naar Italië of Oostenrijk. De sneeuw was op sommige plekken goed maar er waren ook pistes waar de sneeuw nat en (...)

3 reacties • Plaats een reactie

Updatee

Bericht - 19 augustus 2017 om 09:23 uur

Heyy,

Ik ben hier nu iets langer dan 3 weken en het gaat goed met me. Op school gaat ook alles goed en heb ondertussen ook al wat vriendinnen gemaakt. Helaas is het weer wat minder aangezien het winter is hier maar dat komt wel goed over 2 maandjes. Afgelopen weekend zijn we naar de dierentuin geweest en dat was ook erg leuk (zie foto's op facebook). Ik doe voor de rest niet zo heel veel want moet doordeweeks gewoon naar school.. In September is er een Formal (soort van Prom) van mijn year level dus daar kijkt iedereen naar uit en (...)

9 reacties • Plaats een reactie

Eerste schoolweek

Bericht - 06 augustus 2017 om 03:21 uur

Hellohello,

Afgelopen week heb ik mijn eerste schoolweek gehad en mama wil dat ik er over schrijf dus hier komt het:

eerste schooldag, ik werd s'ochtends wakker (met buikpijn), sprong onder de douche en deed m'n oh zo mooie uniform aan. Toen ik de woonkamer in kwam wou mijn Hostmoeder natuurlijk een foto maken... na de foto's ging ik ontbijten maar had helemaal geen honger want was hartstikke zenuwachtig. Toen gingen we lopen naar de Bus halte (1,4km) (bijna elke ochtend) toen we de bus uit gingen en we de school in gingen moesten we eerst nog even wachten voor we (...)

10 reacties • Plaats een reactie

vliegreis

Bericht - 27 juli 2017 om 05:25 uur

Hello Hello,

Ik ben gister aangekomen op Melbourne airport na ongeveer 23uur. De eerste vlucht van Amsterdam naar Guangzhou duurde dus ongeveer 11,5 uur. Ik zat op stoel 36F (in het midden), eerst was ik een beetje bang dat ik tussen allemaal Chinezen zou zitten maar ik zat gelukkig tussen 2 engelse sprekende meisjes in van ik denk 19jaar, de een kwam uit Engeland en ging op vakantie (maar die sliep vooral veel in het vliegtuig) en de ander woont in Melbourne en had net 2weken gebackpackt door europa. In het vliegtuig heb ik vooral veel films gekeken en een beetje (...)

20 reacties • Plaats een reactie

When are you getting rid of me

Bericht - 01 juli 2017 om 15:22 uur

Haaai,

Ik dacht misschien moet maar eens wat meer vertellen.

Ik ga dus voor een jaar op exchange naar Australië. Het plaatsje waar ik terecht kom heet Rosebud en is een uurtje van het centrum van Melbourne vandaan. Als je Rosebud opzoekt op google maps zie je dat het echt aan de kust is en dat het een behoorlijk klein stadje is, het heeft een oppervlakte van 11,9 vierkante km (lelystad 765,4 km4 dus kun je nagaan) en heeft 11.176 inwoners (lelystad 77.095).

De school waar ik heen ga heet Rosebud Secondary College en is ook de enige middelbare school in Rosebud, het jaar waar (...)

6 reacties • Plaats een reactie

Haaaai

Bericht - 26 mei 2017 om 16:09 uur

Zoals jullie weten ga ik een jaar op uitwisseling in Australië en om jullie een beetje op de hoogte te houden hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan heb ik dus een blog aangemaakt. Ik zal hier vooral foto's/filmpjes en verhalen opzetten als ik in Australië zit. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij te volgen. :)